FRFA
Öğrenci
- Katılım
- 28 Ağustos 2018
- Mesajlar
- 8
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 21
The Wall Street Journal'a göre, Yahoo hala kullanıcıların e-postalarını, çoğu teknoloji şirketinin uzaklaştığı bir uygulama olan reklam verenlere satması için tarar.
Yahoo'nun sahibi Oath, WSJ'ye verdiği demeçte, tüketicilerin 200 milyondan fazla Yahoo Mail gelen kutusunu analiz edecek bir hizmet sağlaması için reklam verenlerle görüşmelerde bulundu .
Yath, WSJ'ye e-posta taramayı gerçekleştirdiğini doğruladı ve yalnızca perakendecilerin yalnızca promosyon amaçlı e-postaları taradığını söyledi. Kullanıcılar bunu devre dışı bırakabileceğini söyledi. Yemin'in argümanı, e-postanın pahalı bir sistem olmasıdır ve insanlar, bir değeri değişmeden ücretsiz bir hizmet bekleyemezler.