Türk Telekom beni kandırıp dolandırdı. Gözünüzü seveyim el atın

Bu konuyu okuyanlar

selimaritr

Öğrenci
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
24
Arkadaşlar Türk Telekom beni kandırıp dolandırdı. Yaşattıkları rezilliklerin sayısı belli değil. Örneğin internetimi bağlattıktan sonra milyon tane sorun çıktı ve kullanamadan, ikinci gün iptalini istedim. Sadece telefon üzerinden, hiçbir yazılı sözleşme düzenlemeden adıma açtıkları internet hizmetini iptal etmek için 500 TL civarı bir cayma bedeli talep ettiler. Ben de Tüketici Hakları, BTK gibi yerlere şikayetimi ileterek, iptal dilekçesi doldurup TT müdürlüğüne gönderdim. 13 Kasım'da TT Müdürlüğünden beni arayıp iptal işlemi için aradıklarını yardımcı olacaklarını söylediler. Telefondaki Bayan: Daha 1 ay olmuş hiç kullanmamışsınız, boşuna para vermeyin ben size yardımcı olayım dedi. Benimde istediğim buydu tamam dedim. Sonra bayiye gidip iptal için imza falan atmamı istedi, ben de güvenmediğim için: imza vermek istemiyorum, nasıl açtıysanız öyle iptal edin dedim. O halde yarın öğleden sonra müşteri hizmetlerini arayıp iptali gerçekleştirebilirsiniz, sizin için dilekçe oluşturuyorum onaylıyor musunuz ? dedi. Bende onayladım ne gerekiyorsa yapın dedim. Ertesi gün aradığımda öyle bir dilekçenin olmadığını ve sadece ön başvuru alabildiklerini söylediler. Bende bunun üzerine heryere şikayet ettim. Şikayetime verdikleri cevapta, 13 Kasım'da TT müdürlüğünden aradıkları gün aslında yürürlükte olan iptal işlemini iptal edip, internet hizmetini tekrar aktif etmişler. Yani resmen beni kandırıp dolandırdılar. Bende bunun üzerine tekrardan şikayetler yazıp o bayanın beni kandırdığını yazdım, verdikleri cevap ise bu:

"13.11.2017 tarihinde yapılan görüşme kaydınız incelenmiş olup size yardımcı olan müşteri temsilcimizin kalite ve hizmet anlayışımıza uygun nitelikte hizmet vermediği , hattınızın kullanıma açıldığı anlaşılmıştır. Yaşanan olumsuzluktan dolayı üzüntü duyduğumuzu ve konuyla ilgili gerekli aksiyonların alındığını bildirmek isteriz."

Hatalarını kabul etmelerine rağmen, telafi etmek yerine, kullanmadığım internetin faturalarını ve cayma bedelini ödemek zorunda olduğumu belirtmişler. Ayrıca özellikle 12 aylık yaptığım ve hiçbir şey talep etmediğim taahhütü değiştirip, 24 ay yapmışlar. Üstüne modem ve güvenlik programı eklemişler. Taahhütte kafalarına göre oynama yapmışlar. Ben bunların hiçbirini talep etmedim. En alta da iptal işlemi için bu yolları yazmışlar.

• Çağrı Merkezi (Ön Başvuru alınır. Yazılı başvuru yapılması gereklidir)
• Yüz yüze kanallar (Türk Telekom Ofis ve Bayiler)
• Faks (0 312 306 07 16) (Kimlik fotokopisi - imzalı dilekçe ile faks gönderilir)

Ancak: Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği, "MADDE 23" Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren veya tüketicinin sözleşmeyi feshetmesini zorlaştıran bir yöntem belirleyemez.

