2014′ün ilk çeyrek mali raporunu yayınlayan Twitter, kullanıcı verilerinde önemli bir artışa imza atmasına karşın finansal kazanç tablolarında beklentilerin altında kaldı.
Yıllık bazda aylık kullanıcı sayısını yüzde 25 arttırarak 225 milyon kişiye ulaşan sosyal ağ, trafiğinin yüzde 78 (198 milyon kişi) gibi büyük bir bölümünü mobil cihazlardan alıyor. Geçtiğimiz çeyrekte 243 milyon dolar gelir açıklayan Twitterın bu senenin verileriyle birlikte finansal açıdan çok fazla büyüme kaydedemediği görülüyor. Yıllık gelirini yüzde 119 arttırarak 226 milyon doları reklamlardan olmak üzere 250 milyon dolara çıkaran internet devi, toplam reklam kazancını ise yüzde 80′i mobil reklamlardan olmak üzere yüzde 125 yükseltmeyi başardı.
Şirket adına açıklamalarda bulunan Twitter CEOsu Dick Costolo, kullanıcı sayılarına bağlı olarak etkileşimin arttığını, bunun da mali tablolara doğru orantılı şekilde yansıdığını belirtiyor.
Diğer taraftan kısa süre önce gerçekleştirilen MoPub entegresiyle birlikte 1 milyar iOS ve Android cihaza hitap ettiklerini söyleyen Costolo, böylelikle sektörün en geniş uygulama içi reklam platformlarından birisi olduklarını ifade ediyor.
Ancak bu olumlu havada geçen açıklamalara ragmen piyasalarda tam tersi bir yönde etki yaparak sosyal ağ hisselerinin 38,5 dolar ile (yüzde 9,6 düşüş) en düşük seviyeye gerilemesine sebep oldu.
Üstelik hesaplamalara göre şirketin toplam zararı geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla 4 kat artarak 132 milyon dolara ulaştı.
Bin adet sayfa görüntüleme başına geliri 1,49 dolardan 1,44 dolara gerileyen Twitterın aslında tam anlamıyla ilerleme kaydedemediği, büyüme oranlarındaki artışa rağmen finansal kazancın geride kaldığı görülüyor.
Twitter Inc: NYSE:TWTR quotes & news - Google Finance
Yıllık bazda aylık kullanıcı sayısını yüzde 25 arttırarak 225 milyon kişiye ulaşan sosyal ağ, trafiğinin yüzde 78 (198 milyon kişi) gibi büyük bir bölümünü mobil cihazlardan alıyor. Geçtiğimiz çeyrekte 243 milyon dolar gelir açıklayan Twitterın bu senenin verileriyle birlikte finansal açıdan çok fazla büyüme kaydedemediği görülüyor. Yıllık gelirini yüzde 119 arttırarak 226 milyon doları reklamlardan olmak üzere 250 milyon dolara çıkaran internet devi, toplam reklam kazancını ise yüzde 80′i mobil reklamlardan olmak üzere yüzde 125 yükseltmeyi başardı.
Şirket adına açıklamalarda bulunan Twitter CEOsu Dick Costolo, kullanıcı sayılarına bağlı olarak etkileşimin arttığını, bunun da mali tablolara doğru orantılı şekilde yansıdığını belirtiyor.
Diğer taraftan kısa süre önce gerçekleştirilen MoPub entegresiyle birlikte 1 milyar iOS ve Android cihaza hitap ettiklerini söyleyen Costolo, böylelikle sektörün en geniş uygulama içi reklam platformlarından birisi olduklarını ifade ediyor.
Ancak bu olumlu havada geçen açıklamalara ragmen piyasalarda tam tersi bir yönde etki yaparak sosyal ağ hisselerinin 38,5 dolar ile (yüzde 9,6 düşüş) en düşük seviyeye gerilemesine sebep oldu.
Üstelik hesaplamalara göre şirketin toplam zararı geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla 4 kat artarak 132 milyon dolara ulaştı.
Bin adet sayfa görüntüleme başına geliri 1,49 dolardan 1,44 dolara gerileyen Twitterın aslında tam anlamıyla ilerleme kaydedemediği, büyüme oranlarındaki artışa rağmen finansal kazancın geride kaldığı görülüyor.
Twitter Inc: NYSE:TWTR quotes & news - Google Finance