beyzabetül
Profesör
- Katılım
- 1 Mayıs 2011
- Mesajlar
- 3,290
- Reaksiyon puanı
- 356
- Puanları
- 263
hattım kapalıyken arayan kişileri öğrenmek için 2 tl ödeme yaparak arayankim servisine üye oldum.fakat telefonum kapalıyken arayan numaraların bilgisi bana ulaşmıyor.08502118000 vodafone asistan servisi mi ne onu aradım durumu izah ettim.bana telefondan **62*05463501033# yes tuşuna basmamı söylediler aynen yaptım yıne olmadı.bu sefer müşteri temsilcisi yönlendirme yapılması için 542 vodafone müşteri hizmetlerını aramamı söylediler.orayı aradım yaptıkları yönlendirmeyi sordum.bana hattımın kurumsal abonelık falan yönlendırılmesi yapıldığını söylediklerinde şok oldum.bunu iptal ettiler.tekrar 08502118000 vodafone asistan servisini aradım.bana böyle böyle söylediklerini anlattım .bu seferde onlar doğru işlem yapıldığını 542 müşteri hizmetlerinin yanlış bilgi verdiklerini söylediler.sanki bunlar farklı kurum.suçu birbirlerinin üzerlerine atıyorlar.bu nasıl iştir anlamadım. durun daha bitmedi
şikayet kaydı oluşturduk. bana 48 sat içinde cevap vereceklerini söylediler.48 saat geçti bekle bekle ne arayan var ne soran.tekrar 08502118000 vodafone asistan servisini aradım.neden geri dönüş yapmadınız dedim .bana verdikleri cevap sizi aramışlar fakat ulaşılamamışlar.bunda anormal bir durum yok.fakat hattımı inceleyip bana verdikleri bilgiye bakın.hattım kapalıyken en son 30 nisan tarihinde yani oluşturduğum şikayet kaydından önce çağrı yapılmış.e zaman bu tarihten sonra oluşturduğum şikayet kaydının geri dönüşü nasıl yapıldı.böyle rezillik olmaz.birde utanmadan müşteri t. ümit efendi bunu sorduğumda görüşmeyı sonlandıracağını söyledi.böyle lakayt bir müşteri hizmetleri daha görmedim.boş yere 2 tl havaya gitti