Bu maddeye göre, sadece telefon üzerinden açtıkları internet hizmetini aynı şekilde iptal etmek zorundalar. Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği ve Elektronik Haberleşme Kanunu'nun pek çok maddesini yerine getirmeyip, cayma bedelini alabilmek için beni imza atmaya zorluyorlar. Aradığımda müşteri hizmetleri hiç yardımcı olmuyor. Diksiyonu düzgün olan herkesi almışlar, hiçbir işlem yapamıyorlar. Kullanmadığım internetin faturaları gelmeye devam ediyor. Bu yazdıklarım yaşadığım rezilliklerden sadece bir kaç tanesidir. Türk Telekom beni açıkça dolandırıyor. Siz de bu tuzağa düşmeyin. 2 aydır uğraşıyorum hiçkimse yardımcı olmuyor. Manevi olarak çok büyük zarara uğrattılar, işi gücü bıraktım bunlarla uğraşıyorum. BTK'ya 5 şikayet gönderdim ancak hiç bir sonuç alamadım. Bana bir yol gösterir misiniz ?
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
3,666
Reaksiyon puanı
2,702
Puanları
113
Yaş
24
BTK ile görüşüp bir şikayette daha bulunabilirsiniz, bu yaşadığınız olayı kısa ve öz şekilde altını çizerek anlatırsanız dikkate alacaklardır. Bu malum firma ülkenin başına bela, hangi firmaya gidersen git ellerine düşüyorsun + araya rekabette katıp 3. firma müşterilerinin teknik destek işlemlerini yapılmadan "Yaptık" Diyerek aralarını bozup kendi saflarına çekiyorlar. Hatta orada teknik destek ekibi olarak çalışan bir arkadaşım genellikle TTNet dışında bir firmanın müşterisine sıra gelince kapıyı çalmadan bir kaç dakika bekleyip, "Geldik yoktunuz, tekrar arıza kaydı oluşturun." Dediklerini anlatmıştı. Her teknik sorunda cironun bir payı kendi ceplerine giriyor, Ben TT kullanmadığım halde mağdur oldum ve olmaya devam ediyorum, birinde 5-6 Defa gelip ankastre kutusundaki üst katın kablolarını bizim portlara takıp takıp durmuşlardı. En sonunda benim evde olduğum güne denk geldiler durumu anlattım olayı çözdürdüm, şimdi de altyapı eksikliğinden dolayı 4 Mbps üstüne çıkamıyorum. 5-6 Defa gelip gittikleri olayda çözülmeden önce Vodafone'u arayıp durumu izah edip böyle sürerse abonelik sözleşmesini feshedeceğimi söylemiştim (1 Ay kalmıştı yani yaklaşık 7-8TL'ye bedel.), adamlar gözünü bile kırpmadan hemen işlemlere başlayacaktı. Şunu unutmayın, Türkiye'de bulunan çoğu internet sağlayıcısı firması TT'nin altyapılarını kullanıyor, firma değişmeye kalkışırsanız değişecek olan tek şey tarifeler ve abonelik işlemleri olacaktır.
Not: Tekrar tekrar 5-6 Defa gelip gittikleri olaya dönüyorum ama şunu unutmuşum, geldiklerinde sorunu çözüp üst katın kablolarını nereden çıkardıklarını unutmuşlardı. "Yaaa internetleri gelmezse teknik arıza oluştururlar." Demişlerdi, ve bu işlem nakil işlemi olduğu için benim çağırdığım her teknik ekip bana ücret yansıtmadı, giren himayesi altında bulunduğum firmaya yani Vodafone'a girdi.
 

