Türk Telekom'un Avantajlı(!) İnternet Paketleri

Bu konuyu okuyanlar

atkaksoy501

Profesör
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
2,635
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
4,103
Puanları
113
Az önce Türk Telekomdan sms aldım. "ERKEN GELIN AVANTAJI YAKALAYIN! Degerli musterimiz, evde internet kampanya yenileme isleminizi Online Islemler ile evinizin rahatliginda hizlica gerceklestirebilirsiniz. Siz de hemen Online Islemlere ozel "Yuksek Hizda Avantaj Kampanyasina" katilin, avantajli fiyatlari yakalayin! Kampanyanizi yenilemek icin hemen tiklayin!" Mesaj aynen bu şekilde. Merak edip girdim kaç paraya kaç hız veriyormuş benim gibi on yıllardır türk telekom internet kullanıcısına. 100mbps interneti 24 ay taahhütle 185tl'ye verecekmiş! Bu fiyata zaten kötü olan hizmetini kime nasıl satmayı planlıyor aklım almıyor doğrusu. Şu anda hali hazırda superonline 200mbps fiber kullanıcısıyım ve bu internete 150tl veriyorum ben. Zaten kurtulacaktım Türk Telekomdan ancak yine de şu mesaja bir şans vereyim demiştim. Artık bedava verseler de kullanmaya devam etmem... Tavsiye de etmem kimseye. Tüm paket fiyatlarını incelemek isteyen varsa: Online İşlemlere Özel 1 Ay Ücretsiz Kampanyası > Kampanyalar > Bireysel > Evde İnternet > Türk Telekom
 

BatuhanDN

Profesör
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
1,773
Çözümler
6
Reaksiyon puanı
1,435
Puanları
113
Evet yüksek hızlı ama Rüyanda...
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kablonet daha yavaştı ama hemen kesilmiyordu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu fiyata zaten kötü olan hizmetini kime nasıl satmayı planlıyor
Alnında "Enayi" yazanlara ve bu konuda bilgisi olmayanlara.
 

Mikail_Ebrinç

Profesör
Katılım
14 May 2020
Mesajlar
2,979
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
2,674
Puanları
113
Yaş
15
Az önce Türk Telekomdan sms aldım. "ERKEN GELIN AVANTAJI YAKALAYIN! Degerli musterimiz, evde internet kampanya yenileme isleminizi Online Islemler ile evinizin rahatliginda hizlica gerceklestirebilirsiniz. Siz de hemen Online Islemlere ozel "Yuksek Hizda Avantaj Kampanyasina" katilin, avantajli fiyatlari yakalayin! Kampanyanizi yenilemek icin hemen tiklayin!" Mesaj aynen bu şekilde. Merak edip girdim kaç paraya kaç hız veriyormuş benim gibi on yıllardır türk telekom internet kullanıcısına. 100mbps interneti 24 ay taahhütle 185tl'ye verecekmiş! Bu fiyata zaten kötü olan hizmetini kime nasıl satmayı planlıyor aklım almıyor doğrusu. Şu anda hali hazırda superonline 200mbps fiber kullanıcısıyım ve bu internete 150tl veriyorum ben. Zaten kurtulacaktım Türk Telekomdan ancak yine de şu mesaja bir şans vereyim demiştim. Artık bedava verseler de kullanmaya devam etmem... Tavsiye de etmem kimseye. Tüm paket fiyatlarını incelemek isteyen varsa: Online İşlemlere Özel 1 Ay Ücretsiz Kampanyası > Kampanyalar > Bireysel > Evde İnternet > Türk Telekom
şimdi gelip te size daha iyi hizmet verebilmek için bu ücretlerı alıyoruz der :D
 

Fakehero

366. Gün
Yönetici
Moderatör
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
5,207
Reaksiyon puanı
5,219
Puanları
113
Yaş
32
Türk telekom internetinde yaklaşık 12 yıl abone olarak kullandım. 1 yıl önce taahhütsüz Turknet internetine geçerek hem maddi kar elde ettim hem de manevi olarak kafam rahatladı. Düşük hız, yüksek fiyat, günün bazı saatlerinde verilen hızın azaltılması gibi can sıkıcı durumlardan kurtuldum. İyi ki bırakmışım.
 

