Xioami redmi note 8 mobil veri sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Elberucmakk

Öğrenci
Katılım
14 Temmuz 2018
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
24
Cihazım xioami redmi note 8 , internet paketim var , mobil verim açık fakat internete giremiyorum .
Bilgisi olan yardımcı olunursa sevinirim.
 

grbzz

Müdavim
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,769
Puanları
113
Ağ ayarlarını sıfırlayın ve opratörden yapılandırma indirmeyi deneyin.
 

Elberucmakk

Öğrenci
Katılım
14 Temmuz 2018
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
24
hocam sıfırlama yaptınız mı [emoji848]
1 hafta kadar önce fabrika ayarlarına sıfırladım ama mobil veride sıkıntı yoktu dün geceden beri bu halde
Mesaj otomatik birleştirildi:

hocam sıfırlama yaptınız mı [emoji848]
1 hafta kadar önce fabrika ayarlarına sıfırladım ama mobil veride sıkıntı yoktu dün geceden beri bu halde
Mesaj otomatik birleştirildi:

hocam sıfırlama yaptınız mı [emoji848]
1 hafta kadar önce fabrika ayarlarına sıfırladım ama mobil veride sıkıntı yoktu dün geceden beri bu halde
Sorun ne zamandan beri var?
Dün gece 12 den beri bu hâlde
 

TheLastWarrior

Müdavim
Katılım
13 Nisan 2019
Mesajlar
4,299
Reaksiyon puanı
3,044
Puanları
113
IMG_20200909_162412.jpg
bağlantı paylaşıma gelip bu seceneğe tıklayın olmaz ise hattının müşteri temsilcisine bağlan hattınla ilgili sıkıntı olabilir
 

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
1 hafta kadar önce fabrika ayarlarına sıfırladım ama mobil veride sıkıntı yoktu dün geceden beri bu halde
Mesaj otomatik birleştirildi:


1 hafta kadar önce fabrika ayarlarına sıfırladım ama mobil veride sıkıntı yoktu dün geceden beri bu halde
Mesaj otomatik birleştirildi:


1 hafta kadar önce fabrika ayarlarına sıfırladım ama mobil veride sıkıntı yoktu dün geceden beri bu halde

Dün gece 12 den beri bu hâlde
Mobil veri kullanımı limiti ayarlamış olabilir misiniz? Belirlediğiniz limite ulaşmıştıysa bağlantıyı kesiyor olabilir.

"Güvenlik" isimli uygulamadan; en alt kısımlarda "veri kullanımı" ayarı var.
 

Elberucmakk

Öğrenci
Katılım
14 Temmuz 2018
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
24
Denedim sonuç alamadım . Müşteri hizmetleriyle iletişime geçiyorum
 
Katılım
6 Eylül 2018
Mesajlar
2,095
Reaksiyon puanı
3,027
Puanları
113
Bazı Xiaomi modellerinde böyle bir sorun var kapatıp açmayı dene. Olmazsa ayarlardan mobil ağları kurcalayıp APN seçeneğini bulmalısın. Orayı SS atarsan nasıl düzelteceğini anlatabilirim.
Ama9ovf.png
 

Elberucmakk

Öğrenci
Katılım
14 Temmuz 2018
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
24
Mobil veri kullanımı limiti ayarlamış olabilir misiniz? Belirlediğiniz limite ulaşmıştıysa bağlantıyı kesiyor olabilir.

"Güvenlik" isimli uygulamadan; en alt kısımlarda "veri kullanımı" ayarı var.
Belirttiğiniz yeri bulamadım , biraz daha açar mısınız
 

Elberucmakk

Öğrenci
Katılım
14 Temmuz 2018
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
24
Bazı Xiaomi modellerinde böyle bir sorun var kapatıp açmayı dene. Olmazsa ayarlardan mobil ağları kurcalayıp APN seçeneğini bulmalısın. Orayı SS atarsan nasıl düzelteceğini anlatabilirim.
Ama9ovf.png
Sanırım burası bahsettiğiniz yer
Mesaj otomatik birleştirildi:

“INTERNET ACIK” yazıp 5555'e, ardınan “INTERNET ONAY” yazıp 5555'e ücretsiz SMS gönderip telefonu kapatıp tekrar açarak deneyebilirsiniz.
Hemen demiyorum , dönüş yapacağım
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-09-09-16-38-12-142_com.android.settings.jpg
    Screenshot_2020-09-09-16-38-12-142_com.android.settings.jpg
    16 KB · Görüntüleme: 1,213

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
Belirttiğiniz yeri bulamadım , biraz daha açar mısınız
IMG_20200909_163806.jpg

Screenshot_2020-09-09-16-38-12-732_com.miui.securitycenter.jpg


Buradan limit ayarlayınca limite ulaştığında limite ulaşıldığında dair bildirim çubuğundan uyarı veriyormuş. Ondan sonra interneti kesiyormuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eylül 2018
Mesajlar
2,095
Reaksiyon puanı
3,027
Puanları
113
Sanırım burası bahsettiğiniz yer
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hemen demiyorum , dönüş yapacağım
Reset to default çözüm olabilir, bu arada hangi operatörü kullanıyorsun? APN ayarların uçmuş olduğu için bağlanamıyorsun diye tahmin ediyorum.
 

Egemen Kaya

Asistan
Katılım
8 Ağustos 2017
Mesajlar
377
Reaksiyon puanı
185
Puanları
43
Xiaomi'lerin kronik sorunu sanırım, ben de Xiaomi Redmi 5 Plus kullanıyorum, ara sıra bende de oluyor bu sorun.
 
Katılım
6 Eylül 2018
Mesajlar
2,095
Reaksiyon puanı
3,027
Puanları
113
APN yerine girip yenisini ekle, ayarları şu şekilde yap:

İsim = turk telekom internet

APN = internet

MMC = 286

MNC = 03

APN Türü = default

Burada yazmayanlara dokunma. Ardından kaydedip listeden etkinleştir.
 

Elberucmakk

Öğrenci
Katılım
14 Temmuz 2018
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
24
APN yerine girip yenisini ekle, ayarları şu şekilde yap:

İsim = turk telekom internet

APN = internet

MMC = 286

MNC = 03

APN Türü = default

Burada yazmayanlara dokunma. Ardından kaydedip listeden etkinleştir.
Çabanız için çok teşekkür ederim , sonuç alamadım . Birazda müşteri hizmetlerinin rahatsız edeyim ?
 
Üst