Windows Live Messenger yanıt vermiyor

Bu konuyu okuyanlar

LaX

Asistan
Katılım
22 Ekim 2009
Mesajlar
280
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
SORUN GİDERME ADIMLARI:

1. Bilgisayarınızda MyWebSearch Toolbar, Smiley Central, Messenger Plus, Kiwee Toolbar, Info Pen or MacroGaming SweetIM yüklü olup olmadığını belirleyin eğer yüklü ise silin.

a. WINDOWS XP'de, Başlat'a tıklayın Çalıştır'a tıklayın, Control Appwiz.cpl yazıp ardından Program Ekle/Kaldır öğesini açmak için TAMAM'a tıklayın.WINDOWS VISTA'da, Başlat'a tıklayın, Başlat Arama kutusuna Control Appwiz.cpl yazıp ENTER'a basın.

b. Yüklü programlar listesinde, herhangi bir 3.parti araç çubuğu olup olmadığını arayın MyWebSearch Toolbar, Smiley Central, Messenger Plus, Kiwee Toolbar, Info Pen or MacroGaming SweetIM gibi ve programı kaldırın.

c. Bilgisayarı yeniden başlatın.

d. Windows Live Messengerda oturum açın



2. DirectX'in son sürümünü yüklemek için
http://www.microsoft.com/directx web sitesini ziyaret edin

3. Casus yazılım kontrol etmek için
http://www.microsoft.com/protect/computer/spyware/default.mspx gidin. Ayrıca bu URL bağlantısını da deneyebilirsiniz
http://www.microsoft.com/security/malwareremove/default.mspx.

Eğer sorun devam ederse, Windows live messenger ile ilişkili bozuk dosyalar olması mümkündür.Temiz Kurulum dediğimiz şeyi yapacağız.Bu, klasik kaldırmadan ve yeniden yükleme işleminden farklıdır çünkü burada, Windows Live Messenger'ın tüm bileşenlerini tamamen kaldıracağız ve yeniden yükleyeceğiz.O adımların bazı noktalarda uzun ve teknik olduğunu biliyorum.

Ekran görünütüleri ile birlikteki adımlar için, lütfen
http://messenger-support.spaces.live.com/blog/cns!8B3F39C76A8B853F!15345.entry sayfasına gidin.


4. Windows Vistada Veri Yürütme Engellemesi aktif olduğunda Windows Live Messenger ve Adobe Flash'ın bir önceki sürümünde bazı çelişkili sorunlar olduğu bilinmektedir.

a. İşletim sistemi için Flash'ın son sürümünü kullandığınızı onaylamak için aşağıdaki web sitesini ziyaret ediniz
http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_15507

b. Web sitesi şu an sizde hangi sürümün yüklü olduğunu algılayacak.Aşağı inin ve 'Geçerli Flash Player sürümleri' tablosunda bilgisayarınızda Flash'ın son sürümünü çalıştırdıgınızı onaylayın.Eğer son sürümü çalıştırıyorsanız bu adımı geçin(ADIM 4)

c. Flash'ın geçerli sürümünü kaldırın.Bilgiler için, aşağıdaki web sitesini ziyaret ediniz:
http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157

d. Flash'ın son sürümünü yüklemek için aşağıdaki web sitesini ziyaret ediniz: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

e. Bilgisayarı yeniden başlatın, ardından Windows Live Messenger'da oturum açmayı deneyin.



5. Eğer bilgisayarınızda Nvidia Network Access Manager varsa yeniden yükleyin, geçici olarak Windows Görev Yöneticisinden devre dışı bırakmayı deneyin.

a. Başlat'a tıklayın, Çalıştır'a tıklayın, Başlat kutusunda taskmgr.exe yazıp Enter'a basın veya TAMAM'a tıklayın.Eğer WINDOWS VISTA'da iseniz Başlat'a tıklayın ardından Başlat Arama kutusunda taskmgr.exe yazıp ENTER'a basın.
b. Windows Görev Çubuğu penceresinde İşlemler sekmesine tıklayın.
c. Yansıma Adı altında Nsvcappflt.exe ' yi bulun ve Görevi Sonlandır'a tıklayın.
d. Onaylamak için Evet'e tıklayın.
e. Windows Live Messenger'da oturum açmayı deneyin.


Eğer Nvidia Network Access Manager ' ı bilgisayarınızdan kaldırmak istiyorsanız lütfen daha fazla yardım için bilgisayar üreticisine başvurun.


6. Windows Live Messenger'ın temiz yüklemesini uygulayın.Lütfen Windows İşletim Sisteminiz için uygun URL'yi ziyaret ediniz:

WINDOWS VISTA
http://messenger-support.spaces.live.com/blog/cns!8B3F39C76A8B853F!15378.entry

WINDOWS XP
http://messenger-support.spaces.live.com/blog/cns!8B3F39C76A8B853F!15345.entry

KAYNAK

Aradım,Bulamadım. Verildiyse Özür..
 
Üst