Turknet 8mbps(altyapım 79mbps destekli)

Bu konuyu okuyanlar

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Merhaba arkadaşlar. Geçen hafta cumartesi günü turknet e başvurdum. Yaklaşık 1saat ince internet erişimim açıldı. Altyapim 79mbps destekli,modemim(keenetic extra dsl) VDSL desteği var. Modem kurulumunu yapıp internet e bağlandım. Şuan 5 6mbps hız alıyorum. Turknet online işlemlerden baktığımda hattıma tanımlanan 8mbps download 0.77upload gözüküyor. Sorun ne acaba ?
 

Taha K.

Müdavim
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
1,006
Puanları
113
Yaş
26
Bu dönemlerde bir çok Türknet kullanıcı bu sorunu yaşıyor.
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Bu dönemlerde bir çok Türknet kullanıcı bu sorunu yaşıyor.
Şuan daha aktivasyonum tamamlanmış değil ama internet erişimi açıldı. Şuan 3. aşamadayım. Acaba geçici olarak internet erişimi sağlamış olabilirler mi? Birde bana verdikleri kullanıcı adının sonunda "adsl" ibaresi mevcut. Bana yanlış kullanıcı adı şifre vermiş olma ihtimalleri varmı ?
 

Taha K.

Müdavim
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
1,006
Puanları
113
Yaş
26
Şuan daha aktivasyonum tamamlanmış değil ama internet erişimi açıldı. Şuan 3. aşamadayım. Acaba geçici olarak internet erişimi sağlamış olabilirler mi? Birde bana verdikleri kullanıcı adının sonunda "adsl" ibaresi mevcut. Bana yanlış kullanıcı adı şifre vermiş olma ihtimalleri varmı ?
Türknet ilk safalarda bunları yapması çok normal hele internetiniz ara sıra kopuyorsa eğer.. Vdsl internette Adsl olması normal karşılanacak birşey değil , onun haricinde kimseye TürkNet önermiyorum taahhüt yoksa iptal etmenizi öneririm.
 

The Commander

Müdavim
Katılım
29 Haziran 2019
Mesajlar
1,792
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
113
Yaş
25
Siz VDSL talep etmişsiniz, onlar size ADSL vermiş. O yüzden hızınız düşük. Bunu düzeltmeleri için hemen irtibata geçin. Ben de Türknet kullanıyorum, memnunum gayet. Söz verilen hızı sağlıyorlar. Bu sorunu çözerlerse sizin de memnun kalacağınızı düşünüyorum. Kimseye Türknet önermiyorsunuz eyvallah ama o fiyatlara diğer sağlayıcıların verdikleri internet hızlarını göz önünde bulundurun bir. Ben burda firma savunucusu değilim, keseme bir şey girmiyor. Malum büyük firmalarda 4/4 lük hizmet vermiyor. Üstelik taahhüt olmaması ekstra bir artı. Bu tarz firmalar olduğu sürece 8 mbps internetlere kullanıcıyı mahkum eden o firmalara kendi adıma ben ekmek yedirmem.
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Destek talebi açtım 5dk içinde cevap verdiler. Gerekli yerlere bilgileri verdik 48 içinde probleminizi çözücez diye dönüş yaptılar. Ben de problemkm. Çözüldukten snra memnun kalacağımı düşünüyorum. Bilmediğim için sormak istedim.
 

Taha K.

Müdavim
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
1,006
Puanları
113
Yaş
26
Destek talebi açtım 5dk içinde cevap verdiler. Gerekli yerlere bilgileri verdik 48 içinde probleminizi çözücez diye dönüş yaptılar. Ben de problemkm. Çözüldukten snra memnun kalacağımı düşünüyorum. Bilmediğim için sormak istedim.
Pekala 2 gün sonra tekrar konuyu hortlatmayı unutmayın biz de merak ediyoruz :)
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Modem statüsündeki hat değerlerini paylaşman daha doğru olacak.
 

utkuversus

Mizuru
Emektar
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
17,626
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
13,134
Puanları
113
Yaş
20
VDSL sinyalini adsl adıyla veriyorlar problem yok. Kullanıyorum memnunum.
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Modem statüsündeki hat değerlerini paylaşman daha doğru olacak.
Belki şimdi diyebilirsiniz ki adsl modem kurulumu yapmışsın. VDSL kurulum yaptığım da bağlantı kurulamadı. Bağlantı türünü otomatiğe aldığımda bağlandı.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20200510_015313.jpg
    IMG_20200510_015313.jpg
    52.8 KB · Görüntüleme: 327
  • IMG_20200510_015228.jpg
    IMG_20200510_015228.jpg
    45.4 KB · Görüntüleme: 228

The Commander

Müdavim
Katılım
29 Haziran 2019
Mesajlar
1,792
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
113
Yaş
25
Benim dediğim gibi sanırım. Benim o ekrandaki değerlerim bu. Normalde VDSL olsa böyle olması gerekiyor diye biliyorum. Düzeltmeleri gerekecek.

