Vista problem yardımcı olursanız sevınırım...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

clubbers

Üyecik
vısta kullanıorum ınternet explorer 7 yuklu kaldırıp 6 yuklemek ıstıorum bazı arkadaslar kaldırılmayacagını soyledıler yardınmcı olurmusunuz
 
aah ahhh başlığı gördüm ne yazıyor orda ?

''vista problem'' :D o zaten başlı başına bi problem yahu :D
 

herman

Üyecik
mavi noktaya katılmıyorum vista problemli değil kesinlikle xp bugünkü neslimize hükmetmiş alışa gelen bir yazılım herkez yeniliğe değil (ÖĞRENMEK) en kolayına bulduğuna sevinir toplumumuz kendilerini geliştirmek için bir çaba sarfetmiyor malesef üzülerek bu doğruyu söylemeliyim aslında biraz geçmişe dönersek cep telefonlarının 1998 modellerle aynısımı ? ama mecbur olundu öğrenildi kısacası öğrenmek istiyen öğrene biliyor vista ix den çok çok kolay olduğunuda söylemeliyim kimse alınmasın bu yazılarıma
 

NecronomicoN

Profesör
normalde başkası yazsa uyuz olmuştum ama yazmam gerek yoksa duramıcam ^^

koca vista daki ie7 yi silip ie6 yı kurma nedenin ne >X<
bence çok saçma yani :*
 

RedBaron

Üyecik
vista :)

gerçekten müşteri hizmetlerine sorulup onları çileden çıkarmak için sorulacak bi soru :)

şaka bir yana 7 den 6 ya geçme nedenin aslında önemli ie7 sistemde varsayılan olarak geliyor kaldırılması zor iş aslında alternatif bi tarayıcı denesen firefox, opera, safari, maxhton, vb..belki ihtiyacını karşılar...
 

RedBaron

Üyecik
vistanın kendini desteklemesi bile bi mucize yaw... :)

sönük bi işletim sistemi öyleki kullanıcılar xp üzerine tema kurmayı vista kurmaya tercih etti vistamizer, vb türü programlarla sadece görünüm alanındaki yenilikleri aldı...sonuçta yaşasın xp :D
 

NecronomicoN

Profesör
ben katılmıyorum, vista microsoftun çıkardığı en kullanışlı ve en güzel işletim sistemi, harddiskimi görmediği için artık vista kuramıyorum ama bu onun kötü olduğunu göstermez ki ben xp ye mecburi dönüş yapınca xp ye alışırken çok yargıladım xp yi , ama alıştık yine artık.. hatta vistanın okaliteli temasından sonra xp de windows klasik teması ile 0 efekt ile kullanıyorum xp yi
 

RedBaron

Üyecik
Kullanışlı yanları var ama mesela vista transformation pack 8(xp için) in yeni bir versiyonu çıktı ve daha ilk haftadan bir siteye yeni baktım 133 000 hemde Türkçe bir sitede, softpediada da 8,889,991 gibi bir rakama ulaşması birçok şeyi açıklıyor aslında..vistaya alışmak kolay olmayacak gibi...
 

blogger

Doçent
Vistaya kötü diyen bi halttan anlamadığını nasıl belli ediyor hemen.Vistayı xpnin temalı hali sanıyosanız hiç windows kullanmayın siz..Ama böyle bilip bilmeden sallamanız çok iyi bişey.Bizde bu sayede bu sitede kimlerin ne halt bilip bilmediğini anlayabiliyoruz ve kimlerin laf olsun torba dolsun diye sap sap salladığını görebiliyoruz..
İe 7 yi kaldırıp ie6yı neden kullanmak istiyosunki vistadaki ie7 harika..İe 7 yerine ie 6 kullanmak attan inip eşeğe binmek gibi bişey :D
 

blogger

Doçent
RedBaron dedi ki:
xp üzerine tema kurmayı vista kurmaya tercih etti
dedim :)
Peki kim tercih etti.12-13 yaşında bilgisayarla interneti sadece msnden ve adultla geyik forumlarından ibaret sanan çocuklar :D
2-3 yıldır bilgisayar kullanıp hayatında daha windowsun disk birleştiricisini açmayan kayıt defteri nasıl açılır bilmeyen sistem geri yükleme noktası nasıl silinir bilmeyen hayatında hiç format atmamış bi kamera sürücüsünü bile kuramayan vs. vs. bilmeyenler Allah aşkına yorum yapmasınlar..
3 yaşında çocuklar gelip burda windows uzmanıymış gibi yorum yapıyolar bide..
 

otantic76

Doçent
biraz sert olmuş blogger... kimsenin şevkini kırma.. kimse anasının karnında öğrenmiyor sonuçta...

herkes son sürümü kullanır genelde clubbers. sen ise ben eskisini istiyorum diyorsun.. ilginç..
 

NecronomicoN

Profesör
ya dediğim gibi ie6 nın vista desteği yokki yüklesin arkadaşın yapmak istediği zor değil, artık neredeyse imkansız ^^

blogger boşver sen, takma, sakin ol :)
 

blogger

Doçent
otantic76 dedi ki:
kimse anasının karnında öğrenmiyor sonuçta...
O zaman bilmediği bişey hakkında o kimse neden yorum yapma gereği duyuyor.Laf olsun torba dolsun diyemi.Biz burda geyikmi yapıyoruz yoksa.. >X<Niye herkes böyle windows uzmanıymış gibi konuşuyor maşallah herkes windowsu çözmüş..Bi kullan bi dene test et ne nedir nasıl çalışır neye yarar nerde..
 

otantic76

Doçent
söylediğin doğru veya yanlış.. buna ben karar veremem..

ama burada kimseyi kırmaya gerek yok.. olumlu olmak gerek diye düşünüyorum.. ama sen istediğin gibi davranmakta özgürsün..
 

blogger

Doçent
otantic76 dedi ki:
söylediğin doğru veya yanlış.. buna ben karar veremem..

ama burada kimseyi kırmaya gerek yok.. olumlu olmak gerek diye düşünüyorum.. ama sen istediğin gibi davranmakta özgürsün..
Kırılmakmı? Büyük olasılıkla yazdıklarım umurlarında bile değil ne kırılması.Zaten ben yeterince olumluyum yaptığım yorumlardan belli olmuyormu? Bişeyi bilmiyorsan onun hakkında yorum yapmazsın olur biter ama bakıyorum bu sdndeki büyük çoğunluk (ki %99u 9-15 yaş arasında) sanki windows uzmanıymış gibi konuşuyor o kadar bilgiliyseniz bizede öğretinde bizde cahil kalmayalım ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst