Xiaomi mi11t kacak 6400 tl verilirmi 0 telefon

Bu konuyu okuyanlar

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Merhabalar şuan telefon fiyatları çok yüksek olduğu için kacak almak zorunda kalacağım galiba sizce kacak 11t telefona 6400 verilirmi
 

Hamza Sağlam

Doçent
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
607
Reaksiyon puanı
394
Puanları
63
Yaş
16
Verilebilir tabi uğraşabilirsen. IMEI attırırsan her hangi bir güncelleme yaptığında gitme ihtimali yüksek. Pasaporta kayıt yaptırabilmek için zaten 2700 TL+telefonu kaydettireceğin zamandan 2 ay öncesinde yurt dışına çıkmış olma şartı var.
 
Son düzenleyen moderatör:

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Verilebilir tabi uğraşabilirsen. IMEI attırırsan her hangi bir güncelleme yaptığında veya telefonu sıfırladığında gitme ihtimali yüksek. Pasaporta kayıt yaptırabilmek için zaten 2700 TL+telefonu kaydettireceğin zamandan 2 ay öncesinde yurt dışına çıkmış olma şartı var.
Güncelleme atmam ztn sifirlamayada gerek yok şey soracaktim benim bi eski telefon var onun imei geçirsem bidaha imei gitme ihtimali olurmu sizce
Mesaj otomatik birleştirildi:

bence o şeylere hic girme pasaporta kaydetsen bile günün sonunda aynı paraya denk gelecek
Tr telefon fiyatları çok yüksek alinmiyorki sağlam telefon mecbur böyle alacagim
 

Hamza Sağlam

Doçent
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
607
Reaksiyon puanı
394
Puanları
63
Yaş
16
Güncelleme atmam ztn sifirlamayada gerek yok şey soracaktim benim bi eski telefon var onun imei geçirsem bidaha imei gitme ihtimali olurmu sizce
Mesaj otomatik birleştirildi:


Tr telefon fiyatları çok yüksek alinmiyorki sağlam telefon mecbur böyle alacagim

Hiç güncelleme yapmadan mı kullanacaksın cidden? Üstelik MIUI gibi çöp şişen bir arayüzlü telefonu... İlla güncelleme veya sırıflaman gerekecek zamanı geldiğinde. Ama sen bilirsin. Her türlü IMEI atma işleminde dediğim riskler var.
 

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Hiç güncelleme yapmadan mı kullanacaksın cidden? Üstelik MIUI gibi çöp şişen bir arayüzlü telefonu... İlla güncelleme veya sırıflaman gerekecek zamanı geldiğinde. Ama sen bilirsin. Her türlü IMEI atma işleminde dediğim riskler var.
Sağlam imei atma işlemi yokmu bazı yerlerde telefonu 3 ay kullandıktan sonra tel kitleniyor ardından gidip açtırinca bidahada gitmiyor diye biliyorum
 

Hamza Sağlam

Doçent
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
607
Reaksiyon puanı
394
Puanları
63
Yaş
16
Sağlam imei atma işlemi yokmu bazı yerlerde telefonu 3 ay kullandıktan sonra tel kitleniyor ardından gidip açtırinca bidahada gitmiyor diye biliyorum

Öyle bir durum yok çünkü yazılımsal atıyorlar gibi düşün. Şu internette belli bir ücretle yıllık açanlar var ama onlarda yakalanıyor ve şanslıysanız telefonunuza SIM kilidi atıyorlar, para cezası ihtimali de var🙂
 

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Öyle bir durum yok çünkü yazılımsal atıyorlar gibi düşün. Şu internette belli bir ücretle yıllık açanlar var ama onlarda yakalanıyor ve şanslıysanız telefonunuza SIM kilidi atıyorlar, para cezası ihtimali de var🙂
Anladım tsk ler bütçem 8k bu bütçeye uygun örnek vereceğiniz telefon varmı türkiye garantili telefon oyun performansı iyi olsun kamerasida fena olmasın
 

BehzatAmirim

Dekan
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
8,830
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,993
Puanları
113
Verilebilir tabi uğraşabilirsen. IMEI attırırsan her hangi bir güncelleme yaptığında veya telefonu sıfırladığında gitme ihtimali yüksek. Pasaporta kayıt yaptırabilmek için zaten 2700 TL+telefonu kaydettireceğin zamandan 2 ay öncesinde yurt dışına çıkmış olma şartı var.
Sıfırladığında İMEİ gitmez hocam.Yalnış bilgi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhabalar şuan telefon fiyatları çok yüksek olduğu için kacak almak zorunda kalacağım galiba sizce kacak 11t telefona 6400 verilirmi
Alınabilir.Onun harici ikinci el XS+XR alabilirsin.
 

