Yardım Türkcell'de 35 TL'lik faturaya 112 TL gelmiş

Bu konuyu okuyanlar

HP Kullanıcısı

Profesör
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
1,250
Reaksiyon puanı
1,272
Puanları
113
Merhaba arkadaşlar. 1-2 ay önce türkcell 3 GB'lık paket almıştım 35 tl'ye 2-3 gün sonra faturasız'a geçmiştim ondan 3 gün sonra 112 tl fatura gelmiş.

Mesajı burada;

20210803_000600.jpg


Faturalı hatta geçtiğim zaman bir faturam gelmişti şuana kadar ödemedim.


Sizce neden olmuştur?
 

HP Kullanıcısı

Profesör
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
1,250
Reaksiyon puanı
1,272
Puanları
113
bu ne saçmalık ya. acaba diğer faturandan kalan borç bunamı geldi?
Sanmıyorum ama bir kere zorla bağlandım faturalıya geçerken dediler ki ;

Eğer faturalı hattınızın 1 yıllık süresi dolmadan faturasız-başka paket-Hat'ta geçerseniz ceza uygulanır demişti. Acaba ondan mı oldu?
 

Alyx Vance

Profesör
Katılım
14 Nisan 2021
Mesajlar
2,904
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,608
Puanları
113
Sanmıyorum ama bir kere zorla bağlandım faturalıya geçerken dediler ki ;

Eğer faturalı hattınızın 1 yıllık süresi dolmadan faturasız-başka paket-Hat'ta geçerseniz ceza uygulanır demişti. Acaba ondan mı oldu?
Kesinlikle. Tahaüt dolmadan hat değiştirirsen faturalı falan bedel ödüyorsun. Ne zaman faturasız yaptın hattını
 

Hellomelo

Öğrenci
Katılım
5 Aralık 2020
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
23
Bence müşteri hizmetlerini arayıp sorununu çözebilirsin.
 

Ceon

Asistan
Katılım
25 Kasım 2020
Mesajlar
246
Reaksiyon puanı
324
Puanları
63
Yaş
18
Arıyorum sürekli asistan'a yönlendiriyor ve hiç müşteri hizmetlerine yönlendirmiyor.
İnternetten Turkcell müşteri hizmetleri hızlı bağlanma diye kısa bir araştırma yaparak hızlı bağlanabilirdin ama belli ki yapmamışsın. Benim her zaman kullandığım bir yöntem olan “ben müşteri değil miyim?” yöntemini kullanabilirsin. 532’yi aradıktan sonra size ilk sorduğu soru yapacağınızı işlemi belirtin olacaktır. O soruya yapacağınız işlemi değil “ben müşteri değil miyim?” cümlesini söyleyeceksiniz. Yanıt olarakta sizi müşteri hizmetlerine bağlıyorum gibi bir şey söyleyecek tam hatırlamıyorum.
 

HP Kullanıcısı

Profesör
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
1,250
Reaksiyon puanı
1,272
Puanları
113
İnternetten Turkcell müşteri hizmetleri hızlı bağlanma diye kısa bir araştırma yaparak hızlı bağlanabilirdin ama belli ki yapmamışsın. Benim her zaman kullandığım bir yöntem olan “ben müşteri değil miyim?” yöntemini kullanabilirsin. 532’yi aradıktan sonra size ilk sorduğu soru yapacağınızı işlemi belirtin olacaktır. O soruya yapacağınız işlemi değil “ben müşteri değil miyim?” cümlesini söyleyeceksiniz. Yanıt olarakta sizi müşteri hizmetlerine bağlıyorum gibi bir şey söyleyecek tam hatırlamıyorum.
Tamam arayıp deneyeceğim.
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,421
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
Merhaba arkadaşlar. 1-2 ay önce türkcell 3 GB'lık paket almıştım 35 tl'ye 2-3 gün sonra faturasız'a geçmiştim ondan 3 gün sonra 112 tl fatura gelmiş.

Mesajı burada;

Ekli dosyayı görüntüle 160582

Faturalı hatta geçtiğim zaman bir faturam gelmişti şuana kadar ödemedim.


Sizce neden olmuştur?
Dostum 18.6tl vergi telsiz vergisi 2021 yılının kalan vergisi toplu yansımış, Paketim 35 demişsin ama herhalde kampanyan bitmiş olmalı veya ek paketin olmuş olmalı, diğer ücretler de ekstra kullanımın veya faturasız hatta geçiş ücretli ise o ücret yansımış olmalı
 
Üst