Teledünya 4440126 müşteri hizmetleri

Bu konuyu okuyanlar

IThelp

Müdavim
Katılım
11 Nisan 2011
Mesajlar
4,314
Reaksiyon puanı
19
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar size dün başıma gelen bir olay anlatacam
Dün teledünya müşteri hizmetlerini aradım 10 dakika telefonda bekledikden sonra niyahet müşteri temsilcilerden biri telefona cıktı ve durumu anlatım teledünya abone olmak istiyorum paket avantajlarını bana söyleyebilirmisiniz dedim ve tutu saymaya ben hd li paket almak istiyordum ve bunu iletim bana 10 dakika herşeyi anlatıkdan sonra ne ismimi ne cismi sordu ve dediki bey efendi biraz bekleyin bilgilerinizi günceleştiriyorum tabi 5 dakika bekledikden sonra bilgilerinizi günceleştirdim dedi ve ismi sordu ! isminizi öğrenebilirmiyim dedi :)))) ben de hanfendi hani bilgilerimi günceleştirdiniz ismim orada yokmu diye cevap verdim :))) neyse ondan sonra adımı soyadımı ilimi ilcemi ve mahellemi sordukdan sonra oturdum adressi sordu bende cadde ve kapı daire numarımı söyledim ve bu cadde istanbulda bullanmamkdadır diye yanıt aldım yıllardan beri bu cadde den otorum herkesin bildiği bir büyük ana cadde 2 yaşındaki cocuk sorsan parmakla gösterir size söylesem siz bile bilirsiniz bu cadde istanbulun göbeğinde nişantaşına 5 dakika taksime 10 dakika yürüyerek ve tanınmış bir cadde müşterihizmetleri istanbulda böyle bir cadde bulunmamakdatır diyor ve dediki bey efendi oturdunuz apartmanda teledünya kulanan abone varmı var dedim hemen üstkomşum kulanıyor ve adını soy adını söyledim evet bu isim abonemiz dedi şidmi soruyorum bu nasıl müşteri hizmetleri :))) komşum la acaba farklı adresslermiz mi var)) ama apartman aynı şimdi aradan 35 dakika gecmiş ve bana adress buldum beyefendi görememişim cadde yi diye yanıt aldım abone işlemlerine başlayalım dedi tamam dedim nasıl olsa da kol gibi girdi telefon faturası aramışken bitsin dedim bilgilerimi günceleyen müşteri hizmetleri :))) bana tekrardan adımı soyadımı tc kimlik no sordukdan sonra biraz bekleyiin dedi işleminiz gercekleştiriyorum dedi 5 dakika sonra bey efendi şuan abonelik işleminizi yapamıyorum sistemizde öğlen saatlerinden beri arıza var diye bana söyleyince deliye döndüm benim aradım saat ise akşam 19:00 da ve bana 2 saat sonra tekrar arayın diye alay eder gibi söylemesi beni cileden cıkardı ve basdım küfürü kapatım var mı böyle müşterihzimetleri ya acaba böyle hizmet kim sunuyor ya

olan bana oldu tam tamına 52 dakika sürdü ve 52 dakika dan sonra bana sistemimiz bugün öğlenden itibaren arızalı işlem yapamıyoruz peki madem işleminiz arızalı beni neden işleme alıyorusnuz ve 52 dakika tlf da tutuyorsunuz yazık değil
 

YellowRed

Müdavim
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
kızmakta çok haklısın. :)

burda birazda bireysel ihmal sözkonusu. görüştüğün yetkili belliki işini hakkıyla yapan biri değil. sözde bu konuşmalar kaydedilip denetleniyor. :)
 

ilica18

Asistan
Katılım
13 Ekim 2009
Mesajlar
153
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Müşteri hizmetlerine tuttuklarını getiriyorlar heralde..Geçen cumartesi vodem aldım eve geldim kurulumu yaparken son anda vb script access falan yazıp hata veriyordu.. laptopta win7 ultimate 64 bit işletim sistemi var ve hata büyük ihtimalle vodemin içinde gelen yazılımın işletim sistemi tarafından desteklenmemesinden kaynaklanıyor..Vodafonu aradım sorunu söyledim müşteri hizmetlerini direk aştı olay beni daha yetkili !! birime aktardılar onlara da anlattım sorunu ve aldığım cevap aynen şu "Başka bir bilgisayar da deneyin eğer çalışmazsa sorun vodem de çalışırsa sizin bilgisayarınızda sorun var bilgisayarcıdan destek alın.." gibi bişe söylediler..Ulan ben zaten bilgi işlemciyim daha kime soracam..Bende xp kurulu pc de denedim ve vodem çalıştı ve vodafondan ümidi kestim..Ama biliyorum ki benim bilgisayar da sorun yok..Neyse aklıma yazılımın son sürümünü vodafondan indirip kurmak geldi aklıma ve sorun bu şekilde çözüldü..Ama bu sorun için vodafone çözüm sunamadı..Müşteri hizmetleri işte...
 

clients

Müdavim
Katılım
25 Ağustos 2010
Mesajlar
3,082
Reaksiyon puanı
36
Puanları
48
444 yeni kazanç kapısı, senden 1 yıllık abone parasını cıkartmıstır : )
 

tun@h@n

Doçent
Katılım
16 Haziran 2009
Mesajlar
828
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
müşteriye hizmet değil,müşteriye eziyet servisi hepsi. bazen öyle saçma konuşuyorlar ki (çoğu zaman da yalan ) insan çileden çıkıyor.
 

rohirrim

Profesör
Katılım
21 Kasım 2008
Mesajlar
1,359
Reaksiyon puanı
10
Puanları
0
burası türkiyeee... denetim ceza olmazsa böle olur... ama bence biraz senin de sucun var... aslında hepmizde var bu suç... ara tekrar... şikayette bulunmak istiyorum dee.. gerekli işlemeri başlatırlar.. (her halde, galiba:) başlatmazlar mı?) başlatırlar başlatırlar... ama bu daha cok biz türklerin yufka yürekliliğinden oluyor... "ya adam şimdi ekmeğini kaybetmesin, işsiz kalmasın diye" düşünüyoruz ama... sonuçra çuvaldız dönüp dolaşıp bizim bir yerimize batıyor... aslıda bu konularda hiç acimicaksın şikayet edeceksin...
 

IThelp

Müdavim
Katılım
11 Nisan 2011
Mesajlar
4,314
Reaksiyon puanı
19
Puanları
0
evet benim sucum ama benim zamanın olmadığı icin akşam 6 dan işe den cıkıyorum yakınlarımda obene olabilecek bayi yok yetişemiyorum kapanış saatine bende dedimki kendime aramışım bir kere ilk 10 ve 15 dakika zaten girmiş faturaya bundan sonra kapatsam da benim zararıma daha da cok olcak aramışken aboneliği tamamlayım evet aradım bu gün tekrar müşteri hizmetlerine durumu anlatım dün başıma gelen olayı tabi busefer postane de paralı tlf dan aradım müşterihzimetlerinden bir yetkliyi bağlamasın söyledim ve bağladılar durumu anlatıkdan sonra yetkilin bana verdiği ilk cevap arkadaşımız acemi olabilir beyefendi ben fazla uzatmadım bu lafdan sonra dedimki sana da arkadaşına teledünyanın kablolarınıda alda ..... kapatım böyle rezil bir hizmet olamaz 15 yıl almanyada yaşadım avrupanın bir cok ülkesine gitim ama böyle rezilik görmedim bize daha 100 yıl lazım cünkü 100 yıl gerideyiz ancak bunu söyleye bilirim yorumlarınız icin tşk
 
Üst