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Sıfırladığında İMEİ gitmez hocam.Yalnış bilgi.
Hocam sizce kacak alsam sonradan bi performans düşüklüğü yasarmiyim bide sınırsız süreli imei varmıdır benim arkadaşlar aldıktan 3 ay sonra tel kilitlenmiş actirmislar şuan onların alalı 1.5 yıl oldu hala imei değişimi yapmamışlar
Mesaj otomatik birleştirildi:

İMEİ zaten süreli birşey değil.Elinde eski telefon vs. varsa daha sağlam olur.Normal ile zaten peformans gibi bir fark asla yok.
Eski telefon var hocam huawei telefonum vardı onunkini attiririm
 

BehzatAmirim

Dekan
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
8,830
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,993
Puanları
113
Hocam sizce kacak alsam sonradan bi performans düşüklüğü yasarmiyim bide sınırsız süreli imei varmıdır benim arkadaşlar aldıktan 3 ay sonra tel kilitlenmiş actirmislar şuan onların alalı 1.5 yıl oldu hala imei değişimi yapmamışlar
Hocam cihazın yurtdışı olması ile performansının ne alakası var ?? Aynı cihaz.Saçma sapan işi bilmeyen kişiler Bootloader kilidi açmadan İMEİ atarlarsa normal.İlk başta Bootloader kilidinin açılması gerekir.
 

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Hocam cihazın yurtdışı olması ile performansının ne alakası var ?? Aynı cihaz.Saçma sapan işi bilmeyen kişiler Bootloader kilidi açmadan İMEİ atarlarsa normal.İlk başta Bootloader kilidinin açılması gerekir.
Sagolun hocam sayenizde aklımdaki her şey oturdu telfonu alırken dikkat etmem gereken önemli bir şey varmi
 

Kayn

Doçent
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
980
Reaksiyon puanı
712
Puanları
93
11t iyi cihaz memnunum. Her ne kadar daha iyi android alternatifleri olsada 👍 .
 

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Hocam tek İMEİ yeter.Kendileri bile atarlar zaten.Yeter ki Bootloader açılsın.Sonra İMEİ uçsa bile (pek olmaz) kolayca atılır.
Sagolun hocam sayenizde içim rahat bi şekilde alıyorum telefonu teşekkürler yardımınız için
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam tek İMEİ yeter.Kendileri bile atarlar zaten.Yeter ki Bootloader açılsın.Sonra İMEİ uçsa bile (pek olmaz) kolayca atılır.
Hocam instagram hesabınız varmıdır eğer bir sorun gibi bisey olursa sizin gibi bilgili birine sormak isterim
 
Son düzenleme:

BehzatAmirim

Dekan
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
8,830
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,993
Puanları
113
Sagolun hocam sayenizde içim rahat bi şekilde alıyorum telefonu teşekkürler yardımınız için
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam instagram hesabınız varmıdır eğer bir sorun gibi bisey olursa sizin gibi bilgili birine sormak isterim
Cihazı nereden alacaksınız?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada aldığınız yere İMEİ attırın.Başka bir yere götürmeyin.Aldığınız yer atsın.
 

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Cihazı nereden alacaksınız?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada aldığınız yere İMEİ attırın.Başka bir yere götürmeyin.Aldığınız yer atsın.
Hocam bizim bi arkadaş varda telefonu aldı 1 hafta kullandı şimdi o 11t pro alacak oyuzden satıyor bana bende sordum imei sorunu olursa aldığımız yerden yapalimmi oda gerek yok dedi buralarda çok var gider yaptırırız dedi yerimiz İstanbul/Fatih
Mesaj otomatik birleştirildi:

Cihazı nereden alacaksınız?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada aldığınız yere İMEİ attırın.Başka bir yere götürmeyin.Aldığınız yer atsın.
Başka bi yer imei atsa sorunmu olur hocam buralarda çok kacak telefon satan var yapan çok imei işini
 

BehzatAmirim

Dekan
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
8,830
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,993
Puanları
113
Hocam bizim bi arkadaş varda telefonu aldı 1 hafta kullandı şimdi o 11t pro alacak oyuzden satıyor bana bende sordum imei sorunu olursa aldığımız yerden yapalimmi oda gerek yok dedi buralarda çok var gider yaptırırız dedi yerimiz İstanbul/Fatih
Mesaj otomatik birleştirildi:


Başka bi yer imei atsa sorunmu olur hocam buralarda çok kacak telefon satan var yapan çok imei işini
Yaparlarda aldığın yerde bir sorun olursa gider verirsin :)
 

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Yaparlarda aldığın yerde bir sorun olursa gider verirsin :)
Hocam telefona 1 hafta boyunca baktım hala bisey yok ve telefonu 2 3 hafta sonra alacam bi sorunu olursa vazgeçerim ama olmaz gibi duruyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yaparlarda aldığın yerde bir sorun olursa gider verirsin :)
Hocam imei gitti diyelim ben gidip verdim telefoncuya telefoncu imei degistirmeden once ilk bootloader kilidini actirip sonra kendi imei mi girmesini isteyecegim dimi
 

Hayrbilmez

Öğrenci
Katılım
20 Ağustos 2022
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
3
Puanları
1
Yaş
32
11 t kullanıyorum kamera müthiş tabi uğraşma ve uğraş sonu aynı hesaba gelir diye Orijinal aldım 5g modeli
 

Cebrail Çelik

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Orjinal 11k :D ugrasilcak bisey de yok ztn fazla bi imei attirma 150 tl kendi eski telefonum ile daha sağlam imei olcak ve fiyat düşecek yani ucuz olacak
11 t kullanıyorum kamera müthiş tabi uğraşma ve uğraş sonu aynı hesaba gelir diye Orijinal aldım 5g modeli
 

Son mesajlar

Üst