TTNET'i Şikayet Etme Kampanyası! (BTK Tüketici Şikayet Formu)

Bu konuyu okuyanlar

YellowRed

Müdavim
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
arkadaşlar, ttnetin son zamlarından hepimiz şikayetçiyiz. ancak bu iş foruma yazmakla olmaz. BTK'nın bunun için hazırladığı bir sayfa var. buyrun linki:

TÜKETİCİ ŞİKAYET FORMU

https://tuketici.btk.gov.tr/

lütfen herkes formu doldurup yollasın.

birşey olmaz demeyin, denemekten zarar gelmez. :) formu doldurup yollayınca size bir şikayet numarası veriyorlar ve 15 gün içinde geri dönüş yapıyorlar.

gazamız mübarek olsun. :biggrin:
 

deatmania

Müdavim
Katılım
30 Ekim 2009
Mesajlar
12,999
Reaksiyon puanı
62
Puanları
48
Yüklenin :D Gün TTnet i şikayet etme günüdür.
 

WebNick

Müdavim
Katılım
18 Mart 2012
Mesajlar
3,000
Reaksiyon puanı
12
Puanları
0
Ya ttnet kullanmıyorsak o zamanda şikayet edebiliyor muyuz? Edeceksek ne diye edececeğiz birde bu var. Allah ttnet kullananlara sabır versin
 

vestham

Öğrenci
Katılım
17 Aralık 2011
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Bir sonuç çıkmaz ama tepki koymak güzel birşey.Ben hızdan dolayı ettim.Ama sonuç nafile....
 

T800

Müdavim
Katılım
13 Mart 2012
Mesajlar
2,300
Reaksiyon puanı
6
Puanları
38
TTNET bir yamuk yapsa şikayet edeceğim ama neyse ki yapmıyor şuan memnunum ttnet'ten... :)
 

YellowRed

Müdavim
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
Ya ttnet kullanmıyorsak o zamanda şikayet edebiliyor muyuz? Edeceksek ne diye edececeğiz birde bu var. Allah ttnet kullananlara sabır versin
illa kullanamana gerek yok hocam. formu doldurup yollayabilirsin yine. :)
 

WebNick

Müdavim
Katılım
18 Mart 2012
Mesajlar
3,000
Reaksiyon puanı
12
Puanları
0
Tamam yollayalım. şimdi destek zamanı
 

-Beneficence-

Müdavim
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
7,861
Reaksiyon puanı
31
Puanları
48
Gelecek cevap: bizde böyle işine geliyorsa ya kullan yada şikayet etme al gülüm ver gülüm hesabı :D
 

-MuzaffeR-

Superlative Сasual Dating - Real Women
Katılım
26 Şubat 2012
Mesajlar
809
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
TTNET bir yamuk yapsa şikayet edeceğim ama neyse ki yapmıyor şuan memnunum ttnet'ten... :)
bende öyleydim paket değiştirene kadar. 16lık pakette 14 alabiliyorum. parayı almayı biliyorsa hizmeti vermesinide bilecek.
 

Bekçi

Doçent
Katılım
16 Aralık 2010
Mesajlar
579
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
gönderelim bakalım ne olacak
 

|BeyabaN|

Müdavim
Katılım
18 Mayıs 2008
Mesajlar
3,248
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
fena doktüm içimi, ttnetin bütün yaptıklarını yazdım, ping değerlerimi hız değerlerimi hepsini yazdım.
Keşke birde hız testi linki koysaydım. Neyse önümüzde uzun günler var birdahaki şikayete koyarım :D
 

-Beneficence-

Müdavim
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
7,861
Reaksiyon puanı
31
Puanları
48
fena doktüm içimi, ttnetin bütün yaptıklarını yazdım, ping değerlerimi hız değerlerimi hepsini yazdım.
Keşke birde hız testi linki koysaydım. Neyse önümüzde uzun günler var birdahaki şikayete koyarım :D
Hocam size gelecek olan cevabı merakla bekliyorum :D
 

Beo

Doçent
Katılım
5 Eylül 2010
Mesajlar
730
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
Ben 1 hafta önce yollamıştım geri dönüş yapmadılar.

Bu arada hazır bir şikayet metni olsa iyi olur.

Topluca gönderirdik.
 

YellowRed

Müdavim
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
Ben 1 hafta önce yollamıştım geri dönüş yapmadılar.

Bu arada hazır bir şikayet metni olsa iyi olur.