selimaritr

Öğrenci
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
24
BTK ile görüşüp bir şikayette daha bulunabilirsiniz, bu yaşadığınız olayı kısa ve öz şekilde altını çizerek anlatırsanız dikkate alacaklardır. Bu malum firma ülkenin başına bela, hangi firmaya gidersen git ellerine düşüyorsun + araya rekabette katıp 3. firma müşterilerinin teknik destek işlemlerini yapılmadan "Yaptık" Diyerek aralarını bozup kendi saflarına çekiyorlar. Hatta orada teknik destek ekibi olarak çalışan bir arkadaşım genellikle TTNet dışında bir firmanın müşterisine sıra gelince kapıyı çalmadan bir kaç dakika bekleyip, "Geldik yoktunuz, tekrar arıza kaydı oluşturun." Dediklerini anlatmıştı. Her teknik sorunda cironun bir payı kendi ceplerine giriyor, Ben TT kullanmadığım halde mağdur oldum ve olmaya devam ediyorum, birinde 5-6 Defa gelip ankastre kutusundaki üst katın kablolarını bizim portlara takıp takıp durmuşlardı. En sonunda benim evde olduğum güne denk geldiler durumu anlattım olayı çözdürdüm, şimdi de altyapı eksikliğinden dolayı 4 Mbps üstüne çıkamıyorum. 5-6 Defa gelip gittikleri olayda çözülmeden önce Vodafone'u arayıp durumu izah edip böyle sürerse abonelik sözleşmesini feshedeceğimi söylemiştim (1 Ay kalmıştı yani yaklaşık 7-8TL'ye bedel.), adamlar gözünü bile kırpmadan hemen işlemlere başlayacaktı. Şunu unutmayın, Türkiye'de bulunan çoğu internet sağlayıcısı firması TT'nin altyapılarını kullanıyor, firma değişmeye kalkışırsanız değişecek olan tek şey tarifeler ve abonelik işlemleri olacaktır.
Not: Tekrar tekrar 5-6 Defa gelip gittikleri olaya dönüyorum ama şunu unutmuşum, geldiklerinde sorunu çözüp üst katın kablolarını nereden çıkardıklarını unutmuşlardı. "Yaaa internetleri gelmezse teknik arıza oluştururlar." Demişlerdi, ve bu işlem nakil işlemi olduğu için benim çağırdığım her teknik ekip bana ücret yansıtmadı, giren himayesi altında bulunduğum firmaya yani Vodafone'a girdi.

Dediğin sorunları ben de yaşadım. Birsürü problem oldu, şikayet kayıtları oluşturdular. Hatta çok baskı yaptım iki TT ekibi arka arkaya geldi. Yaptıkları işler baştan aşağıya yanlışlarla doluymuş. Bütün gün uğraştılar, akşam herşeyi hallettik internetinizi kullanabilirsiniz dediler, 3 Mbps hız vardı. Ondan sonra internette uzun uzun araştırma yaptım ve başlamadan iptal etme kararı verdim. Bugün tanıştığım bir abim yaşadığı sorundan bahsetti, o da telefondan kayıt olmuş. Taşınırken interneti iptal ettirmek istemiş. Direkt TT müdürlüğüne gidip görüşmüş. Cayma bedelini ödemek zorunda olduğunu söylemişler ama adam hiçbir yazılı sözleşme düzenlenmediğini ve hiçbir yazılı belgeye imza atmadığını belirterek ödemeyi reddetmiş. Bunun üzerine 5-10 sayfalık sözleşme getirip göstermişler. Adam kağıtları incelediğinde, imzanın ona ait olmadığını görmüş ve ortalığı ayağa kaldırmış. Hepsinin fotoğrafını çekip olayı mahkemeye taşıyacağını söyleyince korkup iptal etmişler. Rezillikte bir dünya markası olduklarını bilseydim hiç bulaşmazdım. Telefona fatura mesajları gelmeye devam ediyor. Sanırım 2 aydan sonra ödenmediği için otomatik iptal oluyormuş. BTK'ya nasıl bir şikayet yazmalıyım ? Hangi noktalara değinirsem dikkate alırlar ? Çünkü kısa ve öz şekilde anlatılacak bir durum değil, nasıl yazsam bilemedim. :( Bir de bazı yerlerde BTK'nın bu konularda firmaya tolerans gösterdiğine dair yazılar okudum. Bu durum umarım doğru değildir. İlgin ve alakan için çok teşekkür ederim.
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,512
Reaksiyon puanı
15,374
Puanları
113
Sözleşme var maalesef o iptal olmadan senin aboneliğini sonlandırmazlar
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
3,666
Reaksiyon puanı
2,702
Puanları
113
Yaş
24
Dediğin sorunları ben de yaşadım. Birsürü problem oldu, şikayet kayıtları oluşturdular. Hatta çok baskı yaptım iki TT ekibi arka arkaya geldi. Yaptıkları işler baştan aşağıya yanlışlarla doluymuş. Bütün gün uğraştılar, akşam herşeyi hallettik internetinizi kullanabilirsiniz dediler, 3 Mbps hız vardı. Ondan sonra internette uzun uzun araştırma yaptım ve başlamadan iptal etme kararı verdim. Bugün tanıştığım bir abim yaşadığı sorundan bahsetti, o da telefondan kayıt olmuş. Taşınırken interneti iptal ettirmek istemiş. Direkt TT müdürlüğüne gidip görüşmüş. Cayma bedelini ödemek zorunda olduğunu söylemişler ama adam hiçbir yazılı sözleşme düzenlenmediğini ve hiçbir yazılı belgeye imza atmadığını belirterek ödemeyi reddetmiş. Bunun üzerine 5-10 sayfalık sözleşme getirip göstermişler. Adam kağıtları incelediğinde, imzanın ona ait olmadığını görmüş ve ortalığı ayağa kaldırmış. Hepsinin fotoğrafını çekip olayı mahkemeye taşıyacağını söyleyince korkup iptal etmişler. Rezillikte bir dünya markası olduklarını bilseydim hiç bulaşmazdım. Telefona fatura mesajları gelmeye devam ediyor. Sanırım 2 aydan sonra ödenmediği için otomatik iptal oluyormuş. BTK'ya nasıl bir şikayet yazmalıyım ? Hangi noktalara değinirsem dikkate alırlar ? Çünkü kısa ve öz şekilde anlatılacak bir durum değil, nasıl yazsam bilemedim. :( Bir de bazı yerlerde BTK'nın bu konularda firmaya tolerans gösterdiğine dair yazılar okudum. Bu durum umarım doğru değildir. İlgin ve alakan için çok teşekkür ederim.

