Xiaomi Redmi Note 10 Mu Reno 5 Lite Mı?

Bu konuyu okuyanlar

ufokral

Öğrenci
Katılım
31 May 2021
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
22
xioami redmi note 10 mu reno 5 lite mi eskiden a51 istiyodum ama samsung vazgectim lutfen baska tel onermeyin ikisinden hangisi
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
679
Reaksiyon puanı
548
Puanları
93
İlk önce bi anlaşılır şekilde yaz :)
Neden Samsung almaktan vazgeçtin?
Neden sadece bu iki telefon?
Bütçe verir misin?
 

ufokral

Öğrenci
Katılım
31 May 2021
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
22
İlk önce bi anlaşılır şekilde yaz :)
Neden Samsung almaktan vazgeçtin?
Neden sadece bu iki telefon?
Bütçe verir misin?
max 3.5 samsung kalitesi diye bişi var işlemcisi falan yuksek olsa da xioamş ya da renonun samsung alsaımda var ama bilemiyorum cok kararım değişiyor
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
679
Reaksiyon puanı
548
Puanları
93
max 3.5 samsung kalitesi diye bişi var işlemcisi falan yuksek olsa da xioamş ya da renonun samsung alsaımda var ama bilemiyorum cok kararım değişiyor
Bunu alabilirsin arkadaşlar da demiş zaten. Güzel telefondur öneriliyor.
 

Koray Umut

Profesör
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
1,372
Reaksiyon puanı
1,960
Puanları
113
xioami redmi note 10 mu reno 5 lite mi eskiden a51 istiyodum ama samsung vazgectim lutfen baska tel onermeyin ikisinden hangisi
Xiaomi Redmi Note 10 alabilirsin, ancak yazılım konusunda çok sıkıntı çekersin. @ThorJ custom rom yükleyerek, bu durumdan kurtuldu.

Bunu alabilirsin arkadaşlar da demiş zaten. Güzel telefondur öneriliyor.
Bu arkadaşın dediği telefonu alabilirsin :)
 

(Evo)lution

Profesör
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
4,804
Reaksiyon puanı
4,888
Puanları
113
max 3.5 samsung kalitesi diye bişi var işlemcisi falan yuksek olsa da xioamş ya da renonun samsung alsaımda var ama bilemiyorum cok kararım değişiyor
Asıl A51 in işlemcisi bu fiyata göre rezalet. Redmi Note 10 Pro öneririm.
 

Son mesajlar

Üst