TurkNet kararsız download ve paket kaybı

Bu konuyu okuyanlar

concord

Öğrenci
Katılım
14 Kasım 2020
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
Merhaba
Yaklaşık 1.5 aydır TürkNet kullanıyorum. Kullanmaya başladığım ilk ay bazen akşam saatlerinde indirme hızının düşmesi dışında sorun yoktu diyebilirim. Fakat ben yine de akşam saatlerinde indirme hızının düşmesinin sebebini öğrenmek için destek kaydı oluşturdum ve karantinadan dolayı akşam saatlerinde hızların düştüğünü, altyapı üzerinde çalıştıklarını söylediler, ki mantıklı gelmişti. Fakat ikinci aya girdiğimden beri gündüz ve akşam farketmeksizin indirme hızı 3 Mbps - 7 Mbps - 10/20 Mbps gibi kararsız durumda. (İndirme hızım hep böyle demiyorum. 35 Mbps'in hepsini alabiliyorum çoğunlukla, akşam saatleri hariç. Fakat bu kadar düşük değerler normal değil.)


SpeedTest gündüz.png


Ve komik olan bir durum şu ki: TürkNet'in kendi sitesindeki hız testi hizmeti kesinlikle doğru sonuç göstermiyor ve her destek kaydı oluşturduğumda TürkNet sitesinden sonuç istiyorlar. SpeedTest üzerinden attığım sonuçları dikkate almıyorlar ve yetmiyormuş gibi söz kesercesine destek kaydını sonlandırıyorlar :)

SPEEDTEST NPERF TEST.jpg


PingPlotter programı paket kaybı sonuçları:

packet loss.png


CMD sonuçları:

Başlıksız-1.jpg


Not:
ZYXEL VMG8623-T50 modemi kullanıyorum ve ethernet bağlantısı yapıyorum. DSL ışığı sürekli yanıyor. İnternet ve Ethernet ışığı interneti kullanırken sürekli yanıp sönüyor ama bu normal bildiğim kadarıyla.
 

Laufeyson

Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,870
Reaksiyon puanı
13,075
Puanları
113
Türknet kaynaklı. Ben de yaşadım.
Türknetten ayrılın derim.
Ben ayrıldım Kablonet e geçtim şimdi modem arayüzüne bile bakmıyorum hız testine gerek yok bile.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
113
Hat değerlerinizi paylaşır mısınız?
 

concord

Öğrenci
Katılım
14 Kasım 2020
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
Hat değerlerinizi paylaşır mısınız?
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 10.7 dB
output power upstream: 8.9 dbm
attenuation downstream: 13.6 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 19.9 dB
output power downstream: 14.1 dbm
attenuation upstream: 10.4 dB
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hat değerlerinizi paylaşır mısınız?
TürkNet'in önceki destek kaydında yolladığı Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri



Arıza kaydı kapatıldığında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : AÇIK

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : 35840/6144/V

Upload Çıkış Gücü : 8.7

Download Çıkış Gücü : 14.0

Upload Kapasite Hızı : 22401 kbps

Download Kapasite Hızı : 52503 kbps

Upload Mevcut Hızı : 6143 kbps

Download Mevcut Hızı : 35839 kbps

Upload Noise Margin : 19.7 dB

Upload Attenuation : 10.4 dB

Download Noise Margin : 10.2 dB

DownloadAttenuation : 13.4 dB
 
Son düzenleme:

HÜDHÜD

Müdavim
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
türknet bi zamanlarda müşteri hizmetleri ile meşhurdu, kimse ilgilenmiyordu :D Hemen ayrılın derim...
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
3 günün ardından ilk kez akşam vakti 30 mbit üstünde hız alıyorum. Tek fark; Önceki geceler 1mbit alsam bile youtube vs girebiliyordum. Şimdi bekle allah bekle. Adamlar gece açtığım kaydı sabah inceleyip birşey yok diyerek kapatıyor arıza kaydınızı
RE ZİL LİK.
Ekrantısı.PNG
 

concord

Öğrenci
Katılım
14 Kasım 2020
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
3 günün ardından ilk kez akşam vakti 30 mbit üstünde hız alıyorum. Tek fark; Önceki geceler 1mbit alsam bile youtube vs girebiliyordum. Şimdi bekle allah bekle. Adamlar gece açtığım kaydı sabah inceleyip birşey yok diyerek kapatıyor arıza kaydınızı
RE ZİL LİK.
Ekli dosyayı görüntüle 125309
Müşteri hizmetleri gerçekten aşırı kötü, tek yaptıkları şey : kopyala-yapıştır, söz kesercesine destek kaydını kapatmak. Ben abone olduğum ilk haftadan beri TürkNet'in akşam saatlerinde hız kısıtladığından şüpheliydim ama hızım bazen düşüyor bazen düşmüyor. Ne diyeceğimi bilemiyorum... Son günlerde akşam saatlerinde benimde hızım 2 Mbps değerlerine kadar düştü ve açtığım destek kayıtları sonucu sorunun düzeldiğini söyleselerde sorun kesinlikle çözüme kavuşmuyor. Resimde gördüğüm kadarıyla siz de 35/6 Mbps paketini kullanıyorsunuz ve hat değerleriniz iyi. Ama hem karantina döneminde olduğumuzdan dolayı hem de TürkNet TT'un altyapısını kullandığı için böyle sorunlar çıkıyor diye düşünüyorum. Keşke müşteri hizmetleri daha kaliteli olsa.
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
Ya izmirde bile kıytırık hosting firmaları geceye ayrı gündüze ayrı insan koyuyor. Koskoca türknette nasıl sadece gündüz vardiyası var bilmiyorum. TT altyapısından değil de sanki bunların kendi internet altyapısı yetmiyor gibi geliyor. Gece açtığım kaydı sabah yanıtlıyorlar sorun yok diye dalga geçer gibi. Mesela gece 4ten sonra bir anda herşey açılıyor anlaşılıyor netin iyileştiği. Belirli saatlerden sonra yavaşlıyor belirli saatlerden sonra hızlanıyor.

