Cep telefonlarında akşam saatlerinde internet bağlantısının kesilmesi üzerine Turkcell'den bir açıklama yapıldı.
Yaşanan kesinti üzerine tepkilerini dile getiren kullanıcılara Turkcell Müşteri Hizmetleri Twitter üzerinden yanıt verdi.
Turkcell Müşteri Hizmetleri'nin Twitter hesabından yapılan açıklamada,"Şebekemizde meydana gelen sistemsel bir sorun nedeniyle Türkiye’nin bazı bölgelerinde ses ve data trafiğinde kesintiler yaşanmaktadır.
Teknik ekiplerimiz sorunu hızla çözerek ses ve data trafiğini normal seyrine döndürmek için çalışmalarını sürdürmektedir" denildi.
Teknik ekiplerimiz sorunu hızla çözerek ses ve data trafiğini normal seyrine döndürmek için çalışmalarını sürdürmektedir.
— TURKCELL (@turkcell) May 4, 2017
Yaşanan kesinti üzerine tepkilerini dile getiren kullanıcılara Turkcell Müşteri Hizmetleri Twitter üzerinden yanıt verdi.
Turkcell Müşteri Hizmetleri'nin Twitter hesabından yapılan açıklamada,"Şebekemizde meydana gelen sistemsel bir sorun nedeniyle Türkiye’nin bazı bölgelerinde ses ve data trafiğinde kesintiler yaşanmaktadır.
Teknik ekiplerimiz sorunu hızla çözerek ses ve data trafiğini normal seyrine döndürmek için çalışmalarını sürdürmektedir" denildi.
Teknik ekiplerimiz sorunu hızla çözerek ses ve data trafiğini normal seyrine döndürmek için çalışmalarını sürdürmektedir.
— TURKCELL (@turkcell) May 4, 2017