- Katılım
- 18 Eylül 2010
- Mesajlar
- 1,638
- Reaksiyon puanı
- 8
- Puanları
- 218
Evimizde sabit telefon kullanımı yok denecek kadar az. Birkaç gün önce Yalın İnternet başvurusu için bağlı bulunduğumuz ofise giderek gerekli işlemleri gerçekleştirdik. Sabit hattımda herhangi bir borç bulunmadığı söylenerek iptal işlemi yapıldı. Ardından yalın internet başvrusu ile birlikte modem verildi. Buraya kadar standart prosedür işlemiş oldu. Başvuruyu yaptığımız görevli yarın internetimizin kesileceğini ekledi fakat geçen birkaç günlük süreçte kesilme falan olmadı aynı şekilde kullanmaya devam ettim. Bugün Online İşlem Merkezi'nden paket değişikliği olup olmadığına baktım. Paketim Yalın Limitsiz'e geçirilmiş. Fakat sabit telefon kullanımı devam ediyor. Müsteri hizmetlerini aradım. Çıkan kişi kem küm etti falan belli ki standart prosedürde olması gereken şeyler olmamış. Beklemede görünüyor dedi. Peki hattım iptal edilmeden paketimi nasıl değiştirebiliyorsunuz dedim ona da bir cevap yok. İptal servisine pasladı. Orası da birşey söyleyemeden Türk Telekom'a pasladı. Onlar da her zamanki gibi güncelleme işlemi yaptığı için çözüm yok. Şu an yalın paketi işler görünüyor ve sabit hat açık. Ben faturaları teke düşürmek için uğraşırken şimdi ikisine birden yeniden para yazıyor. Neresinden tutsan elinde kalan bir şirketsin [MENTION=59927]ttnet[/MENTION]