Topluca gönderirdik.
isteyen konuya örnek bir metin ekleyebilir. ancak herkes kendi cümlelerini kurarsa daha etkili olur bence.
 

Rockco

Doçent
Katılım
15 Mart 2012
Mesajlar
692
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
ttnet i kapatırlarsa siz ozaman filmi seyredin :D mobilleden internet e devam ederiz artık 125kpbs ile :D
 

Uğurcan7

Asistan
Katılım
1 Mart 2012
Mesajlar
481
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
bu konuda birlik sağlayamazsak var halimize! şikayet ettim gitti :D
 

hakan1987

Asistan
Katılım
18 Temmuz 2009
Mesajlar
277
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
ttneti degılde telekomu şikayet edın

alt yapı hızmetı dandik benım netın 1.43 mbps hızı geçmezdı köyde yaşıyorum

telekoma onlarca şıkayet ettım şımdı 6.30 mbps

1847103246.png


adszpkm.jpg


ben 3 yerede şıkayet ettım btk ttnet telekom

köyde yaşıyorum ıstanbulda yaşayandan netım daha ıyı pingim 25 uzerı çıkmıyor artık :wink:
 

T800

Müdavim
Katılım
13 Mart 2012
Mesajlar
2,300
Reaksiyon puanı
6
Puanları
38
ttneti degılde telekomu şikayet edın

alt yapı hızmetı dandik benım netın 1.43 mbps hızı geçmezdı köyde yaşıyorum

telekoma onlarca şıkayet ettım şımdı 6.30 mbps

1847103246.png


adszpkm.jpg


ben 3 yerede şıkayet ettım btk ttnet telekom

köyde yaşıyorum ıstanbulda yaşayandan netım daha ıyı pingim 25 uzerı çıkmıyor artık :wink:


Pinginiz baya iyimiş ben istanbul da yaşıyorum benim ping 55-65 arası altına indiğini görmedim şikayet edeceğimde hızımı düşürürler diye korkuyorum açıkçası... :)
 

hakan1987

Asistan
Katılım
18 Temmuz 2009
Mesajlar
277
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
söylediğim gibi eskıden şıkayet etmıştım cevap gelmış

---------------------------------------------------------------------

xxxxx numaralı tüketici şikayetinize istinaden işletmeciden konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;



“Sayın xxxxxxxxxxx,

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

Yapılan inceleme neticesinde;

Şirketimizden adınıza kayıtlı xxxxxxx sabit telefon aboneliği üzerinden xxxxxxxx numarasıyla internet erişim hizmetinden yararlandığınız anlaşılmıştır.Teknik ekiplerimiz tarafından yapılan kontrollerde hat değerlerinizde problem olmadığı ,yararlanmış olduğunuz NET LİMİTSİZ tarife paketinde ADSL hizmetinden taahhüt edilen sınırlar dahilinde yararlanabildiğiniz bilgisi alınmıştır.

Bununla birlikte tarafımıza iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında ayrıntılı açıklama müşterilerimizin imzalamış olduğu ADSL Ek Hizmet Talep / Değişiklik / İptal Formu’ nda açıkça ifade edilmiş ve “ADSL hattının bağlı bulunduğu santral tarafından 8 Mbps’ ye kadar desteklenen hızı kullanacak olup, bu hız bağlı bulunan santral mesafesine göre değişiklik gösterebilecektir.” denilerek bu hususa açıklık getirilmiştir.

Bilgilerinize arz ederiz.

Saygılarımızla.”şeklindedir.


İşletmecinin verdiği bilginin aksini ispatlayabilecek bilgi ve belgelerin bulunması halinde, söz konusu bilgi ve belgelerle birlikte Kurumumuza müracaat ettiğiniz takdirde başvurunuz yeniden değerlendirmeye alınabilecektir.

Bilgilerinizi rica ederiz.



Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü
 

YellowRed

Müdavim
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
söylediğim gibi eskıden şıkayet etmıştım cevap gelmış

---------------------------------------------------------------------

xxxxx numaralı tüketici şikayetinize istinaden işletmeciden konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;



“Sayın xxxxxxxxxxx,

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

Yapılan inceleme neticesinde;

Şirketimizden adınıza kayıtlı xxxxxxx sabit telefon aboneliği üzerinden xxxxxxxx numarasıyla internet erişim hizmetinden yararlandığınız anlaşılmıştır.Teknik ekiplerimiz tarafından yapılan kontrollerde hat değerlerinizde problem olmadığı ,yararlanmış olduğunuz NET LİMİTSİZ tarife paketinde ADSL hizmetinden taahhüt edilen sınırlar dahilinde yararlanabildiğiniz bilgisi alınmıştır.