Dikkatle görüşme kayıtlarınızın gözden geçirilmesini isteyin, haklı olan sizsiniz zaten belirttiğiniz madde de bunun en büyük kanıtıdır. Bunlar "Herkes bizim elimize düşüyor, kimi soysak ki acaba" Düşüncesiyle iş yürütüyorlar. Sen internet hizmetini doğru düzgün almamışsın bile, nerede görülmüş alınmayan hizmetten bedel istemenin doğru bir şey olduğu. Bir kez daha çağrı merkezini arayıp sert şekilde konuş, tabi olan olayla alakasız müşteri temsilcisine oluyor ama siz sert ve net tavrınızı gösterdiğinizde müşteri temsilcisi de olayın ciddiyetini kavrayıp ona göre yerinde yönlendirmeler yapacaktır. İmza olayına gelecek olursak onlar tabi ki imza almadan iş yapmazlar, çünkü sorun yaşandığında masaya vuracakları bir belge olacak. Olayın arkasında dik şekilde durursanız hakkınızı alırsınız, sakın peşini bırakmayın derim. Zira siz bu işin üzerine yürümedikçe onlar uzaklaşacaktır.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
52,704
Reaksiyon puanı
14,995
Puanları
113
BTK cezanı verecek alem sana gülecek Türk Telekom...
 

selimaritr

Öğrenci
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
24
Dikkatle görüşme kayıtlarınızın gözden geçirilmesini isteyin, haklı olan sizsiniz zaten belirttiğiniz madde de bunun en büyük kanıtıdır. Bunlar "Herkes bizim elimize düşüyor, kimi soysak ki acaba" Düşüncesiyle iş yürütüyorlar. Sen internet hizmetini doğru düzgün almamışsın bile, nerede görülmüş alınmayan hizmetten bedel istemenin doğru bir şey olduğu. Bir kez daha çağrı merkezini arayıp sert şekilde konuş, tabi olan olayla alakasız müşteri temsilcisine oluyor ama siz sert ve net tavrınızı gösterdiğinizde müşteri temsilcisi de olayın ciddiyetini kavrayıp ona göre yerinde yönlendirmeler yapacaktır. İmza olayına gelecek olursak onlar tabi ki imza almadan iş yapmazlar, çünkü sorun yaşandığında masaya vuracakları bir belge olacak. Olayın arkasında dik şekilde durursanız hakkınızı alırsınız, sakın peşini bırakmayın derim. Zira siz bu işin üzerine yürümedikçe onlar uzaklaşacaktır.

Başka bir siteden arkadaş bunları yazmış.

