[Yeni taktik] Steam hesabım çalındı e postam şifrem değiştirildi. steamguardım kaldırıldı.

Ghostvida

Üyecik
Beyler bayanlar başımdan geçen hikayeyi anlatayım =

CSGO ya düşkün birisiyim. Skin işleriyle uğraşmışlığım çoktur. Bu akşam CS atarken bir mesaj geldi. Free skin diye. Bende gireyim dedim nede olsa riskli bir site olsa bile Steamguardım var dedim. Giriş yaptım 5 dakika sonra CS den attı. Hesabın şifresi değiştirilmiş. E-posta adresi değiştirilmiş ve işin en saçma olan tarafı Steamguardım kaldırılmış. Lütfen bana yardım edin benim o hesapta emeklerim vardı verdiğim paralarım vardı. Şimdiden teşekkür ederim.
Çalınan hesabın adı TRGurkan.
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Steam yetkililerine ticket atman lazım ingilizce olmak şartıyla onlar sana birkaç soru soracak ardından hesabını alabilirsin. Umarım bundan sonrada bu "bedava" işlerinin peşini bırakırsın bu devirde kimse kimseye bedava bir şey vermez. Steam Guard olayına da güvenme dolandırıcılık o kadar üst seviyelere geldi ki adamlar email şifreni bile değiştirir ruhun duymaz.
 

Ghostvida

Üyecik
Steam yetkililerine ticket atman lazım ingilizce olmak şartıyla onlar sana birkaç soru soracak ardından hesabını alabilirsin. Umarım bundan sonrada bu "bedava" işlerinin peşini bırakırsın bu devirde kimse kimseye bedava bir şey vermez. Steam Guard olayına da güvenme dolandırıcılık o kadar üst seviyelere geldi ki adamlar email şifreni bile değiştirir ruhun duymaz.
Sağ ol ama Nasıl ticket atcam. Kanıtlarım var. İninal kart kullanmıştım oda var elimde. Hatta aldığım oyunun Steam SS i bile var.
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Buradan "yardım edin giriş yapamıyorum" kısmına tıklayıp hesabım çalındı seçeneğinden devam et ve yönergeleri oku.

Steam Destek
 

Ghostvida

Üyecik
Buradan "yardım edin giriş yapamıyorum" kısmına tıklayıp hesabım çalındı seçeneğinden devam et ve yönergeleri oku.

Steam Destek
Tamam bunları yaptım hatta az sonra atcağım fotoyuda doldurdum. Ama türkçe. Sen ingilizce Ticket falan dedin.
2018-12-05 (6).png
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Bu yapmış olduğun Ticket zaten. Orada açıklama kısmına yazıyorsun tam olarak ne olduğuyla alakalı. Muhattabın İngilizce dilini kullanıyor arayüzün Türkçe olduğuna bakma. Türkçe yazsan da onlar cevaplıyor ama İngilizce yazarsan daha anlaşılır olur. Gerçi gönderdin zaten bu saatten sonra beklemek kalıyor.
 

Ghostvida

Üyecik
2018-12-06.png


---- Mesajlar birleştirildi ----

Hesabım kurtardım ilginizden dolayı teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Ghostvida

Üyecik
Bu yapmış olduğun Ticket zaten. Orada açıklama kısmına yazıyorsun tam olarak ne olduğuyla alakalı. Muhattabın İngilizce dilini kullanıyor arayüzün Türkçe olduğuna bakma. Türkçe yazsan da onlar cevaplıyor ama İngilizce yazarsan daha anlaşılır olur. Gerçi gönderdin zaten bu saatten sonra beklemek kalıyor.
Abi hesabı kurtardım ama adam Pubg de hile açmış galiba VAC falan yazıyor yardımcı olabilirmisin ?

2018-12-09 (2).png
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Dostum bu sefer üyeliğinle girip destek sayfasından ulaş yine hesabın ele geçirildiği zaman hile yapıldığını anlat açabilirler.
 

Ghostvida

Üyecik
Dostum bu sefer üyeliğinle girip destek sayfasından ulaş yine hesabın ele geçirildiği zaman hile yapıldığını anlat açabilirler.
Hesabınızın güvenliğinden ve hesabınızın çalınması ve paylaşılmasından ötürü gerçekleşebilecek oyun içi yasaklardan sizin sorumlu olduğunuzu lütfen unutmayın. al işte ya :(
 
Arkadaşlar benimde çalındı bu konuda bir yardımcı olur musunuz? mail değiştirilmiş arayüz değiştiği için ulaşamıyorum herhangi bir sayfaya
 
Yapacak bir şey yok o zaman üzgünüm :(
selamlar ben bir trade sitesine girdim ünlü insanların paylaştığı ve steam bilgilerim değişti sonrasında bende steam hesabımı kilitledim şimdi ise 2 tane ticket attım steam a steam bilgilerim gelirse hesabımı açabilir miyim
Mesaj otomatik birleştirildi:

selamlar ben bir trade sitesine girdim ünlü insanların paylaştığı ve steam bilgilerim değişti sonrasında bende steam hesabımı kilitledim şimdi ise 2 tane ticket attım steam a steam bilgilerim gelirse hesabımı açabilir miyim
telefon numarası ve e postamı değiştirmiş
 
Üst