Hepsiburada.com "hizmet bedeli"

Bu konuyu okuyanlar

conconmirtaza

Öğrenci
Katılım
19 Ocak 2014
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
1 hafta önce www.hepsiburada.com(0 güvenilir alışveriş) sitesinden fiyatı 5,49 TL olan deri eldivenlerden L beden sipariş ettim. Kargo ücreti 3,5 TL'yide ödedim.Toplam 8,99 TL ücreti verdim. Ürünü aldıktan sonra 5 gün geçti.Ürün elime ulaştı. Ürünün sol eli Large beden,sağ eli XL beden ve sağ elin dikişleri atmış, kullanılmış gibiydi. Geri yolladım. Ürünü değiştirip sağlam olan large beden ürün istedim.Fakat firma benden habersiz olarak ürünü iade almış ve paramı(5,49TL) iade etmiş. Vermiş olduğum kargo ücreti de "hizmet bedeli" olarak benden alınmış. Bana herhangi bir hizmet verilmediğini düşünüyorum. Benden alınan bu para haksız kazanç değilmidir? Tamamen firmanın hatası fakat parayı ben ödüyorum.Üstüne üstlük hatalı ürün geliyor.Bide geri göndermek için kargoya gidiyorum.Adamlarla yazışıyorum.Zaman kaybı yaşıyorum.Oda yetmezmiş gibi "hizmet bedeli" o geri veremeyiz diyolar.

Umarım burdaki problemin para olmadığını anlamışsınızdır.Firmanın bize saygısı yok..%100 güvenilir alışveriş yazmışlar bide.
 

friendly

Müdavim
Katılım
19 Mart 2009
Mesajlar
11,874
Reaksiyon puanı
671
Puanları
113
Sen değiştirmek istemişsin ama belki de firmanın elinde yeni ve sağlam ürün yoktu ya da hb firması çok şikayet aldığı için ürünle ilgili direkt iade işlemine geçmiş olabilir.

Ayrıca sanal alışverişlerde standart kuraldır ; iade ettiğin üründe kargo bedelini geri ödemezler.
 

PanxeR

Doçent
Katılım
23 Mayıs 2009
Mesajlar
595
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Tamir , değişim vb. şeylerde geri göndermek ücretsiz fakat iade edilen üründe kargo ücreti ödenmez.

Lütfen elektronik eşya dışındaki giyim kuşam vb. şeyleri gidip bizzat eliniz ile seçip alınız. mont alırsınız illaki bir yeri patlaktır.
 

madmex

Müdavim
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Tamir , değişim vb. şeylerde geri göndermek ücretsiz fakat iade edilen üründe kargo ücreti ödenmez.

Lütfen elektronik eşya dışındaki giyim kuşam vb. şeyleri gidip bizzat eliniz ile seçip alınız. mont alırsınız illaki bir yeri patlaktır.

illaki bir yeri patlak değildir :)

ben çok ayakkabı aldım, giyecek aldım hepside üzerinde bandrollü ve sıfırdı.

ne yazık ki Hepsi burada'da hala bu amatörlükler var , yıllar önce aldığım ve veri iade edemediğim bir pc vardı neler çektiğimi hiç hatırlatma
 

AneztesiPardusu

Asistan
Katılım
16 Mart 2013
Mesajlar
417
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
ben GittiGidiyor 'dan alışveriş yapıyorum şuana kadar 20yi geçik ürün aldım buna cep telefona giyim aksesuar ne eklerseniz var , sorun cıkmadı bir pc sogutma fanı aldım oda galiba kargoda bir fanı kırık cıktı yenisi 2 gün içerisinde ücretsiz sekilde geri geldi
 

conconmirtaza

Öğrenci
Katılım
19 Ocak 2014
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sen değiştirmek istemişsin ama belki de firmanın elinde yeni ve sağlam ürün yoktu ya da hb firması çok şikayet aldığı için ürünle ilgili direkt iade işlemine geçmiş olabilir.

Ayrıca sanal alışverişlerde standart kuraldır ; iade ettiğin üründe kargo bedelini geri ödemezler.
Ürünü iade etsem bende zaten istemem kargo parası falan.Ürünü değiştirin diye yolluyorum ve benden habersiz iade alıyorlar.Sonrada kargo parasını siz ödersiniz diyorlar.Böyle saçmalık olurmu anlam veremiyorum.
 
Üst