Öneri "yazılım için x" saçmalığı

Bu konuyu okuyanlar

Camroku

Profesör
Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
3,931
Reaksiyon puanı
4,460
Puanları
113
Yaş
13
Zaten ilk sene en fazla hesap makinesi , eğik atış gibi projeler yapacak. Dediğiniz gibi bunların Yazılım için laptop tavsiyesi gibi konu açmalarını anlamıyorum. Biz okulda ilk sene 2. 3. Nesil i3'ler ile gayet güzel projeler yapıyorduk.
Yazilima yeni basladigini nereden bildiginizi merak ediyorum.
 

Alex4883

Asistan
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
463
Reaksiyon puanı
220
Puanları
43
Yaş
21
Sakin olmadigimi soyleyen kim?
Bak olay çok farklı yerlere kaydı demek istediğim orta düşük arası sistem;
4gb ram 1 GB GPU İ3 CPU 240 gb ssd
Ortalama sistem:
Gtx 1050 i5 8gb ram 500 gb ssd: Kaynak kodlarının cihazı zorlaması biraz garip diyorum geriye dönüp bir bak belki bir şey yanlış gitti
 

Camroku

Profesör
Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
3,931
Reaksiyon puanı
4,460
Puanları
113
Yaş
13
Bak olay çok farklı yerlere kaydı demek istediğim orta düşük arası sistem;
4gb ram 1 GB GPU İ3 CPU 240 gb ssd
Ortalama sistem:
Gtx 1050 i5 8gb ram 500 gb ssd: Kaynak kodlarının cihazı zorlaması biraz garip diyorum geriye dönüp bir bak belki bir şey yanlış gitti
Kaynak kodunu kendin acmayi dene lutfen, GM Studio 2 ile.
Yazılım konusunda bilgiliyse ve hangi alana yöneldiyse o alanda rahatça çalışmak için ne tarz donanım gerektiğini gayet iyi bilir yorum yapmak için yorum yapmayın.
Yazilim ile donanim farkli seyler, yazilim hakkinda gayet de bilgim var fakat donanim hakkinda bilgim yok benim mesela.
 

Alex4883

Asistan
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
463
Reaksiyon puanı
220
Puanları
43
Yaş
21
Kaynak kodunu kendin acmayi dene lutfen, GM Studio 2 ile.

Yazilim ile donanim farkli seyler, yazilim hakkinda gayet de bilgim var fakat donanim hakkinda bilgim yok benim mesela.
Galiba bahsettiğimiz şey Senin düşük sistem dediğin benim düşük sistem dediğimle farklı ondan çakışıyor anlattıklarımız
 
Katılım
27 Eyl 2018
Mesajlar
6,238
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
6,806
Puanları
113
Yaş
20
Yazilim ile donanim farkli seyler, yazilim hakkinda gayet de bilgim var fakat donanim hakkinda bilgim yok benim mesela.
Bilgisayar Mühendisliği okuyorum ben zaten donanım dersleri görüyorum. Aradaki farkları da benzerliği de gayet iyi biliyorum sen hiç merak etme. Ama Yazılım Mühendisliği okuyan arkadaşlarımın hepsi donanım konusunda en azından ne tarz sistemler gereklidir ve az çok hangi donanımın hangi güçte olduğunu biliyorlar. Ben sana AA düzeyinde donanım bilgileri vardır demiyorum , idare edecek kadar bilgileri vardır diyorum. Senin bu konuda bilgin yoksa kendini yeterince geliştirememişsin anlamına çıkar, tavsiyem donanım üzerine az da olsa araştırma yapman :)
 

Alex4883

Asistan
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
463
Reaksiyon puanı
220
Puanları
43
Yaş
21
Kaynak kodunu kendin acmayi dene lutfen, GM Studio 2 ile.

Yazilim ile donanim farkli seyler, yazilim hakkinda gayet de bilgim var fakat donanim hakkinda bilgim yok benim mesela.
Sağlam donanımlısın her ne kadar kötü tanışsakta seninle arada bir sohbet edelim.
 

