Soru Youtube Ve Instagram Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Bu konuyu okuyanlar

Murataltug

Profesör
Katılım
15 Eki 2017
Mesajlar
3,938
Reaksiyon puanı
2,664
Puanları
113
Yaş
35
Youtube ve instagram herkesin kullandığı 2 sosyal medya ben bunların bir ilim yuvası ve kütüphane olduğunu düşünüyorum youtube de 1000 lerce video insana çok şey öğretiyor doğru ve anlamlı bilgiler içeriyor instagramda ise 1000 lerce resim iştah açıyor peki o zaman sizden 1 instagram resmi 1 youtube videosu istiyorum bakalım ortaya nasıl bir sayfa çıkacak herkese saygılar selamlar teşekkürler
 

Realhas the Great

Profesör
Cezalı
Katılım
3 Mar 2021
Mesajlar
4,722
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
7,624
Puanları
113
YouTube yararlı Instagram'ı kullanmıyorum.
 

Pava

Öğrenci
Katılım
27 Haz 2021
Mesajlar
40
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Hem faydalı, hem eğlenceli, hem de boş olma potansiyeline sahip platformlar.
 

phanmetal

Dekan
Cezalı
Katılım
24 Kas 2020
Mesajlar
6,200
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
6,244
Puanları
113
Yaş
24
YouTube'da ilginç derecede faydalı bilgiler, boş bilgilerden çok ama Instagram öyle değil.
 

Alyx Vance

Profesör
Katılım
14 Nis 2021
Mesajlar
2,574
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,468
Puanları
113
Yt kidsi çıkarmasalar youtube tam bir çocuk platformu olcaktı. İnsta zaten o kadar sıkıcıki yükledikten 1 hafta sonra sildim
 

Necla123??

Asistan
Katılım
7 Şub 2021
Mesajlar
319
Reaksiyon puanı
202
Puanları
43
Youtube ve instagram herkesin kullandığı 2 sosyal medya ben bunların bir ilim yuvası ve kütüphane olduğunu düşünüyorum youtube de 1000 lerce video insana çok şey öğretiyor doğru ve anlamlı bilgiler içeriyor instagramda ise 1000 lerce resim iştah açıyor peki o zaman sizden 1 instagram resmi 1 youtube videosu istiyorum bakalım ortaya nasıl bir sayfa çıkacak herkese saygılar selamlar teşekkürler
Yani egerki bişey hakında bilgi almak istiyosam hemen Youtube yi açarım ordan videoyu izler anlarım yotube bana çok faydası var hele bir yemeğin tarifini unutursam hemen acıp izliyorum yani bence güzel bir uygulama
 

KaTaRaN

Profesör
Katılım
20 Ara 2019
Mesajlar
2,529
Reaksiyon puanı
2,302
Puanları
113
Yaş
26
Ana sayfadan çektim geldim. Sıkıldıkça izlerim bu tarz videoları
 
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
6,058
Reaksiyon puanı
12,397
Puanları
113
Tarih, uzay veya başka bir şeyler hakkında bilgiler öğreten güzel kanalları severek izlerim. Böyle kanallar asıl çok izlenip beğenilmeli. Bilgi önemlidir. Bir şeyler öğrenmekte güzeldir. Bende sıkılmam o videolardan.
Ama maalesef bazı insanlar işte boş ve saçma hareketler yaparlar, bazı insanlarda izler. Şimdi böyle dedim diye o kanalları izleyenler sadece belki bana küfür ederler. Ancak akılları buna yeter. Güzelce konuşurum ama onlar başka bir şey bilmezler ve düşünmezler. Bende zaten küfürce konuşanı ciddiye almam. Gözümle onlara baktığımda karşımda hiç bir şey görmemiş gibi devam ederim hayatıma. Seni döverim diyenlere bile. Ancak mantıklı düşünmeden cevap veren insanlar öyle yapar.
 

Murataltug

Profesör
Katılım
15 Eki 2017
Mesajlar
3,938
Reaksiyon puanı
2,664
Puanları
113
Yaş
35
STM'den yapılan açıklamaya göre, güvenlik güçlerinin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirilen ve ilk olarak IDEF 2017'de tanıtılan Kargu, 2018'de Türk Silahlı Kuvvetleri envanterine girdi.
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nis 2020
Mesajlar
1,100
Reaksiyon puanı
549
Puanları
113
Yaş
18
Youtube ve instagram herkesin kullandığı 2 sosyal medya ben bunların bir ilim yuvası ve kütüphane olduğunu düşünüyorum youtube de 1000 lerce video insana çok şey öğretiyor doğru ve anlamlı bilgiler içeriyor instagramda ise 1000 lerce resim iştah açıyor peki o zaman sizden 1 instagram resmi 1 youtube videosu istiyorum bakalım ortaya nasıl bir sayfa çıkacak herkese saygılar selamlar teşekkürler
nasıl kullanıldığına bağlı, çok zararlı da olabilir çok yararlı da. instagramın faydası olur mu bilmiyorum
 

vinsanity1525

Doçent
Katılım
19 Kas 2019
Mesajlar
556
Reaksiyon puanı
246
Puanları
43
Yaş
24
youtubedoğru kullanılırsa faydaıs olur instagramın hiçbirşekilde faydası olduğunu düşünmüyorum tamamiyle vakit kaybı tabniki kişisel düşüncem ancak youtube doğru kullanılırsa kendini istediğin noktaya getirebilirsin çünkü herşey var herşey
 
Üst