Ürün Fişini Kaybettim Değişme Hakkım Var mı?

Bu konuyu okuyanlar

MüktesebaT

Profesör
Katılım
11 Ağustos 2010
Mesajlar
1,096
Reaksiyon puanı
41
Puanları
0
teknosadan bir ürün aldım logitech marka ürün 2 gün sorunsuz çalıştı.kutusunu içindeki fişle beraber çöpe gitti.

geçen cumartesi alışveriş yapmıştım onların kayıtlarında fiş olmaz mı?

ayrıca ürünün kutusu yok ama ürün arızalı logitechi aradım başka pclerde denediğiniz halde çalışmıyorsa ürün arızalıdır dediler.

aldığınız yerden değiştirin dediler
 

Qbilay

Asistan
Katılım
25 Nisan 2008
Mesajlar
302
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Merhaba

Bildigim kadariyla urun degisimi veya iadesi icin ilgili evraklarin ve kutularinin eksiksiz olmasi gerekiyor ki sen kutusunu cope attim demissin. Bu durumda urun garanti prosedurune girecektir.
 

MüktesebaT

Profesör
Katılım
11 Ağustos 2010
Mesajlar
1,096
Reaksiyon puanı
41
Puanları
0
garantisi duruyor Allah tan.. aracı kurum da teknosa mı olacak..
 

sdelta

Profesör
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
4,205
Reaksiyon puanı
124
Puanları
63
Kutu yok, fiş yok değişme şansın çok zor, servise bile girmesi zor :)
 

MüktesebaT

Profesör
Katılım
11 Ağustos 2010
Mesajlar
1,096
Reaksiyon puanı
41
Puanları
0
yok yok garantisi var..ayrıca kredi kartı harcamalarım resmi belge sayılmaz mı:(.. ya da onların kayıtlarından bakma talebinde bulunamaz mıyım..

---------- Post added at 09:39 ---------- Previous post was at 09:21 ----------

hem ben ürünü keyfi olarak değişmek istemiyorum ki sonuçta ayıplı mal bu..2 gün sonra bozulmuş.bahsettiğim bozulan mal kablosuz klavye ve fare seti.. bu kablosuz vericisi çalışmıyor hiç bir pc de.. teknosa saat 10 da açılıyormuş telefon edecem önce telefonda bir ön görüşme yapalım bakalaım.

---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:39 ----------

şimdi teknosanın başka bir şubesini aradım diğer bana lazım olan şubenin telini almak için.oradaki elemana sordum durumu anlattım aynı üründen varsa kutusunu vermeden size yenisini verirler dedi.bakalım hayırlısı öyle olursa teknosa a teşekkür konusu açarım valla:)
 

mr_rain

Guru
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,959
Reaksiyon puanı
440
Puanları
83
yok yok garantisi var..ayrıca kredi kartı harcamalarım resmi belge sayılmaz mı:(.. ya da onların kayıtlarından bakma talebinde bulunamaz mıyım..

---------- Post added at 09:39 ---------- Previous post was at 09:21 ----------

hem ben ürünü keyfi olarak değişmek istemiyorum ki sonuçta ayıplı mal bu..2 gün sonra bozulmuş.bahsettiğim bozulan mal kablosuz klavye ve fare seti.. bu kablosuz vericisi çalışmıyor hiç bir pc de.. teknosa saat 10 da açılıyormuş telefon edecem önce telefonda bir ön görüşme yapalım bakalaım.

---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:39 ----------

şimdi teknosanın başka bir şubesini aradım diğer bana lazım olan şubenin telini almak için.oradaki elemana sordum durumu anlattım aynı üründen varsa kutusunu vermeden size yenisini verirler dedi.bakalım hayırlısı öyle olursa teknosa a teşekkür konusu açarım valla:)

Hocam Teknosa kayıtlarını kontrol etmeye yanaşmaz bile, uğraşmaz yani. Garantiye gidecekse getir fişini faturasını göndereyim der. Gidip konuşmak en güzeli
 

MüktesebaT

Profesör
Katılım
11 Ağustos 2010
Mesajlar
1,096
Reaksiyon puanı
41
Puanları
0
SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR:))
http://forum.shiftdelete.net/konu-d...knosa-evet-evet-baslik-dogru.html#post1574767

Şu konuda maruzatımı dile getirmiştim.

http://forum.shiftdelete.net/konu-disi/176983-urun-fisini-kaybettim-degisme-hakkim-var-mi.html



iş yerinden eve gittim klavyeyi v.s aldım bir de garanti belgesini teknosaya gitim.Aklımdan neye nasıl itiraz edeceğim diye planlar yapıyordum girerken.O öyle derse ben böyle derim gibi cümleler tasarlıyordum:))

Adama ürünü buradan aldığımı fişini ve kutusunu attığımı yalnzıca granti belgesi olduğunu söyleyerek girişi yaptım..

karşı taraftan atak beklerken aldı o çalışmayan kablosuz klavye vericisini bir pc de denedi ardından gidip başka bir kutudan o bozuk parçanın yenisini getirip bana verdi.

''ama daha kavga edecektik'' diyesim geldi tuttum kendimi.Bu nasıl iş arkadaş bu kadar da çabuk değiştirilmez ki ürün üstelik fişi de yok...diyesim geldi yine tuttum kendimi...

:):

Mağazadan dışarı çıkıp teknosanın namını bilen arkadaşları arayıp sevincimi ve şaşkınlığımı paylaştım..

Umarım bu yaşadıklarım bir rüya değildir.

hee unutmadan TEŞEKKÜRLER ATAPARK VARLIBAŞ TEKNOSA A PERSONELİ :):)
....
 

desperado64

Rektör
Katılım
14 Ağustos 2008
Mesajlar
12,240
Reaksiyon puanı
88
Puanları
48
hocam alış verişi kredi kartı ile yaptıysan ekstrelerden teknosa hallediyor :) çünkü daha başıma geldi :)
 

MüktesebaT

Profesör
Katılım
11 Ağustos 2010
Mesajlar
1,096
Reaksiyon puanı
41
Puanları
0
sanırım öyle yaptılar satın aldığım günü sordular çünki
 
Üst