Yardım Yurtiçi Kargo İhtirazi Kayıt Belgesi

YokDahaNeler

Asistan
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
326
Reaksiyon puanı
121
Puanları
43
Yaş
23
Arkadaşlar az önce yurtiçi kargo ile kargolama yaptım ancak eve geldiğimde dikkat ettim ki ihtirazi kayıt belgesi verildiği gördüm. Paketlemenin iyi yapılmadığını ve hasara karşı kargonun sorumluluğu reddettiği belge. Ben çalışana bilgisayara baloncuklu naylonlardan sardığımı ancak dış kutuya sarmadığımı söyledim bana hiçbir uyarı yapmadı dışına da sarmanız gerekli diye bende hata yapıp belgeye orada dikkat etmedim.

Bilgisayar içinde sıkı sıkı sardım naylona. Sizce hemen arayıp gönderim iptali yaptırmalı mıyım. Vereli 1 saat oldu henüz. Çalışan keşke beni uyarsaydı. Çok can sıkıcı bir durum.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,315
Çözümler
9
Reaksiyon puanı
25,615
Puanları
8,958
O belge garanti kapsamına girmeyen ürünler için veriliyor. Paketlemeyi ne kadar iyi yaparsan yap önemli değil yani. Elektronik ürünler kargoda garanti kapsamına girmediği için o etiket yapıştırılıyor. Korkulacak bir şey yok. İyice paketlediysen sorun olmaz. Ancak bilgisayar gibi ürünler sadece balona sarılıp yollanmaz. Balona sarıp kutuya koyup o kutuyu da balona sarman daha iyi olacaktır.
 

YokDahaNeler

Asistan
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
326
Reaksiyon puanı
121
Puanları
43
Yaş
23
Balona sarıp kutuya koydum. Bilgisayarın kendi kalın kutusuydu onun da dört yanına köşeli köpüklerden koydum. Sonra o halde yine bilgisayar teslim edilirken gelen karton kutuya koydum.

Yani ne yaparsam yapayım bilgisayara bir şey olursa sorumluluk bana mı ait. Bu yine kötü bir durum bu sorunu yaşamayacağım bir kargo şirketi yok mu acaba ?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,315
Çözümler
9
Reaksiyon puanı
25,615
Puanları
8,958
Balona sarıp kutuya koydum. Bilgisayarın kendi kalın kutusuydu onun da dört yanına köşeli köpüklerden koydum. Sonra o halde yine bilgisayar teslim edilirken gelen karton kutuya koydum.

Yani ne yaparsam yapayım bilgisayara bir şey olursa sorumluluk bana mı ait. Bu yine kötü bir durum bu sorunu yaşamayacağım bir kargo şirketi yok mu acaba ?
Öyle bir kutulamada sorun olacağını sanmıyorum. Dışına zaten kırılacak ürün etiketi yapıştırılıyor. Fırlatılmaz yani merak etme.

Ne yaparsan yap garanti kapsamına girmez. Kişisel gönderimde elektronik aletleri garanti kapsamına sokan firma yok diye biliyorum. Hatta kimisi direkt elektronik gönderi kabul etmiyor bile.
 

YokDahaNeler

Asistan
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
326
Reaksiyon puanı
121
Puanları
43
Yaş
23
Anladım ancak monster notebook bana paketlemeyi iyi yapmanıza rağmen hasar olursa bundan kargo şirketi sorumlu olur demişti. Belgede açıkça yazıyor ki yurtiçi kargo hiçbir sorumluluk almıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada bu kadar çabuk ilgilendiğin için çok teşekkürler.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,315
Çözümler
9
Reaksiyon puanı
25,615
Puanları
8,958
Anladım ancak monster notebook bana paketlemeyi iyi yapmanıza rağmen hasar olursa bundan kargo şirketi sorumlu olur demişti. Belgede açıkça yazıyor ki yurtiçi kargo hiçbir sorumluluk almıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada bu kadar çabuk ilgilendiğin için çok teşekkürler.
Sen garantiye ürün yolluyorsun sanırım veya iade işlemi. O zaman sorumlu kargo şirketi olur. Monster ile kargo şirketi kendi arasında çözer sıkıntı olursa. Ben kişisel olarak başka bir kişiye ürün yolluyorsun sandım.
 

YokDahaNeler

Asistan
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
326
Reaksiyon puanı
121
Puanları
43
Yaş
23
Sen garantiye ürün yolluyorsun sanırım veya iade işlemi. O zaman sorumlu kargo şirketi olur. Monster ile kargo şirketi kendi arasında çözer sıkıntı olursa. Ben kişisel olarak başka bir kişiye ürün yolluyorsun sandım.
Monster'ın ücretsiz bakım servisi için yolluyorum. Peki bu durumda bu belgenin olması yine normal mi
 

YokDahaNeler

Asistan
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
326
Reaksiyon puanı
121
Puanları
43
Yaş
23
Kargo kodu ile yolladım.
Az önce monster servisini aradım ve ürün 0 yani yeni bir ürün olmadığı sürece her zaman bu işlemin yapıldığını, uzun süredir yurtiçi kargoyla çalıştıklarını ve bir sorun olmayacağını söyledi. Nasıl paketlediğimi söylediğimde de bunun yeterli olduğunu söyledi.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,315
Çözümler
9
Reaksiyon puanı
25,615
Puanları
8,958
Kargo kodu ile yolladım.
Az önce monster servisini aradım ve ürün 0 yani yeni bir ürün olmadığı sürece her zaman bu işlemin yapıldığını, uzun süredir yurtiçi kargoyla çalıştıklarını ve bir sorun olmayacağını söyledi. Nasıl paketlediğimi söylediğimde de bunun yeterli olduğunu söyledi.
Sorun kalmamış o zaman :)
 
Üst