Yardım Windows en son güncellemeden sonra PC YANIYOR!

Bu konuyu okuyanlar

İnal9999

Öğrenci
Katılım
17 Eki 2021
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
21
Screenshot_20211020_210456.jpg
Windows update gelen son güncellemeyi yaptım ve bilgisayar hiç bir şey yapmaz iken dengeli modunda 70 derecede Nihai Performans modunda ise söylememe gerek yok görüyorsunuz bu nasıl bişey kafayı yemek üzereyim ben bu halde oyuna girersem artık 120 dereceyi bulur herhalde pc kendini kapatır yardım edin ne yapabilirim arka planda çalışan bişey yok bilgisayarım bu en son güncellemeden önce kaymak gibiydi Model Monster Abra A7 12.1.1 16gb ram i5-10300h gtx 1650. Yaklaşık 1 yıldır bende çok iyiydi bu güncellemeyi zaten yapar yapmaz baktım fanlar başladı bağırmaya HELP!
 
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
5,885
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
4,766
Puanları
113
Ekli dosyayı görüntüle 164333Windows update gelen son güncellemeyi yaptım ve bilgisayar hiç bir şey yapmaz iken dengeli modunda 70 derecede Nihai Performans modunda ise söylememe gerek yok görüyorsunuz bu nasıl bişey kafayı yemek üzereyim ben bu halde oyuna girersem artık 120 dereceyi bulur herhalde pc kendini kapatır yardım edin ne yapabilirim arka planda çalışan bişey yok bilgisayarım bu en son güncellemeden önce kaymak gibiydi Model Monster Abra A7 12.1.1 16gb ram i5-10300h gtx 1650. Yaklaşık 1 yıldır bende çok iyiydi bu güncellemeyi zaten yapar yapmaz baktım fanlar başladı bağırmaya HELP!
Hocam en son ne zaman temizlediniz ?
 

İnal9999

Öğrenci
Katılım
17 Eki 2021
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
21
Hocam en son ne zaman temizlediniz ?
Bu hafta bakım hakkımı kullanacamda, fakat bence öyle bir sorun değil bu birden oldu ya birden daha 3 gün önce pubg steam 85-90 derece oynuyordum hiç bişey yapmazken ise 55 dereceyi geçmiyordu yapar yapmaz pc güncellemeden dolayı kendini yeniden başlattı ve fanlar hiç durmadan çalışmaya başladı ne oluyor dedim bi baktım 70 derece nihai performansa aldım al gördüğün gibi 98 dereceye kadar uçtu anlamadım ne oldu
 

WindStone

Profesör
Katılım
11 Nis 2020
Mesajlar
3,403
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
1,716
Puanları
113
Yaş
17
Ekli dosyayı görüntüle 164333Windows update gelen son güncellemeyi yaptım ve bilgisayar hiç bir şey yapmaz iken dengeli modunda 70 derecede Nihai Performans modunda ise söylememe gerek yok görüyorsunuz bu nasıl bişey kafayı yemek üzereyim ben bu halde oyuna girersem artık 120 dereceyi bulur herhalde pc kendini kapatır yardım edin ne yapabilirim arka planda çalışan bişey yok bilgisayarım bu en son güncellemeden önce kaymak gibiydi Model Monster Abra A7 12.1.1 16gb ram i5-10300h gtx 1650. Yaklaşık 1 yıldır bende çok iyiydi bu güncellemeyi zaten yapar yapmaz baktım fanlar başladı bağırmaya HELP!
format atmayı veya güncellemeyi geri almayı filan deneyin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca o sıcaklıkta uzun süre çalıştırmayın sağlam şey bozuluverir.
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
3,433
Reaksiyon puanı
2,063
Puanları
113
Yaş
29
Bakıma verin garantisi varsa.
 

met 35

Mak. Müh.
Yönetici
Moderatör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
15,322
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
8,155
Puanları
113
Yaş
51
o güncellemeyi geri alın.
 

Son mesajlar

Üst