Yönetimden isteklerim var...

Bu konuyu okuyanlar

patrick

Profesör
Emektar
Katılım
20 Eylül 2006
Mesajlar
2,369
Reaksiyon puanı
18
Puanları
0
Yönetim efradından bi kaç isteğim var. Şöyle ki;

1. şeytan iconu
2. ters dönmüş aplak surat iconu
3. dudak uzatmış şeytanlığını gizlemiş iconu
4. gülmekten yarılmış yarıldığı gibi de iconlaşmış iconu

yeni forumda da istemekteyim. bunlar sadece benim isteğim olmamakla birlikte, eski üyelerin de kalben ve fikren beklentileri olduğu kanaatindeyim.

eğer bunlar tarafımıza sunulmadığı takdirde

anayasanın bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak(çok pis dayanırım); anayasanın 28. fırkasının 73. z maddesi gereğince iconsuz bir forum toplumuna çektirilen çilenin zulum olmasını kabul etmek hasebiyle ve/veya verilen ızdıraba binaen verilecek cezai muhide göre; 679 dk tcell hrsabından telsim yada avea hattını arama, 567 saat bi satır bile okumadan elde kitap açık bi şekilde kitap okuyormuş numarası yapma, 2031 m gülle atma, 68 kere burun duvara sürtme, masa üstü pc'sinden kablosuz internete bağlanmasına karar verilmiştir. iş bu belgede geçen cezaların uygulanmaması verilen maddelerin(iconların) tarafımıza sunulması ile hükmünü yitireceği bildirilir. akabinde anayasanın "cezanın fes edilmesi maddesi k bendinin f celsesi" gereğince verilecek cezanın kaldırılmasına karar verilecektir...

SDN Eski Avukatı
(Şeytan İconu)
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38
İcon konusu daha öncede geçti ilgilenilecek ancak daha sonuç yok. ;)
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
itiraz etmiyorum hakim bey :D :D
 

SeRCaN

Asistan
Katılım
14 Mart 2006
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
avukat adayıydı sanırım :p

bende istiyom onlardan :(
 

aklayarar

Asistan
Katılım
27 Şubat 2006
Mesajlar
441
Reaksiyon puanı
16
Puanları
0
muhahhaha meslekteşım benım ya patric sıkı giriş yapmısın foruma ehehe arkandayım (şaşkın ifade) yok yanındayım merak etme :)
 

seciL

Dekan
Emektar
Katılım
29 Eylül 2005
Mesajlar
5,117
Reaksiyon puanı
102
Puanları
48
Benimde isteğim var, hatta lutfen diorum, ben o smiliesis yasayamam :p Yoksa millete nasil trip aticam?
Ben yöneticimden sunlari istiorum
Olmazsa olmaz
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,441
Reaksiyon puanı
396
Puanları
83
ben de ieyi tekmeleyen firefoxu kucaklayan ikondan istiyorum, bir de ayvalık tostu acıktım da ;D
 

pesimist

Rektör
Cezalı
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,533
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
38
Benim de kullanıcılardan isteğim var. Konuyu doğru yere açın :D Taşındıı...
 

SeRCaN

Asistan
Katılım
14 Mart 2006
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Herşeyi Devletten Beklemeyim kardeşim :p

yok size smiley
beee110dlyz4.gif
 

iHSaN-1

Asistan
Katılım
3 Eylül 2006
Mesajlar
464
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Evet ıslık çalan smileyım nerde benim. ???
 

alper3189

Öğrenci
Katılım
3 Haziran 2007
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bu arada korku bölümü açarsanız bence harika olacak ÇÜNKÜ;
konu dışı bölümü yakında çöplük gibi bi yer olacak
görüşlerimi arz ederim(bu arada melek ikonu çok tatlı olmuş) ::)
 

warkortali

Profesör
Emektar
Katılım
14 Kasım 2006
Mesajlar
3,734
Reaksiyon puanı
179
Puanları
63
prafabrik dijital tuvalet istiyoruz pc başından kalkamadığımızda kullanırız. :p
 

Kriptograf

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2007
Mesajlar
1,688
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben,sabah kargalar dışkılarını sindirmiş fakat daha Kloak'larına gelmeden uyanan birinin,neden o saatte kalktığını bilemeyen bakışlarla etrafa baktığı surat ifadesini smile olarak forumda görmek istiyorum zira bu günlerde çok fazla insan görüyorum bu şekilde dolaşan.

