Türk Telekom yeni tarifeye geçince hızım düştü

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Cracker10

Üyecik
Arkadaşlar Türk Telekom 18 Nisan'da aradı ve taahhüt bittiğini söylediler. Yeniledik fakat 16 Mbps hız alırken 10Mbps hıza düştü. 10Mbps'yi geçmiyor. Upload ise 2Mbps'ydi. 0.60Mbps'ye düştü. Tarife 16Mbps destekliyor. Hızınız değişmeyecek dediler. Tarifeye geçmeden 13-16Mbps arası hız alıyordum. Müşteri hizmetleri arıza kaydı oluşturdu. Sorun çözülmeden kayıdı kapattı. Bir kez daha aradım güncelleme yaptığını söyleyip geçiştirdi. Sorun devam ediyor. Ne yapabilirim?
 

_X_

Profesör
Arkadaşlar Türk Telekom 18 Nisan'da aradı ve taahhüt bittiğini söylediler. Yeniledik fakat 16 Mbps hız alırken 10Mbps hıza düştü. 10Mbps'yi geçmiyor. Upload ise 2Mbps'ydi. 0.60Mbps'ye düştü. Tarife 16Mbps destekliyor. Hızınız değişmeyecek dediler. Tarifeye geçmeden 13-16Mbps arası hız alıyordum. Müşteri hizmetleri arıza kaydı oluşturdu. Sorun çözülmeden kayıdı kapattı. Bir kez daha aradım güncelleme yaptığını söyleyip geçiştirdi. Sorun devam ediyor. Ne yapabilirim?
Müsteri Hizmetlerini Ariza Kaydiniza Ek Olarak Sunu Soyleyin; Daha Once Boyle Sorunlar Yasayan Arkadasima Tarafinizca Yogun Portta Oldugu Icin Daha Sakin Bir Port'a Gecirildi ve Sorununun Cozuldugu Bilgisini Aldim Tarafimca Yasadigim Sorunun Bu Sekilde Ayar/Düzen Yapilarak Cözüme Kavusturulmasi Yahut Baska Bir Radikal CozumuEn Kisa Zamanda Hayata Gecirmenizi Aksi Halde Taahhudu Ayipli Mal/Hizmet Sundugunuz Icin Bozacagim.
 

_X_

Profesör
Bu söylediklerinizi onların zaten bilmesi gerekiyor. Az önce yine aradım. Yine aynı şeyleri söylediler.
Mesele Bilmeleri Degil. Sizin Kararli ve Ne Dedigini Bilen Tuttugunu Koparan Olabilmenizden Geciyor.

Arayin Teknik Departmana Baglanmak Istediginizi Yahut Takim Lideri vs Isteyin Sorununuzu Bir An Cozmesini Uygun Dille Anlatin.
 

Cracker10

Üyecik
Tekrar aradım. Modem üreticisine yönlendirdi. TP-Link'i aradım. Yardımcı oldular. Ayar yaptırdılar. Düzelmedi fakat yarın gün içinde arayın sistemimizde çalışma var dediler. Yarın arayacağım.
 

darkstar

Doçent
Benzer bir şekilde benim de hızımı düşürdüler 8 Mbite sabitlemişler. Şikayet açtık vs Telekomdan çözüm çıkmadı en son BTK ya şikayet yazdım sabitlemeyi iptal ettiler. Düzeltmeselerdi firma değişikliği yapacaktım.
 

Son mesajlar

Üst