"Tüketici hakem heyetinden başka çare yok. O da 6 ay sürer. İmzalı sözleşme ve taahhütnamenizin bulunmadığından yola çıkmanız lazım. TTNET A.Ş. üzerinde başka bir aktif aboneliğiniz var mı? Taahhütname "doğru şekilde bilgilendirmek ve kaydetmek" yoluyla sesli iletişim araçları ile de alınabiliyor fakat sıfırdan abonelik için böyle birşey mümkün değil. BTK aboneliklerde ıslak imzayı zorunlu tutuyor, telefonda sesli onay yetse idi turknet niye kargoyla taramayla uğraşsın. Sahte imza ile adınıza abonelik sözleşmesi doldurmuş da olabilirler. Eğer böyle bir olay varsa "özel evrakta sahtecilik" nedeniyle savcılğa başvurmanız lazım."

Desteğin ve ilgin için tekrardan çok teşekkür ederim, sayenizde kendimi yalnız hissetmiyorum. :)
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
3,666
Reaksiyon puanı
2,702
Puanları
113
Yaş
24
Başka bir siteden arkadaş bunları yazmış.

"Tüketici hakem heyetinden başka çare yok. O da 6 ay sürer. İmzalı sözleşme ve taahhütnamenizin bulunmadığından yola çıkmanız lazım. TTNET A.Ş. üzerinde başka bir aktif aboneliğiniz var mı? Taahhütname "doğru şekilde bilgilendirmek ve kaydetmek" yoluyla sesli iletişim araçları ile de alınabiliyor fakat sıfırdan abonelik için böyle birşey mümkün değil. BTK aboneliklerde ıslak imzayı zorunlu tutuyor, telefonda sesli onay yetse idi turknet niye kargoyla taramayla uğraşsın. Sahte imza ile adınıza abonelik sözleşmesi doldurmuş da olabilirler. Eğer böyle bir olay varsa "özel evrakta sahtecilik" nedeniyle savcılğa başvurmanız lazım."

Desteğin ve ilgin için tekrardan çok teşekkür ederim, sayenizde kendimi yalnız hissetmiyorum. :)
Yazan arkadaş çok güzel yazmış, dediklerini uygulamalısın. Ben her türlü yardıma varım.
 

selimaritr

Öğrenci
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
24
Yazan arkadaş çok güzel yazmış, dediklerini uygulamalısın. Ben her türlü yardıma varım.

Hocam bir arkadaş "Online işlem şifresi alın evrakların orada yüklü olması lazım." demiş. Girdim bakındım çok garip şeylerle karşılaştım. Ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır falan yazıyor ama telefon ve maile faturalar gelip duruyor.

"Fatura Görüntüleme
Sayın İnternet Müşterisi;
İnternet hattınıza ait fatura bilgilerinizi bu sayfada görüntüleyebilir, fatura dönemi seçerek faturayı görüntüle linki aracılığı ile faturalarınızı inceleyebilirsiniz.
İnternet hattınıza ait fatura kaydı bulunamamıştır."

Az önce faturalara tıklayınca 2 tane fatura gözüküyordu 5 dakika sonra kayboldular. İnternet hizmetim hakkında hiçbir bilgiye erişemiyorum. Neye tıklasam şuanda bir işlem gerçekleştirilemiyor diyor. Paket bilgilerine bakmak istedim bu durumla karşılaştım:

"Sayın İnternet Müşterisi;
Kullandığınız paket bilgileriniz aşağıda yer almaktadır.
Satın almış olduğunuz ücretli ürün ve servisleri görmek için tıklayın" yazıyor tıkladığımda anasayfaya atıyor.

Abonelik evraklarına girdim bir tane pdf çıktı ama o da açılmıyor sanırım içi boş ve görüntü olsun diye duruyor. Çok büyük bizans oyunları dönüyor valla.

Byk0gv.png
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
3,666
Reaksiyon puanı
2,702
Puanları
113
Yaş
24
Hocam bir arkadaş "Online işlem şifresi alın evrakların orada yüklü olması lazım." demiş. Girdim bakındım çok garip şeylerle karşılaştım. Ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır falan yazıyor ama telefon ve maile faturalar gelip duruyor.

