aloisnebel
Profesör
- Katılım
- 30 Ağustos 2012
- Mesajlar
- 2,523
- Reaksiyon puanı
- 4
- Puanları
- 38
Dünyanın en büyük mikrobloğu Twitter, medya ve pazarlama sektörüyle olan ilişkisini yeni bir boyuta taşıyor. Twitter, dünyanın en büyük medya danışmanlık şirketlerinden biriyle yaptığı anlaşma kapsamında, Microsoft ve Coca Cla gibi şirketlere reklam alanı satmaya başlayacak.
Twitter, dünyanın önde gelen şirletlerine reklam vermek adına yüz milyonlarca dolarlık anlaşma imzaladı.
Financial Timesın konuya yakın kaynaklardan elde ettiği bilgiye göre, ABD merkezli Starcom MediaVest Group (SMG) ile anlaşan Twitter, uzun yıllara yayılan yüz milyonlarca dolarlık işbirliği başlattı.
Twitterın televizyon dünyasıyla olan ilişkisini de güçlendirecek ola anlaşma hakkında konuşan Twitter küresel gelir birimi başkanı Adam Bain, Bize kalırsa sanayi yanlış alana odaklanmış durumda. Artık Twitter ve televizyon arasında tercih yapmak hatası yerine, Twitter bir köprü oluşturacak dedi. Bain, kısa süre önce küresel medya ağı News Corptan Twittera transfer edilmişti.
TWITTERDA REKLAM ALANI ALACAKLAR
Financial Times, Twitterın televizyon dünyası için kazandığı önemin mobil cihazlarla arttığını belirtti. Araştırma şirket Nielsenin raporuna göre, televizyon izlerken sosyal medyaya giren ve mobil cihaz kullanan insan sayısı giderek artıyor.
Yapılan anlaşma kapsamında, SMGnin müşterileri olan Procter & Gamble, Walmart, Microsoft ve Coca-Cola gibi birçok büyük şirket, Twitterda reklam alanı alabilecek. Ayrıca, Twitter aracılığıyla araştırma ve veri analizi yapılabilecek, In-tweet mobile survey hizmetiyle mikroblog üzerinden tüketicilerle gerçek zamanlı anket yapılabilecek.
Starcom MediaVest Group yetkilisi Laura Desmond, Twitter çok kısa bir zaman içinde deneysel bir girişimden çok büyük bir olaya dönüşmeyi başardı... Twitter ile iş yapma şeklimizi ve piyasaya analizlerini güçlendirmek istiyoruz dedi.
Küresel şirketlerin her yıl televizyon reklamına harcadığı para yaklaşık 205 milyar dolar. Bu rakamın, sosyal medya ve mobil cihazlarla değişmeye başlayacağı düşünülüyor. Twitter bir yıl içinde ikiye katladığı gelirini reklamlarla daha da yukarı çekmeye hazırlanıyor.
eMarketer sitesine göre, 2012de 288.3 milyon dolar gelir elde eden Twitter, 2013te bu rakamı 582.8 milyon dolara çekecek.
KAYNAK
Twitter, dünyanın önde gelen şirletlerine reklam vermek adına yüz milyonlarca dolarlık anlaşma imzaladı.
Financial Timesın konuya yakın kaynaklardan elde ettiği bilgiye göre, ABD merkezli Starcom MediaVest Group (SMG) ile anlaşan Twitter, uzun yıllara yayılan yüz milyonlarca dolarlık işbirliği başlattı.
Twitterın televizyon dünyasıyla olan ilişkisini de güçlendirecek ola anlaşma hakkında konuşan Twitter küresel gelir birimi başkanı Adam Bain, Bize kalırsa sanayi yanlış alana odaklanmış durumda. Artık Twitter ve televizyon arasında tercih yapmak hatası yerine, Twitter bir köprü oluşturacak dedi. Bain, kısa süre önce küresel medya ağı News Corptan Twittera transfer edilmişti.
TWITTERDA REKLAM ALANI ALACAKLAR
Financial Times, Twitterın televizyon dünyası için kazandığı önemin mobil cihazlarla arttığını belirtti. Araştırma şirket Nielsenin raporuna göre, televizyon izlerken sosyal medyaya giren ve mobil cihaz kullanan insan sayısı giderek artıyor.
Yapılan anlaşma kapsamında, SMGnin müşterileri olan Procter & Gamble, Walmart, Microsoft ve Coca-Cola gibi birçok büyük şirket, Twitterda reklam alanı alabilecek. Ayrıca, Twitter aracılığıyla araştırma ve veri analizi yapılabilecek, In-tweet mobile survey hizmetiyle mikroblog üzerinden tüketicilerle gerçek zamanlı anket yapılabilecek.
Starcom MediaVest Group yetkilisi Laura Desmond, Twitter çok kısa bir zaman içinde deneysel bir girişimden çok büyük bir olaya dönüşmeyi başardı... Twitter ile iş yapma şeklimizi ve piyasaya analizlerini güçlendirmek istiyoruz dedi.
Küresel şirketlerin her yıl televizyon reklamına harcadığı para yaklaşık 205 milyar dolar. Bu rakamın, sosyal medya ve mobil cihazlarla değişmeye başlayacağı düşünülüyor. Twitter bir yıl içinde ikiye katladığı gelirini reklamlarla daha da yukarı çekmeye hazırlanıyor.
eMarketer sitesine göre, 2012de 288.3 milyon dolar gelir elde eden Twitter, 2013te bu rakamı 582.8 milyon dolara çekecek.
KAYNAK