Öneri Wraith e-sports mağduriyeti

Cerox

Öğrenci
Katılım
18 Eylül 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Belki daha önce Wraith e-Sports ile ilgili yazılanları görmüşsünüzdür. 14 günlük iade haklarını kullanmak isteyip beğenmedikleri ürünü iade edemeyenlerden bahsediyorum. Site, bu kişilere iade politikasındaki "ambalajı açılmış ürünleri alamayız" maddesi ile cevap vermiş. Ancak bu site, kesinlikle bozuk ürünlerin iadesini de yapmıyor. Bariz bir şekilde bozuk olan fareyi teknik servislerine yolladığımda, bana "hiçbir sorun yok" diyerek geri dönüş yaptılar.

Bu fareyi arkadaşlarımın tamamen farklı sistemleri de dahil olmak üzere 4 farklı bilgisayarda test ettim. Ürün geri geldikten sonra, üründe bariz bir şekilde problem olduğunu belirttim. İadede ısrar etmediğimi, tamir veya değişim bile kabul edeceğimi söyledim. Ancak bana, dalga geçer gibi, USB portlarımda sorun olabileceğini söylediler.

Tüketici hakem heyeti'ne başvurumu da yaptım ancak ne zaman dönüş yaparlar, o da belli değil.

Eğer buradan alışveriş yapma planınız varsa diye, yaşadığım bu olayı sizinle paylaşmak istedim.
 

Loutermilch

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
13 Ağustos 2019
Mesajlar
3,642
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
4,413
Puanları
358
Sizin durumunuz nasıl olmuştur bilemiyorum ama ben Wraith Esports'un müşteri desteğinden aşırı memnunum. Mouse alacak insanlara hep Wraith Esports'tan tavsiye vermeye çalışıyorum.

Lamzu Atlantis Mini aldım, batarya problemliydi, tak diye hemen iade ettiler.
Darmoshark M3S aldım, MCU'dan kaynaklandığını düşündüğüm bir sorunu vardı. Önce tamir ettiler ve hediye olarak Hoverpad V2 skatez hediye ettiler. Sonra tekrar sorunlar çıktı bu sefer yine tak diye iade ettiler. Bir kere bile pişman ettirmediler.
Şuanki mouse'um VXE R1 Pro Max'i de Wraith'ten aldım ve müşteri hizmetlerine güvenerek aldım, bugüne kadar hep memnun ayrıldım.
 

Cerox

Öğrenci
Katılım
18 Eylül 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Ben, açıkçası bariz bir şekilde bozuk olan ürünü geri almamalarına şok oldum. Ürünün iadesini geçtim, değişim veya tamir bile alabileceğimi söyledim, ancak benimle dalga geçer gibi USB portlarımın bozuk olabileceğini söylediler. Konuda da belirttiğim gibi 4 farklı bilgisayarda test ettim. Kesinlikle ilgili bir müşteri hizmetleri yok.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,143
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
25,499
Puanları
8,958
Üründeki problem ne?
 

Loutermilch

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
13 Ağustos 2019
Mesajlar
3,642
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
4,413
Puanları
358
Ben, açıkçası bariz bir şekilde bozuk olan ürünü geri almamalarına şok oldum. Ürünün iadesini geçtim, değişim veya tamir bile alabileceğimi söyledim, ancak benimle dalga geçer gibi USB portlarımın bozuk olabileceğini söylediler. Konuda da belirttiğim gibi 4 farklı bilgisayarda test ettim. Kesinlikle ilgili bir müşteri hizmetleri yok.
İlginç, umarım THH ile sorunu çözüme kavuşturursunuz.
 

Cerox

Öğrenci
Katılım
18 Eylül 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Üründeki problem ne?
Aldığım ürün, ATK Blazing Sky F1 Ultimate Wireless. Öncelikle, cihaz kablolu bir şekilde kesinlikle kullanılamıyor. Windows, "USB cihazınızı bozuk veya hatalı olduğu için tanıyamadı" diyor. Dongle ile kullandığım zaman da 5-10 dakika kadar kullandıktan sonra bir anda dongle bağlantısı kopuyor ve aynı hata mesajını alıyorum: "USB cihazınızı bozuk veya hatalı olduğu için tanıyamadı." Bu cihazı 4 farklı bilgisayarda, farklı USB portlarında test ettim ve sonuç aynı oldu. Wraith e-sports ise hala üründe sorun olmadığını ve sorunun USB portlarından kaynaklanabileceğini savunuyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İlginç, umarım THH ile sorunu çözüme kavuşturursunuz.
Umarım THH cevabı kısa sürede gelir.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,143
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
25,499
Puanları
8,958
Aldığım ürün, ATK Blazing Sky F1 Ultimate Wireless. Öncelikle, cihaz kablolu bir şekilde kesinlikle kullanılamıyor. Windows, "USB cihazınızı bozuk veya hatalı olduğu için tanıyamadı" diyor. Dongle ile kullandığım zaman da 5-10 dakika kadar kullandıktan sonra bir anda dongle bağlantısı kopuyor ve aynı hata mesajını alıyorum: "USB cihazınızı bozuk veya hatalı olduğu için tanıyamadı." Bu cihazı 4 farklı bilgisayarda, farklı USB portlarında test ettim ve sonuç aynı oldu. Wraith e-sports ise hala üründe sorun olmadığını ve sorunun USB portlarından kaynaklanabileceğini savunuyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Umarım THH cevabı kısa sürede gelir.

Bu tarz işler birazda denk geldiğiniz müşteri hizmetleriyle alakalı olabiliyor. Bence sorunu videoya çekin ve fotoğraflayın bunları da müşteri hizmetlerine iletin.
 
Üst