"Fatura Görüntüleme
Sayın İnternet Müşterisi;
İnternet hattınıza ait fatura bilgilerinizi bu sayfada görüntüleyebilir, fatura dönemi seçerek faturayı görüntüle linki aracılığı ile faturalarınızı inceleyebilirsiniz.
İnternet hattınıza ait fatura kaydı bulunamamıştır."

Az önce faturalara tıklayınca 2 tane fatura gözüküyordu 5 dakika sonra kayboldular. İnternet hizmetim hakkında hiçbir bilgiye erişemiyorum. Neye tıklasam şuanda bir işlem gerçekleştirilemiyor diyor. Paket bilgilerine bakmak istedim bu durumla karşılaştım:

"Sayın İnternet Müşterisi;
Kullandığınız paket bilgileriniz aşağıda yer almaktadır.
Satın almış olduğunuz ücretli ürün ve servisleri görmek için tıklayın" yazıyor tıkladığımda anasayfaya atıyor.

Abonelik evraklarına girdim bir tane pdf çıktı ama o da açılmıyor sanırım içi boş ve görüntü olsun diye duruyor. Çok büyük bizans oyunları dönüyor valla.

Byk0gv.png
Arayıp bilgi alın belki aboneliğinizle ilgili yürütülen bir işlem vardır, ben genelde Jetfatura'da bu tür sıkıntıları ya nakil işlemim tamamlanmayınca ya da arıza kaydım kapanmayınca yaşıyorum. Tabi sorun siteyle ilgili de olabilir, arayıp bilgi almanız en doğrusu olur belki beklediğiniz haber geliyor.
 

selimaritr

Öğrenci
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
24
Arayıp bilgi alın belki aboneliğinizle ilgili yürütülen bir işlem vardır, ben genelde Jetfatura'da bu tür sıkıntıları ya nakil işlemim tamamlanmayınca ya da arıza kaydım kapanmayınca yaşıyorum. Tabi sorun siteyle ilgili de olabilir, arayıp bilgi almanız en doğrusu olur belki beklediğiniz haber geliyor.

Şerefsizler diyor ki altyapı oluşturulduğu için müdürlük iptal talebini reddetmiş. Valla kendimi zor tuttum, erkek olsa duyulmamış görülmemiş küfürler edecektim. Şimdi BTK'ya bir şikayet daha yazacağım.
 

gokturk_1.4.5.3

Öğrenci
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
38
Arkadaşlar Türk Telekom beni kandırıp dolandırdı. Yaşattıkları rezilliklerin sayısı belli değil. Örneğin internetimi bağlattıktan sonra milyon tane sorun çıktı ve kullanamadan, ikinci gün iptalini istedim. Sadece telefon üzerinden, hiçbir yazılı sözleşme düzenlemeden adıma açtıkları internet hizmetini iptal etmek için 500 TL civarı bir cayma bedeli talep ettiler. Ben de Tüketici Hakları, BTK gibi yerlere şikayetimi ileterek, iptal dilekçesi doldurup TT müdürlüğüne gönderdim. 13 Kasım'da TT Müdürlüğünden beni arayıp iptal işlemi için aradıklarını yardımcı olacaklarını söylediler. Telefondaki Bayan: Daha 1 ay olmuş hiç kullanmamışsınız, boşuna para vermeyin ben size yardımcı olayım dedi. Benimde istediğim buydu tamam dedim. Sonra bayiye gidip iptal için imza falan atmamı istedi, ben de güvenmediğim için: imza vermek istemiyorum, nasıl açtıysanız öyle iptal edin dedim. O halde yarın öğleden sonra müşteri hizmetlerini arayıp iptali gerçekleştirebilirsiniz, sizin için dilekçe oluşturuyorum onaylıyor musunuz ? dedi. Bende onayladım ne gerekiyorsa yapın dedim. Ertesi gün aradığımda öyle bir dilekçenin olmadığını ve sadece ön başvuru alabildiklerini söylediler. Bende bunun üzerine heryere şikayet ettim. Şikayetime verdikleri cevapta, 13 Kasım'da TT müdürlüğünden aradıkları gün aslında yürürlükte olan iptal işlemini iptal edip, internet hizmetini tekrar aktif etmişler. Yani resmen beni kandırıp dolandırdılar. Bende bunun üzerine tekrardan şikayetler yazıp o bayanın beni kandırdığını yazdım, verdikleri cevap ise bu:

"13.11.2017 tarihinde yapılan görüşme kaydınız incelenmiş olup size yardımcı olan müşteri temsilcimizin kalite ve hizmet anlayışımıza uygun nitelikte hizmet vermediği , hattınızın kullanıma açıldığı anlaşılmıştır. Yaşanan olumsuzluktan dolayı üzüntü duyduğumuzu ve konuyla ilgili gerekli aksiyonların alındığını bildirmek isteriz."