Bununla birlikte tarafımıza iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında ayrıntılı açıklama müşterilerimizin imzalamış olduğu ADSL Ek Hizmet Talep / Değişiklik / İptal Formu’ nda açıkça ifade edilmiş ve “ADSL hattının bağlı bulunduğu santral tarafından 8 Mbps’ ye kadar desteklenen hızı kullanacak olup, bu hız bağlı bulunan santral mesafesine göre değişiklik gösterebilecektir.” denilerek bu hususa açıklık getirilmiştir.

Bilgilerinize arz ederiz.

Saygılarımızla.”şeklindedir.


İşletmecinin verdiği bilginin aksini ispatlayabilecek bilgi ve belgelerin bulunması halinde, söz konusu bilgi ve belgelerle birlikte Kurumumuza müracaat ettiğiniz takdirde başvurunuz yeniden değerlendirmeye alınabilecektir.

Bilgilerinizi rica ederiz.



Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü
hız konusunda yapacakları birşey yok zaten. ben zammı şikayet ettim. bakalım ona nasıl bir cevap gelecek? :)
 

totleben

Asistan
Katılım
25 Mayıs 2007
Mesajlar
291
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
TTNET ücretsiz hediye ettiğini söylediği ek servisler, tabiki ücretsiz değil adsl hizmeti haricinde verilen wifi dakikalar, ttnet müzik, netdisk vb hizmetler TTNET'in maliyetlerini haliyle son kullanıcıya sunulan paketin ücretini artırıyor. Sadece TTNET ile alakalı bir durum değil bu. Diğer servis sağlayıcılarda sözde hediye ama parası fazlasıyla bizden tahsil edilen birçok hizmeti internet paketine ekliyor.

Şikayetlerinizi bu yönde yaparsanız belki hediyesiz ama daha ucuz internet paketlerinin piyasaya sürülmesini sağlayabiliriz. Çoğu insan hediye hizmetleri ya hiç kullanmıyor yada çok az kullanıyor.

Adil kullanım noktalı ve/veya kotalı internet ise apayrı bir kandırmaca, para tuzağı. TTNET 8 limitsiz diyerek aslında 1 mbit hızında internet +50gb lik 8 mbit hızında internet satıyor. +50gb'lik hızlı internet için bizden çok daha fazla fiyat talep etmekteler.
 

sergen.07

Öğrenci
Katılım
22 Mart 2012
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ettim 10 defa nerdeyse. arıyorlar bizde böle yapcak bişi yok başka nasıl yardımcı olabilirz diolar olay bundan ibaret.
 

sereg

Öğrenci
Katılım
25 Şubat 2012
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
abi şu koca memlekette ttnet in kafasına gore iş yapmasını engelleyecek bir kurum yok mu yahu?yazıklar olsun,yazıklar olsu,yazıklar olsun,al sana ovundugun Türkiye
 

Dr.Yunus

Asistan
Katılım
5 Şubat 2012
Mesajlar
162
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
koyun değilim arkadaş bakın bana verilmeyen hizmet için fatura nede ödicem diye btk ya form doldurdum ttnet hemen beni aradı bu kadarlık ücret sizden alınmıcak diye UYANIK OLUN

“Sayın Yunus DERE,
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.
Yapılan inceleme neticesinde;
Şikayetinize istinaden adınıza kayıtlı 2125*****4 sabit telefon aboneliği üzerinden hizmet aldığınız 1896*****9 hizmet numarası üzerinde yapılan kontrollerde yaşamış olduğunuz problem teknik ekip tarafından giderilmiştir. Hizmet alamadığınız günlere ait tutar (5,31 TL) Nisan dönem faturanızdan mahsup edilecektir.
Şikayetinize istinaden iletişim birimimizce 20.03.2012 tarihinde aranılarak tarafınıza bilgilendirme yapılmıştır.
Bilgilerinize arz ederiz.
”şeklindedir.


Bilgilerinizi rica ederiz.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü
 

cemall2

Öğrenci
Katılım
24 Mart 2012
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ben şikayet edemedim çünkü siteye bakım yapılıyormuş. 2 kez aradım hızımı yükselttiler işi biliyorlar farketmeden hızını düşürüyorlar şikayetci olursan yükseltiyorlar olmazsan aynen devam ediyorlar
 
Üst