Apple Lover

Doçent
Katılım
20 Nis 2021
Mesajlar
955
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
22
Türk telekoma asla bulaşmayın eğer internet sağlayıcısı arıyorsanız TurkNet doğru bir tercih 1 senedir TurkNet kullanıyorum şu ana kadar hiç problem yaşamadım
 

aspet

Asistan
Cezalı
Katılım
7 Kas 2020
Mesajlar
272
Reaksiyon puanı
204
Puanları
43
Yaş
22
Ben de hattımı turk Telekom’a taşıyacaktım yeni hattınız 5 gün içinde gelecek dediler. 13 gün sonra geldi. Geldiğinde evde değildim aradılar. İstemiyorum geri gönderin dedim. Bugün yine aradılar işlemlerinizi iptal mi edelim diye. Evet dedim. Daha başta verdiği sözleri tutmayan bir firmayla çalışamam dedim. İyiki de yol vermişim
 

sergenica

Asistan
Katılım
20 Haz 2021
Mesajlar
101
Reaksiyon puanı
23
Puanları
18
Yaş
25
bilmiyorum ama her yerde hızlı değil sanırım internet olarak
 

atkaksoy501

Profesör
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
2,635
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
4,103
Puanları
113
Yeni Slogan Hayırlı Olsun Türk Telekom
Çok boşluğuma denk geldi acayip güldüm :D
Altyapımız sadece TürkTelekom desteklediği için yıllardır bu eziyeti çekiyoruz :triumph:
Türk telekom varsa muhtemelen türknet gibi sağlayıcılar da vardır. Çoğu yerde türk telekom altyapısını kullanıyorlar çünkü.
bilmiyorum ama her yerde hızlı değil sanırım internet olarak
Ya aslında benim oturduğum yerde yine iyi. Çok kopmalar yaşamadım ve sabit 100mbps alabiliyordum. Ancak fahiş fiyat uygulamasından dolayı bıraktım türk telekomu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kampanya diyor ki "1 ay bedava". O 1 ay bedavanın parasını misli misli alıyor zaten kalan 23 ayda...
 

Pain_

Doçent
Katılım
1 Nis 2021
Mesajlar
530
Reaksiyon puanı
654
Puanları
93
Yaş
23
Az önce Türk Telekomdan sms aldım. "ERKEN GELIN AVANTAJI YAKALAYIN! Degerli musterimiz, evde internet kampanya yenileme isleminizi Online Islemler ile evinizin rahatliginda hizlica gerceklestirebilirsiniz. Siz de hemen Online Islemlere ozel "Yuksek Hizda Avantaj Kampanyasina" katilin, avantajli fiyatlari yakalayin! Kampanyanizi yenilemek icin hemen tiklayin!" Mesaj aynen bu şekilde. Merak edip girdim kaç paraya kaç hız veriyormuş benim gibi on yıllardır türk telekom internet kullanıcısına. 100mbps interneti 24 ay taahhütle 185tl'ye verecekmiş! Bu fiyata zaten kötü olan hizmetini kime nasıl satmayı planlıyor aklım almıyor doğrusu. Şu anda hali hazırda superonline 200mbps fiber kullanıcısıyım ve bu internete 150tl veriyorum ben. Zaten kurtulacaktım Türk Telekomdan ancak yine de şu mesaja bir şans vereyim demiştim. Artık bedava verseler de kullanmaya devam etmem... Tavsiye de etmem kimseye. Tüm paket fiyatlarını incelemek isteyen varsa: Online İşlemlere Özel 1 Ay Ücretsiz Kampanyası > Kampanyalar > Bireysel > Evde İnternet > Türk Telekom
3 yil kablonet 2 yil d smart 1 yil tt kullandim ve sonuc: turk telekom pismanliktir
 