2. olarak elinde ayna ve cımbız olan ve acaba bu tüy mü daha uzun yoksa öteki mi diye düşünen bir kadının smilelaştırılmasını istiyorum.

3. detone olarak şarkı söyleyen ve etrafında ki aşağılayıcı bakışlara aldırmayan birinin smile versiyonunu istiyorum.

4.Bunları yapacak olan zatın bunları yaparken ki halinin smileleştirilmesini istiyorum.

5.Evi otobüs durağına 200 mt uzakta olan bir çocuğun sabah otobüse bindiği anda biletini ve bütün parasını evde unuttuğu andaki surat ifadesinin ve içinden geçen H ile başlayıp R ile biten 2 kelimeyi telaffuz eden smile istiyorum...

İsteklerime cevap bekliyorum yazılı,sözlü,duman,his her şekilde bir cevap çoook mu :)
 

seciL

Dekan
Emektar
Katılım
29 Eylül 2005
Mesajlar
5,117
Reaksiyon puanı
102
Puanları
48
güzel istekler değerlendirilir inşallah (A)
 

yer6

Profesör
Katılım
5 Eylül 2007
Mesajlar
2,398
Reaksiyon puanı
53
Puanları
48
seçiL dedi ki:
Benimde isteğim var, hatta lutfen diorum, ben o smiliesis yasayamam :p Yoksa millete nasil trip aticam?
Ben yöneticimden sunlari istiorum
Olmazsa olmaz

bencede trip simgesi çok iyi olur.düşünen bi smileyde lazım :D .hee ewet kesin öledir gibi kafa sallayan bi smileyde olsa fena olmaz hani :D...
 

Arbalot

Asistan
Emektar
Katılım
30 Mayıs 2007
Mesajlar
301
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Kriptograf dedi ki:
Ben,sabah kargalar dışkılarını sindirmiş fakat daha Kloak'larına gelmeden uyanan birinin,neden o saatte kalktığını bilemeyen bakışlarla etrafa baktığı surat ifadesini smile olarak forumda görmek istiyorum zira bu günlerde çok fazla insan görüyorum bu şekilde dolaşan.

2. olarak elinde ayna ve cımbız olan ve acaba bu tüy mü daha uzun yoksa öteki mi diye düşünen bir kadının smilelaştırılmasını istiyorum.

3. detone olarak şarkı söyleyen ve etrafında ki aşağılayıcı bakışlara aldırmayan birinin smile versiyonunu istiyorum.

4.Bunları yapacak olan zatın bunları yaparken ki halinin smileleştirilmesini istiyorum.

5.Evi otobüs durağına 200 mt uzakta olan bir çocuğun sabah otobüse bindiği anda biletini ve bütün parasını evde unuttuğu andaki surat ifadesinin ve içinden geçen H ile başlayıp R ile biten 2 kelimeyi telaffuz eden smile istiyorum...

İsteklerime cevap bekliyorum yazılı,sözlü,duman,his her şekilde bir cevap çoook mu :)

:)

Bende bu kadar istek yapıp bunların hepsinin aynı anda olmayacağını bilmeyen hangi birinin koyulacağını düşünmeyen,herkesin farklı bir isteği olacağını düşünmeyen arkadaşların surat ifadelerini istiyorum...

@Patrick eski forum smillelarını bu foruma eklemiştik tabi en çok kullanılanlarını...
 

peynirr

Doçent
Katılım
6 Kasım 2007
Mesajlar
811
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
bende HIH iconu istiyom HIH çokta tın tın iconu yani :*
 

peynirr

Doçent
Katılım
6 Kasım 2007
Mesajlar
811
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
yer6 dedi ki:
seçiL dedi ki:
Benimde isteğim var, hatta lutfen diorum, ben o smiliesis yasayamam :p Yoksa millete nasil trip aticam?
Ben yöneticimden sunlari istiorum

Olmazsa olmaz

bencede trip simgesi çok iyi olur.düşünen bi smileyde lazım :D .hee ewet kesin öledir gibi kafa sallayan bi smileyde olsa fena olmaz hani :D...



ahada yaptıım :D
 

Arbalot

Asistan
Emektar
Katılım
30 Mayıs 2007
Mesajlar
301
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
tamam peynir sen onu yapadur biz bir ara ekleriz onu biz ekleyene kadar sen elle eklemeye devam et...
 

Son mesajlar

Üst