Yeni telefon alacağım, sizce ne almalıyım?

Bu konuyu okuyanlar

SleuthWolf

Asistan
Katılım
9 Haz 2017
Mesajlar
136
Reaksiyon puanı
11
Puanları
18
Yaş
19
Arkadaşlar yeni telefon alacağım, sizce ne almalıyım 3000₺'ye kadar?????
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,912
Reaksiyon puanı
3,016
Puanları
113
Htc u11 yada xz premium alabilirsin
 

Cruslan

Asistan
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
417
Reaksiyon puanı
91
Puanları
28
P20 alabilirsiniz.
2.El S8 alabilirsiniz
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,445
Reaksiyon puanı
1,004
Puanları
113
Yaş
29
Ön kamerayı önemsemessen lg v30+ hepsiburada da o fiyatlarda sanırım
 

Tony Stark

Profesör
Katılım
1 Ağu 2018
Mesajlar
1,975
Reaksiyon puanı
1,318
Puanları
113
LG V30+,Honor 10,S8,Mate 10 Pro bunlardan birini seçmelisin.
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,445
Reaksiyon puanı
1,004
Puanları
113
Yaş
29
Lg v30+ şuan 3064 tl hepsiburada da değerlendirin derim
 

Harnapazade

Profesör
Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
1,396
Reaksiyon puanı
1,278
Puanları
113
Yaş
28
LG V30+ Mor rengi var ikinci el Bahariye Mobile satıyor 2700 liraya bence kaçırma mor renk zor evkurda falan var o da pahalı 4399 TL'ydi en son internette bulunmuyor zaten bence kaçırma çok güzel telefon :)
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,445
Reaksiyon puanı
1,004
Puanları
113
Yaş
29
Eğer kamerada portre modu falan olsaydı ve ön kamera 5 yerine 8 olsaydı g7 yerine v30+ alırdım poled ekranı sayesinde 3300 mahlık pili 10 saate yakın ekran süresi veriyor normal bi kullanıcı 2 gün şarj etmeden kullanabilir
 

DarkMatter

Doçent
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
651
Reaksiyon puanı
241
Puanları
43
Yaş
24
Ön kamera önemsenmeyecek bir şey değil. U11 ya da xz premium alın hocam.
 

mmcaglar01

Asistan
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
293
Reaksiyon puanı
79
Puanları
28
Yaş
24
Ben olsam Honor 10 alırdım. Ama o kadar bütçem yok tabi :)
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,445
Reaksiyon puanı
1,004
Puanları
113
Yaş
29
Ön kamera önemsenmeyecek bir şey değil. U11 ya da xz premium alın hocam.
O sana göre bu kişisel bi durumdur selfi çekmekten nefret eden insanlarda tanıyorum adam belki ön kamera olsada olmasada olur diyenlerdendir bilemeyiz.ayrıca şunuda belirteyim v30+ ön kamerası 5 mp olmasına rağmen gündüz çekimleri 7 mp ön kameraları aratmıyor düşük ışıkta kötü bunu sölemektede fayda var
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,445
Reaksiyon puanı
1,004
Puanları
113
Yaş
29
Kriterleriniz nelerdir? Bilelim de ona göre tavsiye verelim. Sizin için neler önemli? Batarya mı, performans mı, ekran mı, kamera mı?
Hepsini kapsıyor v30+ o yüzden direk onu söledim kamera poled ekran harika batarya performansı işlemci sd 835 3000 tl e daha iyisi yok :)
 

DarkMatter

Doçent
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
651
Reaksiyon puanı
241
Puanları
43
Yaş
24
Xz premium ve u11 2500tl ye satiliyordu. En son.
Şu fiyat bandında Mate 10 Pro ve V30+ gibi cihazlar varken XZ Premium çöptür

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bu arada lg nin güncelleme desteği de malum.
 
Son düzenleme:

Tony Stark

Profesör
Katılım
1 Ağu 2018
Mesajlar
1,975
Reaksiyon puanı
1,318
Puanları
113
Xz premium ve u11 2500tl ye satiliyordu. En son.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bu arada lg nin güncelleme desteği de malum.
XZ Premium ve U11 2500tl olabilir fakat konu açan arkadaşın bütçesi 3000 liralara varıyorsa neden XZ Premium önerelim ki?V30+,S8 ve Mate 10 Pro gibi cihazlar varken.Bu arada LG G6 ve V30 android Oreo güncellemesini Nisan ayında aldı bile öyle bir sıkıntı değil o.
 

