Öneri Türk telekom un Hırsızlığı

Bu konuyu okuyanlar

kadirunlu9041

Asistan
Katılım
30 Ağu 2017
Mesajlar
253
Reaksiyon puanı
129
Puanları
43
Yaş
31
04.03.2021 de 27 Ay taahhütlü aylık 122 tl olan hizmeti 12. ayında sürekli bağlantı problemi sebebiyle Cumhurbaşkanlığı Abone Hizmetleri Yönetmeliği 5. ve 6.bölüm 22 ve 23. madde ye istinaden feshettim. Ve Türk telekom hizmeti kapatmamış askıya almış 23.09.2021 de bir sms ile avukat ücreti ile beraber bana 3.045 tl para ödettiler. Siz işlemi yapan müşteri hizmetleri yetkilisinin adını soyadını sicil numarasını ve ıslak imzalı kağıdı almadan oradan ayrılmayın. ben de resmi işlem yaptım. konuyu cimer e btk ya ve tüketici hakem heyetine ilettim ama en az 3 ay uğraşacağımı hissediyorum türk telekom a yakanızı kaptırmayın
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
10,126
Reaksiyon puanı
6,596
Puanları
113
netspeed kullanmanı tavsiye ederim. Çok daha ilgililer. tırttelkom hırsızların piridir, iblisidir 😁
 
Katılım
24 Eyl 2018
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
46
24 aylık yeni fibernet caymama sözleşmesini telefon üzerinden tivibu'yla ağustos'da yaptık, ancak yeni fiber hizmet numarası yanında eski hizmet numarasından da şimdiye kadar hep fatura geldi. Telekom'a gidip durumu oradan öğrendim, meğerse tivi bu modemi ödemesi değilmiş sadece bir yanlışlık olmuş, eskisini mutlaka annemle (tel, tivibu, internet onun üzerine olduğu için) gidip iptal ettirmemiz gerekiyormuş, her ay eski hizmet numaralı olup evde kullanılmayan fibernet hattı için. Bu yanlışlık bizim 2007'den beri Türk Telekom'da ilk kez başımıza geldi. Kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
Üst