Hatalarını kabul etmelerine rağmen, telafi etmek yerine, kullanmadığım internetin faturalarını ve cayma bedelini ödemek zorunda olduğumu belirtmişler. Ayrıca özellikle 12 aylık yaptığım ve hiçbir şey talep etmediğim taahhütü değiştirip, 24 ay yapmışlar. Üstüne modem ve güvenlik programı eklemişler. Taahhütte kafalarına göre oynama yapmışlar. Ben bunların hiçbirini talep etmedim. En alta da iptal işlemi için bu yolları yazmışlar.

• Çağrı Merkezi (Ön Başvuru alınır. Yazılı başvuru yapılması gereklidir)
• Yüz yüze kanallar (Türk Telekom Ofis ve Bayiler)
• Faks (0 312 306 07 16) (Kimlik fotokopisi - imzalı dilekçe ile faks gönderilir)

Ancak: Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği, "MADDE 23" Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren veya tüketicinin sözleşmeyi feshetmesini zorlaştıran bir yöntem belirleyemez.

Bu maddeye göre, sadece telefon üzerinden açtıkları internet hizmetini aynı şekilde iptal etmek zorundalar. Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği ve Elektronik Haberleşme Kanunu'nun pek çok maddesini yerine getirmeyip, cayma bedelini alabilmek için beni imza atmaya zorluyorlar. Aradığımda müşteri hizmetleri hiç yardımcı olmuyor. Diksiyonu düzgün olan herkesi almışlar, hiçbir işlem yapamıyorlar. Kullanmadığım internetin faturaları gelmeye devam ediyor. Bu yazdıklarım yaşadığım rezilliklerden sadece bir kaç tanesidir. Türk Telekom beni açıkça dolandırıyor. Siz de bu tuzağa düşmeyin. 2 aydır uğraşıyorum hiçkimse yardımcı olmuyor. Manevi olarak çok büyük zarara uğrattılar, işi gücü bıraktım bunlarla uğraşıyorum. BTK'ya 5 şikayet gönderdim ancak hiç bir sonuç alamadım. Bana bir yol gösterir misiniz ?
Allah yardımcın olsun kardeş
 

selimaritr

Öğrenci
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
24
Allah yardımcın olsun kardeş

Sağolasın, BTK'ya yazdığım son şikayette çok söylendim, sonunda doğru düzgün ilgilenmişler. Tam Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağım gün aradılar. İptal işlemini başlattıklarını haber verdiler ama internet aktif olduktan sonra az da olsa bir data kullanımı olduğu için, onu hesaplayıp 50 lira civarı bir fatura çıkaracaklarını söylediler. Ben de yeter ki kurtulayım diye kabul ettim. Cayma bedeli vs. ücretleri ödemeyeceğim. Bu "sahte imza ile abonelik sözleşmesi doldurma" meselesi üzerinden bir şikayet yazmıştım. Herhalde doğruymuş ki BTK belge talep edince geri adım attılar. Zaten arayan kişide imza ile ilgili çok soru sordu. Mağduriyet yaşarsanız özellikle şuna dikkat edin, Türk Telekom BTK'dan gönderdiğiniz şikayetlere standart cevaplar veriyor. Benim yazdığım şikayetler ile verdikleri cevapların hiçbir alakası yoktu. Son şikayetimde bunu üstüne basa basa dile getirince, BTK'dan 3 tane bildirim maili geldi. Türk Telekom'un verdiği cevapları yetersiz bulup ek bilgi istemişler. İnşallah en kısa sürede hallolur da kurtulurum. Destek olana da olmayana da tekrardan teşekkür ederim, hepiniz varolun :)
 
Üst