hamzatbey
Öğrenci
- Katılım
- 23 Kasım 2011
- Mesajlar
- 44
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar Bir buçuk ay önce Vodafon Müşteri hizmetlerini Arayarak Vodafon Mobile Broadband modem (Vodafonun Vını) almak istediğimi evde kullanacağıımı ama evimin çekim alanının durumunu bilmediğimi, randıman alıp alamayacağımı sordum. Müşteri hizmetleri hemen yakınımdaki hastanede 3G olduğunu haliyle ful çekeceğini söyledi. Gerçetende 3G İstasyonunun olduğu söylenen yer bana çok yakın Bunun üzerine Vodafonun 4 Gb kotalı Vodeminden aldım. Ama bırakın fulü zar zor internete giriyorum. Müşteri hizmetlerine durumu ilettim onlar telefonda kendilerince bir ayar yaptılar ama yinede sonuç değişmedi. Kablol ADSL m kopuyordu mopuyordu ama en azından nete girebiliyordum . Şimdi Malesef aldığıma alacağıma bin pişmanım. Müşteri hizmetlerini arıyorum 3G istasyonu güçledirme çalışması yapılacak çalışmar devam ediyor diyorlar. Bir buçuk ay oldu hiç bir şey değişmedi. Müşteri hizmetlerini aradığım zaman çalışma bitince durumu size bildireceğiz diyor lafı hemen ağzıma tıkıyorlar. Ne yapabiirim yardımcı olursanız sevinirim.