2020-05-10.png
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Benim dediğim gibi sanırım. Benim o ekrandaki değerlerim bu. Normalde VDSL olsa böyle olması gerekiyor diye biliyorum. Düzeltmeleri gerekecek.

Ekli dosyayı görüntüle 97958
Yarın veya en geç pazartesi düzeltirler inşallah. Böyle bir başlangıç yapmam iyi olmadı. Umutluyum turknet den yıllarca 4 5mbps ile süründüm. Umarım pişman olmam. Cevaplarınız için teşekkür ederim. İyi geceler
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Arkadaşlar sabah bu şekilde mesaj geldi:
"Merhaba.ben Batuhan Internet gecisiniz tamamlandi ve telefon basvurunuz yapildi 4 is gunu icerisinde telefon basvurunuz sonuclandirilip, bilgisi verilecektir. Iyi gunler."
biz yalın internet kullanıcısıyız. Ev telefonu başvurusu da yapmadık. Sorunum hâlâ daha devam ediyor. Sizi sorununuz için bilgilendireceğiz demişlerdi. Bu saate kadar arayan veya destek talebime cevap yazan olmadı. Bide ev telefonum olmadığı için bu sorunu yaşıyor olabilir miyim? saçma ama olur mu olur.
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Arkadaşlar adamlara o kadar derdimi anlattim altuapim 79mbps destekli şuan kullandığım paket 35mnps lik paket bana verilen 8mbps diye.
Bana geri dönüşleri resimdeki gibi. Bana 79mnps verebilmeleri için VDSL portu vermeleri lazım. Bu sefer sorunum.cozilur herhalde. Aynı şekilde paket yükseltilip aynı sorunumu yaşayacağım bilemiyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20200512_155425.jpg
    IMG_20200512_155425.jpg
    87.5 KB · Görüntüleme: 259

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Belki şimdi diyebilirsiniz ki adsl modem kurulumu yapmışsın. VDSL kurulum yaptığım da bağlantı kurulamadı. Bağlantı türünü otomatiğe aldığımda bağlandı.
Modem arayüzünde hattın ne kadar hızı desteklediği alana baktın mı?
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Modem arayüzünde hattın ne kadar hızı desteklediği alana baktın mı?
Şöyle. Turknet in bana verdiği hizmet adsl olduğu için arayüzde adsl in desteklediği 19mbps hız gözüküyor. Ben VDSL kurulum yapmış olsaydım 79mbps görecektim zaten. Bütün altyapı sitelerinden sorguladım 79. Turknet müşteri hizmetleri de söyledi 79 desteklediğini.
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Şöyle. Turknet in bana verdiği hizmet adsl olduğu için arayüzde adsl in desteklediği 19mbps hız gözüküyor. Ben VDSL kurulum yapmış olsaydım 79mbps görecektim zaten. Bütün altyapı sitelerinden sorguladım 79. Turknet müşteri hizmetleri de söyledi 79 desteklediğini.
Arayıp vdsl iste o zaman.
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Arayıp vdsl iste o zaman.
Benim VDSL istememle alakasi yok ki..benim altyapım vdsl destekliyorsa adam bana 35mbps vermek zorunda. aradığımda şuan aktif bir şikayetiniz bulunuyor. Lütfen teknik ekiplerin size dönmesini bekleyin diyorlar.
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Benim VDSL istememle alakasi yok ki..benim altyapım vdsl destekliyorsa adam bana 35mbps vermek zorunda. aradığımda şuan aktif bir şikayetiniz bulunuyor. Lütfen teknik ekiplerin size dönmesini bekleyin diyorlar.
Yıllar önce vdsl istedim bana ADSL Bağlantı yapmışlardı bu yüzden daha bir kaç günlük aboneliğimi iptal ettirmiştim.
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Yıllar önce vdsl istedim bana ADSL Bağlantı yapmışlardı bu yüzden daha bir kaç günlük aboneliğimi iptal ettirmiştim.
Bu hafta sorun düzelmezse millenicom a geçeceğim zaten. Aslında sorunum duzelse memnun kalacağımı düşünüyorum ama o safhaya gelene kadar kırk dereden su getirttiriyorlar.
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Arkadaşlar türknet den cevap geldi. Diyorlar ki:"telefon aktivasyon işlemleriniz tamamlanmadığı için VDSL geçişinizi sağlayamıyoruz. Lütfen tamamlandıktan sonra talepte bulunun" ben ev telefonu kullanmıyorum. Yakın İnternet kullanıcısıyim. Bu normal bir süreç mi ? VDSL hizmetini ne zaman alacağım. Bu aktivasyonu ben mi yapacağım onlar mı kafamda deli sorular ¿?
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Siz VDSL talep etmişsiniz, onlar size ADSL vermiş. O yüzden hızınız düşük. Bunu düzeltmeleri için hemen irtibata geçin. Ben de Türknet kullanıyorum, memnunum gayet. Söz verilen hızı sağlıyorlar. Bu sorunu çözerlerse sizin de memnun kalacağınızı düşünüyorum. Kimseye Türknet önermiyorsunuz eyvallah ama o fiyatlara diğer sağlayıcıların verdikleri internet hızlarını göz önünde bulundurun bir. Ben burda firma savunucusu değilim, keseme bir şey girmiyor. Malum büyük firmalarda 4/4 lük hizmet vermiyor. Üstelik taahhüt olmaması ekstra bir artı. Bu tarz firmalar olduğu sürece 8 mbps internetlere kullanıcıyı mahkum eden o firmalara kendi adıma ben ekmek yedirmem.
Ev telefonu aktivasyonu tamamlanmadığı için VDSL hizmet sağlayamıyoruz diye mesaj geldi. Bu normal bir süreç mi ki ?
 

