Tuvalet konuşmaları ( kopma garanti )

Bu konuyu okuyanlar

HeLLqu4Rd

Asistan
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
224
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Ev Hali
- Kim var tuvalette ?"
- Kimi isterdin, Ajda Pekkan mı Cem Yılmaz mı? Ne salaksın ya bu evde
iki kişiyiz. Sen dışarıda olduğuna göre burada kim olabilir?
- Aman aman iyi ki bir soru sorduk sanada. Ukala şey

- Tuvalette misin?
- Evet. Nasıl anladın, Nasadan mi bildirdiler?
- Ne yapıyorsun orada ?
- Hep tüketici olduğumdan şikayet ederdin ya. Üretime katkıda bulunuyorum.

- Tuvaletten ne zaman çıkarsın?
- Niye ülkenin bana mı ihtiyacı var?
- Ya ne zaman çıkarsın?
- Trafiğe bağlı.

İş ve Umumi Yerler
- Tuvalet boş mu?
- Hı hı boştu şimdi ben dolduruyorum

- Tuvalet dolu mu?
- Evet
- Kim var içeride ?
- Hüseyin abi, Hayri amca birde ben varım okeye dördüncü bekliyorduk,
gelsene içeri

- Abi mesai saati bitti artık çıksan
- Dur be koçum ben fazla mesaiye kalıyorum

- Turhan abi kahveni tazeleyim mi ?
- Ne kahvesi lan tuvaletteyiz be
- Girerken elinde gazete vardı. Bilirim gazete okurken hep kahve içersin sen ondan didiydim he he he
- Git ulan işine

- Bunca saat ne yapıyon ya tuvalette?
- Borsadaki durumu inceliyom salak, kabız olmuşuz dimi. Gümrükte takıldı.

- Tıktık. Tuvalet dolu mu?
- Aradığınız tuvalet kapsamı alanı dışında yada kapalı
 

neet

Guru
Emektar
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
20,609
Reaksiyon puanı
486
Puanları
83
- Tuvalet boş mu?
- Hı hı boştu şimdi ben dolduruyorum
:D
bizim arkadaşla aramızda bu tür bi muhabbet geçmişti okulda
-(tıktık)
-dolu
-napıyosun
-iyi, gel beraber s.çalım :D
 

erenberk

Rektör
Emektar
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
10,637
Reaksiyon puanı
94
Puanları
48
Bu sefer güldürmedi, bu sefer değil.
 

Mert Ahmet

Dekan
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
5,708
Reaksiyon puanı
40
Puanları
48
Hep şunu yapmak istemişimdir.
+(tık tık tık)
-geeel :D
 

ReDo

Rektör
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
13,391
Reaksiyon puanı
87
Puanları
48
Geçen bir AVM'nin maL kabuLünde maLzeme indiriyoruz,Kepenk kapı vardı dışardan düğmesi var basıLınca açıLıyor.
İçeriden biri vurdu kapıya tak tak tak diye..ben de gelll dedim,miLLet koptu :D


Edit :

Yukarıda ki yorumumu okuyunca iyi [MENTION=174282]şowalye[/MENTION] ye benzediğimi hissettim be :p
 

yaşli çocuk

Profesör
Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
4,374
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
Ev Hali
- Kim var tuvalette ?"
- Kimi isterdin, Ajda Pekkan mı Cem Yılmaz mı? Ne salaksın ya bu evde
iki kişiyiz. Sen dışarıda olduğuna göre burada kim olabilir?
- Aman aman iyi ki bir soru sorduk sanada. Ukala şey

Harikasın @HeLLqu4Rd
 

ALPARS

Profesör
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
3,883
Reaksiyon puanı
7
Puanları
38
- Bunca saat ne yapıyon ya tuvalette?
- Borsadaki durumu inceliyom salak, kabız olmuşuz dimi. Gümrükte takıldı.

- Tuvalet dolu mu?
- Evet
- Kim var içeride ?
- Hüseyin abi, Hayri amca birde ben varım okeye dördüncü bekliyorduk,
gelsene içeri :D
 

DeepLune

Asistan
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
471
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
- Tuvalet dolu mu?
- Evet
- Kim var içeride ?
- Hüseyin abi, Hayri amca birde ben varım okeye dördüncü bekliyorduk,
gelsene içeri :D

en çok buna güldüm :D
 

HeLLqu4Rd

Asistan
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
224
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
[MENTION=167111]PcMühendisi[/MENTION] beğendiğine sevindim :D
 

Bilgili99

Profesör
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
2,110
Reaksiyon puanı
249
Puanları
63
-napıyon la orda
+kaçak kat çıkıyorum
 

furkanfbfb

Öğrenci
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
- Tuvalette misin?
- Evet. Nasıl anladın, Nasadan mi bildirdiler?
- Ne yapıyorsun orada ?
- Hep tüketici olduğumdan şikayet ederdin ya. Üretime katkıda bulunuyorum. auahah :D
 

RKYuckeN

Asistan
Katılım
24 Mar 2012
Mesajlar
231
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
şimdi beyler sarhoşun biri yolda yürürken ayağının önüne bir şişe çıkmış ve tekme atmış sonra şişenin içinden cin çıkmış ce demişki:
_Dilebenden ne dilersen demiş.Sarhoş:
_özür dilerim
 

Kadima

Rektör
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
11,971
Reaksiyon puanı
844
Puanları
113
hehe :D bazıları komik bazıları hiç değil :D
 

BrknEs

Dekan
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
6,933
Reaksiyon puanı
161
Puanları
63
güldürmedi ama öldürmedi :D
 

cristogi

Asistan
Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
159
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Hepside birbirinden berbat. Bikere konu berbat
 

fatihcamli

Doçent
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
843
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
tuvalet boşmu ?
gel boş boş
benim sık kullandıgım kelimerlden biri
kimvar orda ;?
eben...
 

wedat

Öğrenci
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İş ve Umumi Yerler
- Tuvalet boş mu?
- Hı hı boştu şimdi ben dolduruyorum



en bombası da budur heraldee :)))
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
13,813
Reaksiyon puanı
504
Puanları
83
Eskiden biz ailecek yaşardık bigün sabah tuvalete koşarak gittim.. Tuvalette kardeşim varmışş çabuk çık lan dedim..
Tamam abii 2 dk sonra çıkıyorum sen ön hazırlıkları yapa dur der.. Ne yapacaz olum formmu dolduracağız dedim..:D
 

Son mesajlar

Üst