Türk Telekom yeni tarifeye geçince hızım düştü

Bu konuyu okuyanlar

Cracker10

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2018
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
24
Arkadaşlar Türk Telekom 18 Nisan'da aradı ve taahhüt bittiğini söylediler. Yeniledik fakat 16 Mbps hız alırken 10Mbps hıza düştü. 10Mbps'yi geçmiyor. Upload ise 2Mbps'ydi. 0.60Mbps'ye düştü. Tarife 16Mbps destekliyor. Hızınız değişmeyecek dediler. Tarifeye geçmeden 13-16Mbps arası hız alıyordum. Müşteri hizmetleri arıza kaydı oluşturdu. Sorun çözülmeden kayıdı kapattı. Bir kez daha aradım güncelleme yaptığını söyleyip geçiştirdi. Sorun devam ediyor. Ne yapabilirim?
 

_X_

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,544
Puanları
113
Arkadaşlar Türk Telekom 18 Nisan'da aradı ve taahhüt bittiğini söylediler. Yeniledik fakat 16 Mbps hız alırken 10Mbps hıza düştü. 10Mbps'yi geçmiyor. Upload ise 2Mbps'ydi. 0.60Mbps'ye düştü. Tarife 16Mbps destekliyor. Hızınız değişmeyecek dediler. Tarifeye geçmeden 13-16Mbps arası hız alıyordum. Müşteri hizmetleri arıza kaydı oluşturdu. Sorun çözülmeden kayıdı kapattı. Bir kez daha aradım güncelleme yaptığını söyleyip geçiştirdi. Sorun devam ediyor. Ne yapabilirim?

Müsteri Hizmetlerini Ariza Kaydiniza Ek Olarak Sunu Soyleyin; Daha Once Boyle Sorunlar Yasayan Arkadasima Tarafinizca Yogun Portta Oldugu Icin Daha Sakin Bir Port'a Gecirildi ve Sorununun Cozuldugu Bilgisini Aldim Tarafimca Yasadigim Sorunun Bu Sekilde Ayar/Düzen Yapilarak Cözüme Kavusturulmasi Yahut Baska Bir Radikal CozumuEn Kisa Zamanda Hayata Gecirmenizi Aksi Halde Taahhudu Ayipli Mal/Hizmet Sundugunuz Icin Bozacagim.
 

Cracker10

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2018
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
24
Bu söylediklerinizi onların zaten bilmesi gerekiyor. Az önce yine aradım. Yine aynı şeyleri söylediler.
 

_X_

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,544
Puanları
113
Bu söylediklerinizi onların zaten bilmesi gerekiyor. Az önce yine aradım. Yine aynı şeyleri söylediler.

Mesele Bilmeleri Degil. Sizin Kararli ve Ne Dedigini Bilen Tuttugunu Koparan Olabilmenizden Geciyor.

Arayin Teknik Departmana Baglanmak Istediginizi Yahut Takim Lideri vs Isteyin Sorununuzu Bir An Cozmesini Uygun Dille Anlatin.
 

Cracker10

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2018
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
24
Tekrar aradım. Modem üreticisine yönlendirdi. TP-Link'i aradım. Yardımcı oldular. Ayar yaptırdılar. Düzelmedi fakat yarın gün içinde arayın sistemimizde çalışma var dediler. Yarın arayacağım.
 

Cracker10

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2018
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
24

darkstar

Müdavim
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1,638
Reaksiyon puanı
1,481
Puanları
113
Benzer bir şekilde benim de hızımı düşürdüler 8 Mbite sabitlemişler. Şikayet açtık vs Telekomdan çözüm çıkmadı en son BTK ya şikayet yazdım sabitlemeyi iptal ettiler. Düzeltmeselerdi firma değişikliği yapacaktım.
 

Cracker10

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2018
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
24
Hala düzelmedi. Bende öyle yapacağım.
 
Üst