Apple Lover

Doçent
Katılım
20 Nis 2021
Mesajlar
955
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
22
Bu arada televizyon için kablonet kullanan varmı? Eğer varsa memnunmusunuz? Bende geçmeyi düşünüyorum
 

Realhas the Great

Profesör
Cezalı
Katılım
3 Mar 2021
Mesajlar
4,722
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
7,624
Puanları
113
Az önce Türk Telekomdan sms aldım. "ERKEN GELIN AVANTAJI YAKALAYIN! Degerli musterimiz, evde internet kampanya yenileme isleminizi Online Islemler ile evinizin rahatliginda hizlica gerceklestirebilirsiniz. Siz de hemen Online Islemlere ozel "Yuksek Hizda Avantaj Kampanyasina" katilin, avantajli fiyatlari yakalayin! Kampanyanizi yenilemek icin hemen tiklayin!" Mesaj aynen bu şekilde. Merak edip girdim kaç paraya kaç hız veriyormuş benim gibi on yıllardır türk telekom internet kullanıcısına. 100mbps interneti 24 ay taahhütle 185tl'ye verecekmiş! Bu fiyata zaten kötü olan hizmetini kime nasıl satmayı planlıyor aklım almıyor doğrusu. Şu anda hali hazırda superonline 200mbps fiber kullanıcısıyım ve bu internete 150tl veriyorum ben. Zaten kurtulacaktım Türk Telekomdan ancak yine de şu mesaja bir şans vereyim demiştim. Artık bedava verseler de kullanmaya devam etmem... Tavsiye de etmem kimseye. Tüm paket fiyatlarını incelemek isteyen varsa: Online İşlemlere Özel 1 Ay Ücretsiz Kampanyası > Kampanyalar > Bireysel > Evde İnternet > Türk Telekom
Turk Telekom pişmanlıktır.
 
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
6,058
Reaksiyon puanı
12,397
Puanları
113
Demek ki Türk Telekom da Vodafone gibi kötüymüş. Bu yıl son zaten. Bitince tamamen kapatılacak ya da devam ederim, ama hiç istemiyorum. Çok pişmanım yaptırdığıma. Belki Turkcell'e geçebilirim.
 

atkaksoy501

Profesör
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
2,635
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
4,103
Puanları
113
Dün Türk Telekom'dan arandım. Var olan internet hattımın taahhüt bitimine 6 ay kaldığı için yeni taahhüt yaptırmak istediler. Merak ettiğim için tekliflerini dinlemek istedim. Şu anda ödemekte olduğum tarife 100mbps 300gb kotalı internet ayda 107tl. "Sizin bu kotanızı kaldıralım, limitsiz 100mbps yapalım. Ayda 190tl karşılığında" dediler. Ben zaten iptal ettirmeyi düşünüyordum, bu fiyatı duyunca kararımın ne kadar doğru olduğunu anladım. İptal ettirmek istediğimi ve yeni taahhüt almayacağımı söyledim. Bunun üzerine iptal nedenimi sordular. Fahiş fiyat politikanız ve kötü internet kaliteniz diye sebeplerimi sıraladım. Bunun üzerine "Size daha uygun bir paket önerelim. 100mbps 200gb kotalı aylık 110tl" dediler. Benim şu anda aylık ortalama internet kullanımım 1TB üstünde zaten. Bana limitsiz şart dedim. Ancak benim gibi çok uzun yıllardır (belki 10 yılın üstünde) türk telekom internet kullanıcısı olan birine bile fahiş fiyatlar sunuyorsunuz dedim. Bunun üzerine "Evet siz değerli müşterimize 100mbps limitsiz interneti 160tlye verelim o halde" dediler. Yani az önce 190tl dediği paketi çok kolay bir şekilde 160'a düşürdü. Tabiki yine kabul etmedim ve örnek sıraladım 2 tane. Aynen şu cümleleri sıraladım: "Ben şu anda superonline kullanıyorum. Bana 200mbps interneti 150tlye veriyorlar. Ben 2 kat hızlı interneti daha ucuza almak varken neden sizi tercih edeyim? Veya türknet, benim bulunduğum bölgede sizin altyapınız üstünden 100mbps limitsiz ve taahhütsüz interneti 100tlye veriyor. Ben neden aynı altyapıyı kullanan yani aynı kaliteyi ve hızı alacağım internete yarı fiyatını vermek varken neden sizi tercih edeyim?" dedim. Bunun üzerine pek bir şey söyleyemediler zaten doğal olarak. İptal kararımın kesin olduğunu, taahhüt bitiminde iptal edeceğimi beyan edip kapattım. Burada dikkatimi çeken birkaç nokta var.

