Bu konuyu okuyanlar

kadir_aslan

Asistan
Katılım
22 Aralık 2012
Mesajlar
146
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16

CapScroLL

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,657
Reaksiyon puanı
2,682
Puanları
113
Yaş
26
Vodafone'da sapıtmaya başladı, ilk zamanlarında fiyatlar ve hizmet gayet uygundu ama yavaş yavaş arttırdılar ve desteği kestiler. Nakil işlemi yaptım 2 Hafta boyunca sürekli aradım en sonunda port olmadığı için nakilin otomatik olarak iptal edildiği söylendi, biri "Nakil işlemini başarıyla tamamlanmış, ankastre kutusunda adınıza etiket bırakılmış." Dedi durumu zar zor anlattım hatta biraz beklettikten sonra "Nakil işleminiz devam ediyor." Dedi ama aslında başladığı günden itibaren port olmadığı için iptal edilmiş, port hakkında TT ile yazışma başlattıktan sonra aboneliği iptal ettirdim. Kardeşimin adına abonelik yaptım sürekli arayıp arayıp teknik ekibimiz kurulum için geldi mi diye sorup durdular, hafta sonu falan dinlemeden 3 Gün içinde hal hatır sorarak gelmekte nazlanan teknik destek ekibini uyararak kurulumu yaptılar. Ve benim kafamda tek soru; Hani port yoktu?
(Yazışmada TT tarafından geri dönüş yok, kendi aboneliğimi iptal ettirdikten hemen sonra kardeşimin adına açtırdım.)
 
Üst