Türk Telekom benimle alay ediyor!

Bu konuyu okuyanlar

Zeiden

Öğrenci
Katılım
18 Şub 2015
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Son mailimi aynen kopyalayip yapistiriyorum, konunun ozetini icermektedir.


.
Türk Telekom ile sürecimiz artık bir rezalete dönüştü!


adil-kullanim-noktasi-akn.pdf
47 KB





Merhaba.

Size yaklaşık bir hafta öncesinde ulaşmıştım. Konudan kısaca bahsedeyim;

Prime Ekstra 10 GB tarifesinin verdiği ilk 3 ay 30 GB 'AKN'li internet kampanyası sebebiyle yeni faturalı hat açtırarak bu tarifeye geçmek istedim. Henüz hattı açtırmadan arayarak bu kampanyada BTK tarafından belirlenen AKN kurallarının (02-08 arası kullanım serbestliği) geçerli olup olmadığını sordum ve geçerli olduğu bilgisi alarak hattı açtırdım. Daha sonra henüz kullanıma başlamadan yine arayarak tarafınızdan birden çok defa onay aldım. Hatta aldığım en son onay yarım saatlik bir araştırma sonucu tarafıma dönülmesiyle verildi ve kesin bilgi olarak '02-08 arası kullanımlarınız AKN 30 GB'dan düşmeyecek, eğer gün içerisinde kotanız dolarsa ve hız sınırına yakalanırsanız bu saatler arasında bu hız limiti kalkacak' dendi. Tarafınızdan (tarafınız olarak bahsettiğim kesinlikle bayi vs değildir, 444 1 444 numarasıdır) birkaç defa bu konuyla ilgili onay aldıktan sonra kullanıma başladım ve 02-08 arası kullanımlarım kotamdan düştü. Bunun üzerine gece saatinde tekrar arayarak sormak istedim ve konuştuğum kişinin ne BTK kuralından, ne de Türk Telekom'un kendi sitesindeki AKN sayfasından haberi vardı. Hiçbir şekilde yardım alamadım ve daha önce bana söylenen şeyler farklı kişiler tarafından reddedilmeye başlandı.

Bu sorunum doğrultusunda talep oluşturuldu ve ses kayıtlarım dinlenecekti. Bu süreçte 1 hafta bekletildim. Her gün defalarca tarafınızla görüştüm. Hatta en son dün akşam bana bu konuda araştırma yapıp dönen ve kesin bilgi veren müşteri görevlisiyle tekrar konuştum ve yine aynı bilgiyi verdi. Süreç içerisinde genel müdürlükten aranıp ara bilgilendirme yapıldı ve AKN kurallarından haberdar oldukları söylendi.

O kadar bekleyiş, o kadar mağduriyetin ardından bu sabah erken bir saatte arandım ve telefona cevap veremedim. Daha sonra 444 1 444 numarasını arayarak talebimin sonucunu öğrenmek istedim ve bana söyledikleri şey:

''Tarafınıza yanlış bilgi verilmemiş fakat bu kampanya olduğu için AKN isminde olsa da AKN özelliklerine sahip değil, isterseniz 6 ay taahhütlü vs vs.''

şeklinde sorunuma sıfır çözüm üreten saçma sapan bir bilgilendirme yapıldı. Yani bana verilen bilgi doğru, bu bilgi üzerine hat açtırıyorum ve bu süreçte sürekli sizden onay alarak hareket ediyorum, hafta boyunca günümün en az 2 saatini bu konuşmalara ayırıyorum ve aldığım cevap bu mu? Bu yaşadığım neredeyse dolandırıcılık denebilecek olaydan sonra bir de taahhüt mü vermem bekleniyor tarafınıza? Gerçekten çözüm yolu bu mudur?

Kampanya açıklamasında bu kampanyanın isminde AKN var fakat AKN kuralları geçerli değil gibi bir madde kesinlikle yok, bununla ilgili en ufak bir madde yok. Yani BTK kuralları gereği ve tarafınızdan bana vaat edilen hizmet için para ödüyor olduğumdan dolayı bu hizmeti almak yasal hakkımdır.

Süreç o kadar uzadı ki artık gerçekten sinirlerim yıpranmaya başladı ve Türk Telekom'la bu zamana kadar gerek benim, gerek tanıdıklarımın gerek ise ailemin kullandığı hizmetleri iptal etmeleri yönününde kara vermek üzereyim.