1- Benim bu işlerden pek haberim olmasa ve 190tl paketi direkt kabul etsem 2 yıl taahhütle 190tl ödeteceklerdi bana. Ancak "iptal ettireceğim, benim gibi sadık müşterilerinize bile fahiş fiyat sunuyorsunuz" gibi laflar edince aynı paketi anında 160tlye düşürebiliyorlar. Demekki 160tlden bile rahat kar edebiliyorlar.

2- Türknet, türk telekom altyapısına kira verdiği halde 100tlye sunabiliyor aynı interneti. Demekki mal sahibi olan türk telekom istese 100tlnin altında da kar ile satabilecek bu hizmeti.

Tüm bunları düşündüğümüzde artık türk telekom internet kullanmak ne kadar mantıklı? Bence hiç mantıklı bir iş değil. Bu yaşadığımı da sizlerle paylaşmak istedim. İyi forumlar.
 

aspet

Asistan
Cezalı
Katılım
7 Kas 2020
Mesajlar
272
Reaksiyon puanı
204
Puanları
43
Yaş
22
Dün Türk Telekom'dan arandım. Var olan internet hattımın taahhüt bitimine 6 ay kaldığı için yeni taahhüt yaptırmak istediler. Merak ettiğim için tekliflerini dinlemek istedim. Şu anda ödemekte olduğum tarife 100mbps 300gb kotalı internet ayda 107tl. "Sizin bu kotanızı kaldıralım, limitsiz 100mbps yapalım. Ayda 190tl karşılığında" dediler. Ben zaten iptal ettirmeyi düşünüyordum, bu fiyatı duyunca kararımın ne kadar doğru olduğunu anladım. İptal ettirmek istediğimi ve yeni taahhüt almayacağımı söyledim. Bunun üzerine iptal nedenimi sordular. Fahiş fiyat politikanız ve kötü internet kaliteniz diye sebeplerimi sıraladım. Bunun üzerine "Size daha uygun bir paket önerelim. 100mbps 200gb kotalı aylık 110tl" dediler. Benim şu anda aylık ortalama internet kullanımım 1TB üstünde zaten. Bana limitsiz şart dedim. Ancak benim gibi çok uzun yıllardır (belki 10 yılın üstünde) türk telekom internet kullanıcısı olan birine bile fahiş fiyatlar sunuyorsunuz dedim. Bunun üzerine "Evet siz değerli müşterimize 100mbps limitsiz interneti 160tlye verelim o halde" dediler. Yani az önce 190tl dediği paketi çok kolay bir şekilde 160'a düşürdü. Tabiki yine kabul etmedim ve örnek sıraladım 2 tane. Aynen şu cümleleri sıraladım: "Ben şu anda superonline kullanıyorum. Bana 200mbps interneti 150tlye veriyorlar. Ben 2 kat hızlı interneti daha ucuza almak varken neden sizi tercih edeyim? Veya türknet, benim bulunduğum bölgede sizin altyapınız üstünden 100mbps limitsiz ve taahhütsüz interneti 100tlye veriyor. Ben neden aynı altyapıyı kullanan yani aynı kaliteyi ve hızı alacağım internete yarı fiyatını vermek varken sizi tercih edeyim?" dedim. Bunun üzerine pek bir şey söyleyemediler zaten doğal olarak. İptal kararımın kesin olduğunu, taahhüt bitiminde iptal edeceğimi beyan edip kapattım. Burada dikkatimi çeken birkaç nokta var.

