Yeni iPhone 1 GB RAM Kullanacak

Webkurum

Profesör
300 400 yükle 1 gb ramlede donar. Ram miktarından çok cpu önemli o noktada :D Hem 300 uygulama kullanan bir insan 10 15 pil taşımalı :D
 

re13el

Dekan
200 uygulamayı yükleyip ne yapıcaksınız ki? 50 Uygulama tek seferde yeter gibi. Zaten bir yerden sonra onları kullanmamaya başladığında yenilerini yüklersin :)
 

NT1

Doçent
Bluetooth bıle kullanılamayn bır telefonu mılyarlca lıraya mıllete satıyorlar ya adamlar harbı zekı yanı

su zamanda en dandık telefonda bluetooth sorunsuz kullanırken ıphone culara hayranım harbı :D
 

giresunlu_28

Asistan
kullansa ne olacak toplama cihaz yarısı samsung yarısı sony yarısı bilmem ne at çöpe gitsin samsung sony htc üçlüsü dururken...
 
Bluetooth bıle kullanılamayn bır telefonu mılyarlca lıraya mıllete satıyorlar ya adamlar harbı zekı yanı

su zamanda en dandık telefonda bluetooth sorunsuz kullanırken ıphone culara hayranım harbı :D

Lazım olursa Cydia'dan kolaylıkla o özellik ve fazlası da eklenebiliyor ama hiç gerek yok :) Bluetooth'u kullanabilmeme rağmen millet sorunca benimki iPhone göndermiyo diyorum kafam rahat oluyo en azından :D
 

eXen

Asistan
Yapmak istedikten sonra 2 ayrı modül ile (1024 + 512) yapılır ama 1.5 GB yazmıyor zaten, 1 GB yazıyor...

yapmak istemez. aynı alana neden birde yarısı kadar yer harcasın. iki katını koyar birde reklam yapar
2 gb ram li diyerek. neden 2.5 litrelik pepsi alıyoruz. iki tane 1.5 alırsan çok daha fazla ödersin.
 
200 uygulamada donma yine olmuyor. Sadece cihaz açılışı biraz yavaşlıyor o kadar. Bende de yüklüydü bir sürü uygulama ama çok hafif yavaşlama dışında sorun olmuyordu. Kaldı ki o yavaşlama her cihazda oluyor...

yapmak istemez. aynı alana neden birde yarısı kadar yer harcasın. iki katını koyar birde reklam yapar
2 gb ram li diyerek. neden 2.5 litrelik pepsi alıyoruz. iki tane 1.5 alırsan çok daha fazla ödersin.


Ben de yapar demiyorum zaten. Kaldı ki hiç bir yerde 1.5 GB da yazmıyor. Sen başlattın :)
 
Üst