Bu barajları rahatlatmak için nasıl bazen açıyorlar dereler tepeler doluyor. Ha aynı o şekilde ellerinde olunca veriyorlar bitince kapatıyorlar. Veya sistem bitince doğal olarak yavaşlıyor.
Böyle bir sistem varsa geceye adam koymaya zaten gerek yok. Veya arıza çıktığında gece yapacakları birşey yok onlar da ttye bildirecek. Yine geceye adam yok. Kısaca kısa vadeli çözüm için birebirler sanırım.
 

hakancoskun4891

Müdavim
Katılım
3 Ekim 2019
Mesajlar
1,215
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
757
Puanları
113
girin siteye destek açın herkes kötülemeşin bune koskoca şirketi, ben kullanıyorum gayet memnunum
Türknet kaynaklı. Ben de yaşadım.
Türknetten ayrılın derim.
Ben ayrıldım Kablonet e geçtim şimdi modem arayüzüne bile bakmıyorum hız testine gerek yok bile.
O hata büyük ihtimal türktelekom altyapısından kaynaklı ve herhalde yaşadığınız yerde kablonet altyapısı vardır
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
@hakancoskun4891
başıma gelesiye kadar bende senle hemfikirdim. İşim olduğu için son 4 gündür sabah 10 gece 4 kullanıyorum. Akşama doğru sadece youtubede 360p takılabiliyorsun.
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
Ya hocam kayıt açmadığımız ön izlenimi nasıl oluştu sizde onu anlamadım.

Gece açtığım kaydı sabah yanıtlıyorlar sorun yok diye dalga geçer gibi.
Adamlar gece açtığın kaydı sabah yanıtlıyor. Uzmanlar bakmış, hiçbir sorun yokmuş.
Bilgisayarımda, kablomda yada modemimde varmış.
Yahu adam modemi sizden yeni aldım zaten, kablom hcs(hes) metresi dolar usulü köşeden 25 kuruşa almadım, bilgisayarın desen hiç alakası bile yok.
 

Heinz

Asistan
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
293
Reaksiyon puanı
142
Puanları
43
Yaş
17
Bende türknet kullanıyorum banada böyele oluyor birgün 2 mbs birgün 25 mbs müşteri hizmetleri arayınca açmıyor siteye mesaj bırakman lazım türkneti değiştireceğim sanada değiştirmeni tavsiye ederim
 

concord

Öğrenci
Katılım
14 Kasım 2020
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
işte altyapı sorunudur o benimki 7/24 100/8 internet türknete aç talep
Kaç tane destek kaydı açtığımı sayamadım bile. Sen YAPA'da olduğun için sorun olmaması normal. TürkNet'e açtığım bir destek kaydı sonucunda TT'un sorunu çözdüğünü söylemişlerdi fakat sorun hiçbir zaman düzelmedi. Türk Telekom engeli olmasa her şey daha güzel olacak. Ama ben yine de TürkNet kullanmaya devam edeceğim çünkü ileride güzel şeyler yapacaklarından umutluyum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ya hocam kayıt açmadığımız ön izlenimi nasıl oluştu sizde onu anlamadım.


Adamlar gece açtığın kaydı sabah yanıtlıyor. Uzmanlar bakmış, hiçbir sorun yokmuş.
Bilgisayarımda, kablomda yada modemimde varmış.
Yahu adam modemi sizden yeni aldım zaten, kablom hcs(hes) metresi dolar usulü köşeden 25 kuruşa almadım, bilgisayarın desen hiç alakası bile yok.
TürkNet müşteri hizmetlerinde uzman olduğuna inanmıyorum ben. Daha paket kaybının ne olduğunu bilmiyorlar. Uzmanlar baktı, sorun yok diyorlar. Sorun çözme şekilleri ise kopyala-yapıştır :)
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
@hakancoskun4891

 

Laufeyson

Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,870
Reaksiyon puanı
13,075
Puanları
113
girin siteye destek açın herkes kötülemeşin bune koskoca şirketi, ben kullanıyorum gayet memnunum

O hata büyük ihtimal türktelekom altyapısından kaynaklı ve herhalde yaşadığınız yerde kablonet altyapısı vardır
Altyapıda sorun yok. Komşuda da türknet var onda sorun yok.
 
Üst