Sizden tek ricam, lütfen bana yasal hakkımı teslim edin. Para ödediğim hizmetten yararlanmam konusunda bu kadar engel çıkarmayın. Lütfen, bana kopyala yapıştır değil de sağlıklı ve çözüm üretecek geri dönüşler yapın. Fatura ödeyeceğim birkaç gün sonra ve hizmeti kullanamadım bile. Bu nasıl bir saçmalıktır?

Son olarak, eğer tarafıma dönüş yapılırsa tekrar belirteyim ki iki yüzüncü kez açıklamış olmayayım, talep ettiğim hizmet bana hattımı açtırmadan önce ve sonra vaat edilen ve BTK tarafından yasal olarak korunan bir haktır:

1) Ekte yer verdiğim 2016/DK-THD/518 sayılı BTK kararının konuyla ilgili maddesi:

02:00 - 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımlarının AKN’ye dâhil edilmemesi ve AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın söz konusu zaman dilimlerinde AKN sonrası indirme hızı kısıtlarının uygulanmaması.

2) Türk Telekom'un AKN sayfasında yer alan konuyla ilgili açıklama:

02:00 ile 08:00 arasında yapılan kullanımlar AKN’ye dahil edilmeyecektir. Aynı zamanda AKN’nin %100 aşması durumunda bu saatler arasında hız düşümünden etkilenilmemektedir.




Bu bilgiler ışığında lütfen bana ''Kampanyada sunulan hediye internetin ismi AKN fakat özelliği AKN değil'' gibi merdiven altı dolandırıcılarının vereceği tarzda bilgiler vermeyin. Bu benim yasal hakkımdır ve bunu talep ediyorum. Artık beklemek istemiyorum ve anında işleyecek bir süreç istiyorum.


Teşekkür ederim.
 

Dora

Dekan
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,748
Reaksiyon puanı
9,738
Puanları
113
Yaş
28
İyiymiş, seni arayan OB birimleri emin ol konuştukları kadar bilgili değildir. Sen BTK kanalına yazılı şikayette bulunduğun takdirde asıl işin babaları seni arar ve sorunun çözülür. Böyle bir durumda yiyecekleri binlerce lira ceza karşılığında seni tatmin etmek için ellerinden geleni yapacaklar emin ol.

02:08 arasında ki kullanımların ile ilgili dökümanlarını kanıtlar nitelikte hazır tut yeter.
 

Zeiden

Öğrenci
Katılım
18 Şub 2015
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Daha öncede başlık açmıştın galiba tekrar başvuru yaptın mı? ne dediler

Dedigim gibi genel mudurluk bizzat aradi ve sorunumu anladiklarini, cozum icin calistiklarini ve soulediklerimde hakli oldugumu belirttiler. Daha sonra bu sabah aranmisim geri donemedim, bilgi icin 444 1 444 aradim, ses kayitlarimin dinlendigi ve bana verilen bilgilerin tamamen dogru oldugu fakat kampanya oldugundan ismi AKN olsa da kurallari gecerli olmadigi gibi yasal dayanagi olmayan bir sey soylendi. Ben de an itibariyle CİMER dahil tum yetkili kurumlara mail yoluyla ulasiyorum. Bu isin pesini birakmayacagim.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
10,126
Reaksiyon puanı
6,596
Puanları
113
tt asla o hakkı sen zorla almadıkça sana vermez. prosedür ise 3 ila 6 ay sürer... ALLAH sabır versin ne diyeyim... tt pişmanlıktır.
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Ara 2013
Mesajlar
3,033
Reaksiyon puanı
1,647
Puanları
113
Dedigim gibi genel mudurluk bizzat aradi ve sorunumu anladiklarini, cozum icin calistiklarini ve soulediklerimde hakli oldugumu belirttiler. Daha sonra bu sabah aranmisim geri donemedim, bilgi icin 444 1 444 aradim, ses kayitlarimin dinlendigi ve bana verilen bilgilerin tamamen dogru oldugu fakat kampanya oldugundan ismi AKN olsa da kurallari gecerli olmadigi gibi yasal dayanagi olmayan bir sey soylendi. Ben de an itibariyle CİMER dahil tum yetkili kurumlara mail yoluyla ulasiyorum. Bu isin pesini birakmayacagim.

Sana büyük bir ihtimalle aynı şekilde döneceklerdir sitede ilan edilen kurgu değişmez, tavsiyem hakem heyetine başvurman ancak orası da finansal zararın nedir bunu gösteren belge fatura nedir diye sorar başvurunu alırlar mı bilmiyorum Allah kolaylık versin sana..
 
Üst