Vodafone internetimi açmıyor!

Bu konuyu okuyanlar

mua11

Öğrenci
Katılım
25 Mayıs 2013
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar. Uzatmadan konuya gireceğim. 01.10.2017 tarihinde internetim kesildi. Aynı gün müşteri hizmetlerini arayıp bilgi verdim. Yaklaşık 72 saat içerisinde çözüleceğini söylediler. Bekledim. 2 gün oldu gelen giden yok. 4 gün oldu gelen giden yok. 2. hafta oldu. Her aradığımda 2 gün daha sabredin diye geçiştiriyorlar. Bu gün 27.10.2017 ve benim hala internetim yok. Şimdi bu sorunu çözmeyecekleri aşikar. Şikayet sitelerine şikayet ettim geri dönüş yok. BTK'ya şikayet ettim geri dönüş yok. Şimdi ben nasıl bir yol izlemeliyim. Taahhütten vazgeçsem yine cayma bedeli ödeyecekmiyim? Bilgisi olan bana yardımcı olursa sevinirim. Çünkü artık tak etti...
 

FideLity

Doçent
Katılım
21 Temmuz 2014
Mesajlar
827
Reaksiyon puanı
418
Puanları
63
Böyle durumlarda tam bilgi almanız lazım ki yardımcı olmaya çalışalım.
Mesela internetinizin kesilme nedeni nedir? Bunu sormalıydınız.Durum bilgisi paylaşmak bazen yeterli olmuyor.
Yani teknik bir arıza mı? Fatura mı? Altyapı çalışması veya santral ile ilgili farklı bir durum mu?
Durduk yere o kadar zaman kesildiyse sizin yerinizde olsam direkt olarak şubeye gidip iptal ederim, o ayki borcuda ödemem.Zaten kullanamamışsınız.

Tavsiyem:
İş biraz sana düşebilir.Kabloları kontrol etmende fayda var.Onlar evine gelemiyorsa sen bir şeyler yap alternatifleri düşün.Tüm kabloları hasar almış mı diye kontrol et.Sana bir resim çizdim;
1GGE0j.png

Şimdi Kablo 1'i direk olarak modeme bağlamanı isteyeceğim senden.
Yani burada Router ve Kablo 2 sistemden çıkacak diğerleri olacak.
Eğer işe yaramaz ise kablo 3 zaten kısa bir şeydir onu değiştirmeni istiyorum.Farklı bir kablo ile dene.Hiç kablo bulamıyorsan çıkarmış olduğun kablo 2 var ya onu deneyebilirsin.Biraz uzun olabilir ama denemekde fayda var.İnternet bağlantını kontrol et sonra.
 
Son düzenleme:

mua11

Öğrenci
Katılım
25 Mayıs 2013
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Dediğin adımları daha önce denemiştim. Apartman girişinde bir pano var oraya not bırakılmış," hat burada var " diye. Ama benim daire de yok. Zaten hat direk prizden geliyor. Ancak ve yaptıysam gelmedi
 

FideLity

Doçent
Katılım
21 Temmuz 2014
Mesajlar
827
Reaksiyon puanı
418
Puanları
63
Tavsiyeme ek bir şey getiremeyeceğim bu sorunu ilgili müşteri hizmetleri dışında forumlarda çözemez gibisin.BTK bile dönememiş.

Dediğim gibi yerinde olsam; bu işkenceye daha fazla dayanmaya çalışmam.Superonline de 2 saat kadar internetim gitti müşteri hizmetlerini 40dk meşgul ettim, konuşma tarzını sertleştirince iş çözüldü ;)
 
Üst