Yol bisikleti vs tur bisikleti

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

spybot

Guru
Onursal Üye
Geldim iki türü de kullanmadım ama kısaca cevaplayım bari :)
1.Yol Bisikleti adı üstünde yolda gitmek yani uzun km yapmak ve hız için tasarlanmıştır
2.Tur Bisikleti ile dünyayı dolaşabilirsiniz arkasında çanta koymak için yerler mevcuttur senin binme şekline göre olay değişir kısaca ama ben olsam yol bisikletini seçerim uzun km'leler yaptığım için tabi :D
 

Isaac42

Profesör
Geldim iki türü de kullanmadım ama kısaca cevaplayım bari :)
1.Yol Bisikleti adı üstünde yolda gitmek yani uzun km yapmak ve hız için tasarlanmıştır
2.Tur Bisikleti ile dünyayı dolaşabilirsiniz arkasında çanta koymak için yerler mevcuttur senin binme şekline göre olay değişir kısaca ama ben olsam yol bisikletini seçerim uzun km'leler yaptığım için tabi :D
Ya anlamadığım yol bisikleti ile uzun km ler dolaşabiliyoruz e tur bisikleti ile de dünya turu yapıyoruz yani ikiside uzun km ler yapıyor anlayamadı benim akılsız tokmak kafa ?
 

Usain

Modcuk
Yönetici
Moderatör
@spybot abi şöyle güzel bir rehber yapsan bisiklet alacaklar için. Böyle bütçelere göre alınacak bisikletleri yazsan ne güzel olur. Çok müteşekkir kalırız, duacın oluruz. :)
 
Son düzenleme:

Mert0

Profesör
Yasaklı
Yol bisikleti daha ergonomi
Evden çıkıp performansım el verdikçe kullanıcam
Fitness ile upraşıyorum bacaklara destekçi olsun istiyorum ama dağ bisikleti gibi 10 km de patates olmak da istemiyorum burdan ne çıkarsa artık
Yol bisikleti senin için daha idael olur. Yol bisikletleri tekerleği ince olduğundan çukurlara sert girmemeye çalış, kaldırımlardan yavaş in bir sorun olmaz. Başıma geldi 350 TL girdi :) ondan söylüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben İzmir'de yaşıyorum. 2 Bisikletim var. Biri toplama yol bisikleti diğeri NG650. 650'yi dağa çıktığımda bi de markete giderken vs. kullanıyorum. Yol bisikletini de Yarışlarda ve Şehirler arası kullanıyorum. Karar senin?
 
Yol bisikleti daha ergonomi


Yol bisikleti senin için daha idael olur. Yol bisikletleri tekerleği ince olduğundan çukurlara sert girmemeye çalış, kaldırımlardan yavaş in bir sorun olmaz. Başıma geldi 350 TL girdi :) ondan söylüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben İzmir'de yaşıyorum. 2 Bisikletim var. Biri toplama yol bisikleti diğeri NG650. 650'yi dağa çıktığımda bi de markete giderken vs. kullanıyorum. Yol bisikletini de Yarışlarda ve Şehirler arası kullanıyorum. Karar senin?
Claris ve sora set arasında kararsız kaldım 2k max bütçem var 2. El düşünüyorum aman aman fark var mıdır sizce
 

kilicbaligi

Dekan
Onursal Üye
Avatarımdan ötürü konuda etiketlenmişim, birkaç kelam edeyim. Bisiklet hakkında çok teknik konuları bilmiyorum, hobi olarak sürmesini, gezmesini seviyorum.
Tur bisikleti, yol bisikletinden daha az performanslı, tekerleri daha kalın. Eğer uzun mesafe ve bozuk bir zeminde kullanacaksan, tercihin bir tur bisikleti olabilir. Çamurluk, far, arka/ön bagaj gibi aksesuarlar genelde bulunur. Hem günlük kullanım için ideal, bence.
 
Avatarımdan ötürü konuda etiketlenmişim, birkaç kelam edeyim. Bisiklet hakkında çok teknik konuları bilmiyorum, hobi olarak sürmesini, gezmesini seviyorum.
Tur bisikleti, yol bisikletinden daha az performanslı, tekerleri daha kalın. Eğer uzun mesafe ve bozuk bir zeminde kullanacaksan, tercihin bir tur bisikleti olabilir. Çamurluk, far, arka/ön bagaj gibi aksesuarlar genelde bulunur. Hem günlük kullanım için ideal, bence.
Okula gidiş gelişte de kullanmayı planlıyodum sanırım tur daha mantıklı ama yarış bisikletleri ayrı bi çekiyor beni
 

Mert0

Profesör
Yasaklı
Claris ve sora set arasında kararsız kaldım 2k max bütçem var 2. El düşünüyorum aman aman fark var mıdır sizce
Parayı veren düdüğü çalar ama Sora daha kaliteli denebilir.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Okula gidiş gelişte de kullanmayı planlıyodum sanırım tur daha mantıklı ama yarış bisikletleri ayrı bi çekiyor beni
Batuhan dağ bisikleti yorar demişsin de şehir içinde daha rahat oluyor kalabalıkta, şehir içinde vs. Yol ve Tur bisikletleri in lastikleri incedir, denge sorunu yaşayabilirsin.
Tavsiyem: Benim bisikletim: SALCANO NG650
 
Son düzenleme:
Parayı veren düdüğü çalar ama Sora daha kaliteli denebilir.
Mesaj otomatik birleştirildi:



Batuhan dağ bisikleti yorar demişsin de şehir içinde daha rahat oluyor kalabalıkta, şehir içinde vs. Yol ve Tur bisikletleri in lastikleri incedir, denge sorunu yaşayabilirsin.
Tavsiyem: Benim bisikletim: SALCANO NG650
Elimdeki bisiklete yakın bişi bu ümit navigator kullanıyorum
Yol bisikleti kullandım daha önce pek sıkıntılı gelmedi
 

Son mesajlar

Üst