mr_brownii kullanıcısının son içeriği

  1. M

    Cs go kasma sorunu

    Arkadaşlar sistememim Amd Athlon(tm) 64 x2 1.9 procosser Sapphire amd hd 5450 1 gb 4 gb ddr2 ram Sistemim doku kalitesi en düşükte piksel oranı orta derece 30 pfs falan alıyorum ama oyuna girdiğimde ping 70 ile 80 arası sorun şu bot oyununda hiç bir sorun yok ama rekabetçide karşı rakip...
  2. M

    Bu türde ram olurmu

    Öncelikle selamın aleyküm Benim pcmde (1+1+1) ddr2 1 gb ram var tek slot boş kaldı ben oyun oynamayı seven biri olduğum için 3 gb ram yetmiyor mhz leri aynı olup en az 2 ya da 4 gb lik ram takabilir miyim. Şimdiden cevapladığınız için çok teşekkür ederim ☺️
  3. M

    İphone titreşim sorunu

    Düzeldi
  4. M

    iPhone 6 ve iPhone 6 Plus Kullananlar Kulübü

    İyi günler arkadaşlar. İphone 6 kullanıcısıyım, telefonum daha 2 aylık,1 ay önce telefonu cebimden düşürdüm hiçbir şey olmadı sanmıştım ama titreşim çalışmadığını farkettim bir gün sonra titreşim kendine geldi. Telefonu her düşürdüğümde 1 gün bana trip atıp titreşim çalışmıyor bu neden oluyor...
  5. M

    İphone titreşim sorunu

    İyi günler arkadaşlar. İphone 6 kullanıcısıyım, telefonum daha 2 aylık,1 ay önce telefonu cebimden düşürdüm hiçbir şey olmadı sanmıştım ama titreşim çalışmadığını farkettim bir gün sonra titreşim kendine geldi. Telefonu her düşürdüğümde 1 gün bana trip atıp titreşim çalışmıyor bu neden oluyor...
  6. M

    Telefonun Hoparlöründen Ses Gelmiyor

    Arkadaşlar telefonun üst hoparlörü değiştirilirse su ya dayanıklılığı gıdermı yani bir sıkıntı olurmu
  7. M

    Sony m4 aqua earphone tarafı cızırtılı yardım acil

    Arkadaşlar telefonü baş tarafını suya soktum konuşanın sesi bana cızırtılı ve arada ses gelmiyor ne yapabilirim olay dün oldu acil yardım edin arkadaşlar garanti ya da maliyeti ne kadar olur ya da yapabileceğim bişey var mı
  8. M

    Telefonun Hoparlöründen Ses Gelmiyor

    Telefonumu baş tarafını suya soktum konuşanın sesi cızırtılı ve arada ses gelmiyor sizi dediğiniz kodu girdim çağrı yerine Tiz seslerden sıkıntı yok bas sese gelince cızırtılı oluyor garanti ya da yaptırsam maliyeti ne kadar olur yada yapabileceğim bişey var mı
  9. M

    Sony XPERIA Z3, Su Teması Sonrası Hoparlörlerde Cızırtı Problemi

    Sony ixperia m4 aqua Telefonü dün üst tarafını suya soktum ondan beri ses cızırtılı arada ses hiç yok arayanın sesi duyamıyorum cızırtılı oluyor ne yapmaliyim garantiye girer mi
stat counter