Camroku

Profesör
Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
3,931
Reaksiyon puanı
4,460
Puanları
113
Yaş
13
Galiba bahsettiğimiz şey Senin düşük sistem dediğin benim düşük sistem dediğimle farklı ondan çakışıyor anlattıklarımız
Sanirim oyle, yukarida attigindan daha kotu bir sistem kullaniyordum cunku ben. Suan da farkli degil tabii ama bazi guncellemeler yaptim. O zaman i3 2330M, AMD Radeon HD 6470M 512MB, 4GB DDR3 tek kanal RAM ve 500 GB HDD kullaniyordum.
Bilgisayar Mühendisliği okuyorum ben zaten donanım dersleri görüyorum. Aradaki farkları da benzerliği de gayet iyi biliyorum sen hiç merak etme. Ama Yazılım Mühendisliği okuyan arkadaşlarımın hepsi donanım konusunda en azından ne tarz sistemler gereklidir ve az çok hangi donanımın hangi güçte olduğunu biliyorlar. Ben sana AA düzeyinde donanım bilgileri vardır demiyorum , idare edecek kadar bilgileri vardır diyorum. Senin bu konuda bilgin yoksa kendini yeterince geliştirememişsin anlamına çıkar, tavsiyem donanım üzerine az da olsa araştırma yapman :)
Yazilimla ugrasmak icin yazilim/bilgisayar muhendisligi okumak gerekmiyor.
 
Katılım
27 Eyl 2018
Mesajlar
6,238
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
6,806
Puanları
113
Yaş
20
Yazilimla ugrasmak icin yazilim/bilgisayar muhendisligi okumak gerekmiyor.
Neden sizinle konuşurken zorlanıyorum anlamıyorum. Dediklerimi sadece saçma bir noktadan seçip agresifçe cevaplar veriyorsunuz. Ben örnek verdim. Kendi kendine yazılım öğrensen de donanım bilgini az çok geliştirmen gerek. Yazdığımdan cidden bunu çıkartamıyor musunuz yoksa tartışma çıkartmak için mi istemiyorsunuz?
 

Camroku

Profesör
Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
3,931
Reaksiyon puanı
4,460
Puanları
113
Yaş
13
Neden sizinle konuşurken zorlanıyorum anlamıyorum. Dediklerimi sadece saçma bir noktadan seçip agresifçe cevaplar veriyorsunuz. Ben örnek verdim. Kendi kendine yazılım öğrensen de donanım bilgini az çok geliştirmen gerek. Yazdığımdan cidden bunu çıkartamıyor musunuz yoksa tartışma çıkartmak için mi istemiyorsunuz?
Yazilimla donanimin alakasi yok, yazilimla ugrasirken donanim bilgisi gelismez yani. Onun icin ayrica arastirma yapmak gerekiyor.
 
Katılım
27 Eyl 2018
Mesajlar
6,238
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
6,806
Puanları
113
Yaş
20
Yazilimla donanimin alakasi yok, yazilimla ugrasirken donanim bilgisi gelismez yani. Onun icin ayrica arastirma yapmak gerekiyor.
Yahu ben tamamen iç içe birleşik mi diyorum? Ayrı konular olsa da bir yazılımcının en azından kendini idare edecek kadar donanım bilgisi olmalı diyorum neden uzatıyorsunuz halen daha?
 

Camroku

Profesör
Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
3,931
Reaksiyon puanı
4,460
Puanları
113
Yaş
13
Yahu ben tamamen iç içe birleşik mi diyorum? Ayrı konular olsa da bir yazılımcının en azından kendini idare edecek kadar donanım bilgisi olmalı diyorum neden uzatıyorsunuz halen daha?
Yazilimcinin neden donanim bilgisi olmali? Donanim bilgisi olmadan yazilim yapamiyor mu?
 

meymuncuk

Asistan
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
166
Reaksiyon puanı
133
Puanları
43
Yaş
23
konu ciğrindan cikmis. birisin surekli birseyler anlattigi oburunun de yazidan bir acik aradagi garip birsey olmus.
 
Üst