MerveOzgur
Doçent
- Katılım
- 31 Ekim 2013
- Mesajlar
- 633
- Reaksiyon puanı
- 7
- Puanları
- 18
Merhaba arkadaşlar, vodafone eski firma adıyla telsim olduğu dönemden bu yana yaklaşık 10 yıldır vodafone müşterisiyim .
Bilirsiniz bazen hat sorunları, paketler, internet giriş problemleri, numara listeleri vs uzun bir liste çıkar önümüze ve en kısa yoldan halledebileceğimiz yol MÜŞTERİ HİZMETLERİ ...
Ben daha bir haftadır öğrendiğim için yazıyorum belki uzun süredir bu sisteme geçtiler .
Eski yıllarda sorunum olduğunda müşteri hizmetleriyle görüşeceğim diye hemen gider 20 kontor 30 herneyse yükletir öyle arardım, çünkü o kadar çabuk TL (kontor) götürüyorduki o dönemde .
Geçen günlerde birkaç işim düştü aradım sağolsunlar nazikçe yardımda bulundular sorunlarımı o an hallettik.
VEEEEEE GÜZEL OLAN ŞEY, o kadar uzun konuşmama rağmen 45 krş ödeme yaptı hattım ...
Bayıldım doğrusu zaten 542 kısa kod ile aradığımda ilk başka ses kaydında bunu belirtiyormuş sonradan farkettim.
Artık istediğim zaman TL biter korkusu yaşamadan arayıp sorunlarımı halledebiliyorum bu nedenle vodafone'yi ne kadar uzun zaman sürecinde sorunlar yaşamış olsamda tebrik ediyorum, bu bütçemiz için iyi bir jest oldu sanırım ...
Sizlerde böyle düşünüyormusunuz bilmiyorum tabiki, isterseniz yorumunuzla ifade edersiniz, hepinize sevgiler.
Bilirsiniz bazen hat sorunları, paketler, internet giriş problemleri, numara listeleri vs uzun bir liste çıkar önümüze ve en kısa yoldan halledebileceğimiz yol MÜŞTERİ HİZMETLERİ ...
Ben daha bir haftadır öğrendiğim için yazıyorum belki uzun süredir bu sisteme geçtiler .
Eski yıllarda sorunum olduğunda müşteri hizmetleriyle görüşeceğim diye hemen gider 20 kontor 30 herneyse yükletir öyle arardım, çünkü o kadar çabuk TL (kontor) götürüyorduki o dönemde .
Geçen günlerde birkaç işim düştü aradım sağolsunlar nazikçe yardımda bulundular sorunlarımı o an hallettik.
VEEEEEE GÜZEL OLAN ŞEY, o kadar uzun konuşmama rağmen 45 krş ödeme yaptı hattım ...
Bayıldım doğrusu zaten 542 kısa kod ile aradığımda ilk başka ses kaydında bunu belirtiyormuş sonradan farkettim.
Artık istediğim zaman TL biter korkusu yaşamadan arayıp sorunlarımı halledebiliyorum bu nedenle vodafone'yi ne kadar uzun zaman sürecinde sorunlar yaşamış olsamda tebrik ediyorum, bu bütçemiz için iyi bir jest oldu sanırım ...
Sizlerde böyle düşünüyormusunuz bilmiyorum tabiki, isterseniz yorumunuzla ifade edersiniz, hepinize sevgiler.