DarkMatter

Doçent
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
651
Reaksiyon puanı
241
Puanları
43
Yaş
24
Güncelleme sadece android sürümünün artmasindan ibaret değil. Bunun güvenlik güncelleştirmesi var ki bence daha önemli.
 

Tony Stark

Profesör
Katılım
1 Ağu 2018
Mesajlar
1,975
Reaksiyon puanı
1,318
Puanları
113
Güncelleme sadece android sürümünün artmasindan ibaret değil. Bunun güvenlik güncelleştirmesi var ki bence daha önemli.
G6 ve V30 Temmuz güvenlik güncellemesini aldı.Ben G4 kullanırken ona bile son ana kadar verdiler biraz geç olsa da veriyorlar anlayacağın.Boşuna ellerini yorma hocam XZ Premium'un V30 ve Mate 10 Pro karşısında hiç şansı yok.
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,445
Reaksiyon puanı
1,004
Puanları
113
Yaş
29
G7 thinq aldım 1 hafta oldu 2 kez güncelleme aldı telefon android 9.0 ı da hızlı alacaktır diye düşünüyorum v30+ ve g7
 

DarkMatter

Doçent
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
651
Reaksiyon puanı
241
Puanları
43
Yaş
24
Bir bana mi gelmiyordu lg kullanirken? Neyse v30+ alacağina mate 10 pro derim.

---- Mesajlar birleştirildi ----

G6 ve V30 Temmuz güvenlik güncellemesini aldı.Ben G4 kullanırken ona bile son ana kadar verdiler biraz geç olsa da veriyorlar anlayacağın.Boşuna ellerini yorma hocam XZ Premium'un V30 ve Mate 10 Pro karşısında hiç şansı yok.
Ben burda v30 un sadece ön kamerasini eleştirip linç yedim ki bu konuda hakli olduğumu duşunuyorum. 3000tl verip pastel boya gibi ön kameram olmasini istemem
 
Son düzenleme:

Mustafa Deliktaş

Profesör
Emektar
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
3,369
Reaksiyon puanı
2,337
Puanları
113
G6 ve V30 Temmuz güvenlik güncellemesini aldı.Ben G4 kullanırken ona bile son ana kadar verdiler biraz geç olsa da veriyorlar anlayacağın.Boşuna ellerini yorma hocam XZ Premium'un V30 ve Mate 10 Pro karşısında hiç şansı yok.
Ben g4 kullanırken verecez dediler vermediler android 7yi :(
 

DarkMatter

Doçent
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
651
Reaksiyon puanı
241
Puanları
43
Yaş
24
Aynen. Bekledik g4 kullancilari olarak ama vermediler.
 

Tony Stark

Profesör
Katılım
1 Ağu 2018
Mesajlar
1,975
Reaksiyon puanı
1,318
Puanları
113
Ben g4 kullanırken verecez dediler vermediler android 7yi :(
Hocam G4'e 7.0 vermediler fakat ben kullandığım süre boyunca her ay olmasa da ufak güvenlik güncellemeri aldı cihaz sizde de öyle olmuştur zaten.Ki LG G5 yakın zamanda Oreo almak üzere yeni modellerde hiçbir sıkıntı yok zaten güncelleme konusunda.V30+ şu an alınabilecek en iyi f/p cihazlarından bir tanesi
 

Mustafa Deliktaş

Profesör
Emektar
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
3,369
Reaksiyon puanı
2,337
Puanları
113
Oneplus firması oneplus 3e bile android P verecek öyle düşünün siz. 5T çıkalı çok uzun zaman olmadı ona rağmen 15 tane felan güncelleme aldı
 

HOCALPER

Asistan
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
83
Puanları
28
Yaş
25
Lg v30 - Mate 10 Pro Hoşuma giden 2 marka.
 

WellTime54

Profesör
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
2,445
Reaksiyon puanı
1,004
Puanları
113
Yaş
29
Tekrar ediyorum gündüz çekimlerinde v30+ ön kamerası 5 mp olmasına rağmen iyi resim çekiyor
 

Son mesajlar

Üst