Türk Telekom'dan TürkNet'e geçiş sonrası "İnternet yok" hatası

Bu konuyu okuyanlar

melihx1

Öğrenci
Biz düne kadar Türk Telekom kullanıyorduk ve dün TürkNet'e geçişimiz yapıldı ancak geçişten hemen sonra Wi-Fi'de sorun yaşamaya başladık. Telefonlarımız Wi-Fi'ye bağlanıyor ancak "İnternet yok" hatası alıyoruz, ve hiçbir yere giremiyoruz. Bilgisayardan kablo ile bağlı hiçbir sorun olmadan bağlanıyor sorunsuz kullanabiliyoruz bilgisayarda modemimiz bu: VMG8324-B10A lütfen yardımcı olabilir misiniz?
 

Yasiin

Dekan
hayır nasıl yapacağımı bilmiyorum müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturun dedi dün oluşturdum ama ses soluk yok
Modem ara yüzüne girin, wan kısmından vdsl ise vdsl olarak kurulum yapın, size verilmiş bir kullanıcı adı ve şifre var onunla birlikte kurulum yapın.
 

melihx1

Öğrenci
Modem ara yüzüne girin, wan kısmından vdsl ise vdsl olarak kurulum yapın, size verilmiş bir kullanıcı adı ve şifre var onunla birlikte kurulum yapın.
kullanıcı adı ve şifrenin nereye girileceğini internetten öğrendim ve baktım onlar kendileri girmiş ve modem arayüzünde wan kısmını bulamadım aşağıdakiler var
 

Ekli dosyalar

  • resim_2020-11-15_204717.png
    resim_2020-11-15_204717.png
    13.7 KB · Görüntüleme: 40
  • bunlar var.PNG
    bunlar var.PNG
    7.9 KB · Görüntüleme: 36

Yasiin

Dekan
En üsttekinin sağ tarafında düzenleme yeri var oraya girin, Aşşada ttnetli bir kullanıcı adı ve şifre var onları silip türknetin size vermiş olduğu kullanıcı adı ve şifreyi girin.
 

melihx1

Öğrenci
En üsttekinin sağ tarafında düzenleme yeri var oraya girin, Aşşada ttnetli bir kullanıcı adı ve şifre var onları silip türknetin size vermiş olduğu kullanıcı adı ve şifreyi girin.
oraya baktım uzaktan bağlanıp yeni kullanıcı adını ve şifreyi girmişler
 
Üst