The Commander

Müdavim
Katılım
29 Haziran 2019
Mesajlar
1,792
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
113
Yaş
25
Ev telefonu aktivasyonu tamamlanmadığı için VDSL hizmet sağlayamıyoruz diye mesaj geldi. Bu normal bir süreç mi ki ?
ADSL'den VDSL'e geçiş nasıl işliyor bilmiyorum. Ben direk VDSL bağlandım ve böyle bir sorunum olmadı. Ancak onların sizin adınıza bir telefon hattı tahsis ettiğini biliyorum, evimizde telefon yok ama adımıza açılmış bir telefon numarası var yani bizim de. O yüzden normal sanırım bu telefon aktivasyon süreci.
 

Yeşil Okçu

Müdavim
Katılım
9 Haziran 2016
Mesajlar
4,259
Reaksiyon puanı
1,810
Puanları
113
Ev telefonu aktivasyonu tamamlanmadığı için VDSL hizmet sağlayamıyoruz diye mesaj geldi. Bu normal bir süreç mi ki ?
Dostum Twitterdan yazmanı öneririm oradan daha ilgililer. Bir de bu geçiş sürecinde internetini kullanmaya devam edebiliyor musun yoksa internet kullanamıyor musun? Yakında ben de. 35lik pakete geçeceğim merak ettim
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Dostum Twitterdan yazmanı öneririm oradan daha ilgililer. Bir de bu geçiş sürecinde internetini kullanmaya devam edebiliyor musun yoksa internet kullanamıyor musun? Yakında ben de. 35lik pakete geçeceğim merak ettim
Aktif paketim 35mbps ama internet şuan 8mbps hız alabiliyorum. Geçiş sürecinde internetim hiç kesilmedi. Eski internetimi kullanırken turknet den msj geldi kullanıcı adınız bu şifreniz bu modem kurulumunu yaparak internetinizi kullanabilirsiniz diye.
 

41korfezli41

Asistan
Katılım
31 Aralık 2018
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
55
Puanları
28
Yaş
33
Bu hafta sorun düzelmezse millenicom a geçeceğim zaten. Aslında sorunum duzelse memnun kalacağımı düşünüyorum ama o safhaya gelene kadar kırk dereden su getirttiriyorlar.
milenicom'a geç de evine internet bile bağlamasınlar :D :D Bu arkadaş sürekli kendine sıkıntı arıyor herhalde
 

asdas127816

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
25
Arkadaşlar sorun şuymus: ben önceden adsl kullanıyordum. Altyapı geldiği için turknet r geçme kararı almıştım. Turknet geçiş yaparken adsl den adsl e geçirip ondan sonra VDSL e geçiriyormuş. Sizin şuan kullandığınız İnternet VDSL ise turknet e geçince normal şekilde devam ediyorsunuz. ama benim gibi önceden adsl türknet e geçince VDSL olacaksanız benimle aynı sorunları yaşayacaksınız. Aslında sorun bile değil şuan VDSL geçiş aşamasındayım sadece beklememem gerekiyormuş bu normal bir sürecmiş. Bunu buna önceden söylemiş olsalardı bu kadar konu konu açıp sizi yormamış olurdum helal edin?
 
Üst