1- Benim bu işlerden pek haberim olmasa ve 190tl paketi direkt kabul etsem 2 yıl taahhütle 190tl ödeteceklerdi bana. Ancak "iptal ettireceğim, benim gibi sadık müşterilerinize bile fahiş fiyat sunuyorsunuz" gibi laflar edince aynı paketi anında 160tlye düşürebiliyorlar. Demekki 160tlden bile rahat kar edebiliyorlar.

2- Türknet, türk telekom altyapısına kira verdiği halde 100tlye sunabiliyor aynı interneti. Demekki mal sahibi olan türk telekom istese 100tlnin altında da kar ile satabilecek bu hizmeti.

Tüm bunları düşündüğümüzde artık türk telekom internet kullanmak ne kadar mantıklı? Bence hiç mantıklı bir iş değil. Bu yaşadığımı da sizlerle paylaşmak istedim. İyi forumlar.
Bence de turk Telekom ev interneti mantıklı değil hocam. En az 2-3 tane daha iyi firma vardır ev interneti konusunda. Ama mobil hat konusunda bir şey diyemem. En azından bimcell den iyidir 😅
 

atkaksoy501

Profesör
Katılım
31 May 2018
Mesajlar
2,635
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
4,103
Puanları
113
Bence de turk Telekom ev interneti mantıklı değil hocam. En az 2-3 tane daha iyi firma vardır ev interneti konusunda. Ama mobil hat konusunda bir şey diyemem. En azından bimcell den iyidir 😅
Bimcell de zaten bildiğim kadarıyla türk telekom altyapısını kullanmakta. O yüzden kaliteleri benzerdir :) Ben mobil tarafta yıllardır turkcell kullanıyorum memnuniyetle.
 

Mr. Alova

Öğrenci
Katılım
30 Haz 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Yaş
21
Gerçekten. 16 mbps download, 4 mbps upload (ki buna ek hızlandırıldı dediler.) internetimden 4 mbps d, 0,3 up alıyorum
 

Usain

Dekan
Cezalı
Emektar
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
9,285
Reaksiyon puanı
15,073
Puanları
113
Yaş
19
Az önce Türk Telekomdan sms aldım. "ERKEN GELIN AVANTAJI YAKALAYIN! Degerli musterimiz, evde internet kampanya yenileme isleminizi Online Islemler ile evinizin rahatliginda hizlica gerceklestirebilirsiniz. Siz de hemen Online Islemlere ozel "Yuksek Hizda Avantaj Kampanyasina" katilin, avantajli fiyatlari yakalayin! Kampanyanizi yenilemek icin hemen tiklayin!" Mesaj aynen bu şekilde. Merak edip girdim kaç paraya kaç hız veriyormuş benim gibi on yıllardır türk telekom internet kullanıcısına. 100mbps interneti 24 ay taahhütle 185tl'ye verecekmiş! Bu fiyata zaten kötü olan hizmetini kime nasıl satmayı planlıyor aklım almıyor doğrusu. Şu anda hali hazırda superonline 200mbps fiber kullanıcısıyım ve bu internete 150tl veriyorum ben. Zaten kurtulacaktım Türk Telekomdan ancak yine de şu mesaja bir şans vereyim demiştim. Artık bedava verseler de kullanmaya devam etmem... Tavsiye de etmem kimseye. Tüm paket fiyatlarını incelemek isteyen varsa: Online İşlemlere Özel 1 Ay Ücretsiz Kampanyası > Kampanyalar > Bireysel > Evde İnternet > Türk Telekom
 
Üst