TTNET İnternet Paketimi Değiştirmiyor!

darkman1234

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben 26 Eylül'de 8 mbit'e kadar 6GB kotalı internetimi 55 TL'lik netlimitsiz'e değiştirmek için bizzat başvuruda bulundum. O zamandan beridir "tarife değişikliği isteğim" birtürlü onaylanmadı. Defalarca kez ttnet müşteri hizmetlerini aradım ve ttnete bizzat şikayette bulundum ama bana tek dedikleri şey "Bekleyin onaylanır o" oldu.

Yeni internet bağlatanların internetini en geç 3 günde bağlıyorlar (Arkadaşlarım bunun kanıtı) ama biz mevcut kullanıcılar umursanmıyoruz bile!

Sürekli sistemde arıza var, yeniliyoruz muhabbeti yapıyorlar ama yeni abonelerin interneti hangi paket olursa olsun hemen bağlanıyor. Haftalardır bekliyorum, şu an internet kotayla hiç bir işime yaramıyor ve böyle giderse interneti iptal ettirmek zorunda kalıcam.
Yardımcı olursanız sevinirim.
 

REDFOKS

Rektör
Emektar
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,034
Reaksiyon puanı
201
Puanları
243
[MENTION=113509]TTNETDestek[/MENTION] diye etiketleyelim size illaki yardımcı olacaktır.
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı direkt mesaj ile gönderirseniz size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

Kurşun Kalem

Profesör
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
2,601
Reaksiyon puanı
58
Puanları
228
Sayın yöneticiler, şu işe bir çözüm bulsanız iyi olacak. Belirli bir mesaj sayısına ulaşılmadan yeni üyeler özel mesaj gönderemiyorlar, desteğe ulaşamıyorlar. Hal böyle olunca üye özel bilgilerini herkesin görebileceği şekilde konuya yazmak durumunda kalıyor.
 

darkman1234

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Malesef evet :( Yeni üyeyim ama bu forumda 1 yıl kadardır takılıyorum aslında. Neden daha önce üye olmadın diyecek olursanız; ben okuyordum forumu sadece :)
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, en kısa sürede size ulaşıp yardımcı olacağız. Teşekkürler.
 

by_bassist

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
26
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bu konu daha çok müdürlükle ilgili bi konu daha önce evrak kaybı vs gibi sorunlardan dı ama şimdi müdürlükler onaylamıyorlar ypabileceğin en iyi şey bağlı bulunduğun müdürlüğe bizzat başvurmalısın...
 

mustifanci

Asistan
Katılım
20 Ağustos 2008
Mesajlar
435
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
[MENTION=185014]darkman1234[/MENTION] numaranı almış ttnet destek bence konuyu düzenleyip numaranı sil nolur nolmaz kalmasın burda
 

darkman1234

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Mesaj yazınca sadece ilk 15 dk içinde mesajda düzenleme yapmama izin veriliyor. Bu sınırlamalar neden var ki?

Moderatörlere sesleniyorum, benim bu konudaki #4 numaralı mesajımı silerlerse sevinirim :)
 

clients

Müdavim
Müdavim
Katılım
25 Ağustos 2010
Mesajlar
3,082
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
Ttnetin onaylamasini istiyorsan adsl i iptal etmeyi dene hemen hallederler
 

TaGaLoG

Asistan
Katılım
19 Nisan 2011
Mesajlar
320
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Git türk telekoma kapattırmak istiyorum de işlemi başlat onlar telefon onayı için bir daha arıyorlar zati, 2 gün sonra it gibi seni ararlar, yok beyefendi şöyle yapalım size uygun olur böyle yapalım şu pakede geçelim anca o zaman seve seveee dinliyorlar seni.
 

darkman1234

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sorunum çözülmezse iptal ettirmek için gidicem zaten ttnet'e. Sözleşme yapmıştım ama umurumda değil, başka çare yok
 

kral2003

Öğrenci
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
26
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
aynen arkadaşım ne zaman arasam sistemlerde sorun var bilgilerinize ulaşamıyorum ilerleyen saatlerde arayınız yada şuan yenileme çalışmalarımız mevcut o yüzden böyle sorunlar ile karşılaşabiliyoruz yalanı söyleniyor.
 

darkman1234

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sorunum hala çözülmedi! Ne var da bu kadar uzun sürüyor anlamış değilim ???

---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 13:54 ----------

@TTNETDestek ? Cidden sınırsız internete acil ihtiyacım var. Ders materyalleri indiremiyorum kotalıda.
 

realzed2001

Öğrenci
Katılım
30 Nisan 2009
Mesajlar
49
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
smile'e geç sonra ttnetçilere pis pis sırıt... geçen ay 180gb download ve ilk 6 ay yarı fiyatına 55/2 yani...
 

darkman1234

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
smile'e geç sonra ttnetçilere pis pis sırıt... geçen ay 180gb download ve ilk 6 ay yarı fiyatına 55/2 yani...
Son çare öyle olacak artık. İnternetin iptal işlemini de onaylamayacaklar gibi geliyor artık bana. Az önce telefon çaldı dedim ttnet galiba, bi baktım AVEA bana tarifeleri kampanyaları anlatıyor banttan. Bu da TürkTelekomun. Anlaşılan benim işlemler hariç işlemler yürüyor :(

[MENTION=113509]TTNETDestek[/MENTION] yardımcı olur inş, çünkü Teknik Servisi daha da ararsam ay sonu telefon faturası çok sağlam gelicek, zaten "yardımcı olamam" diyip kapatıyorlar tel.i
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

darkman1234

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bakalım. İşallah sorun çözülür de neti kapatmakla uğraşmam. Bugün gidiyorum ttnet'e yeniden. Oradanda olumsuz sonuç alırsam(ki öyle olur) TTNETDestek arkadaş son umudum.
 

EroLÖZKAN

Öğrenci
Katılım
28 Eylül 2011
Mesajlar
50
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadasım Suan ttnetin kampanyasından yararlanmış buluduğundan ötürü değişmesi imkansızdır.Bende aradım 8mb 39tl kampanyam var suan dedim ki 16mb 58 tl geçmek istiyorum adam ne desin suan kampanyanız var 1 yıllık o bitince geçibilirsiniz.Boşuna çabalama geçemessin.
 

darkman1234

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2011
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadasım Suan ttnetin kampanyasından yararlanmış buluduğundan ötürü değişmesi imkansızdır.Bende aradım 8mb 39tl kampanyam var suan dedim ki 16mb 58 tl geçmek istiyorum adam ne desin suan kampanyanız var 1 yıllık o bitince geçibilirsiniz.Boşuna çabalama geçemessin.

-Daha önceden sözleşmem varken 4 gb kotalıdan 6 gb kotalıya geçebilmiştim hatta geçme işlemim 5 dk sürmüştü.
-Sorun sadece o değilki. TTnet online işlem merkezine giriş yapınca bilgilerimi görüntüleyebiliyorum. Hiç bir online işlem yapamıyorum.
-TTnet teknik servisini arayınca bilgilerimin görüntülenmediğini söylüyorlar hiç bir konuda yardımcı olamayız diyorlar.
-"ARIZA KAYDI BİLE ALAMIYORLAR" Geçen yaz ayında ve önceside gayet yardımcı oluyorlardı.

TTnet yeni sisteme geçiyormuş??? İyi birşey olsa şuan burada bu kelimeleri yazımaya çalışıyor olmazdım, değil mi?

---------- Post added at 12:34 ---------- Previous post was at 12:26 ----------

Ayrıca TTnet kullanıcı sözleşmesinde; ""Eğer 2 yıllık sözleşme varken üst paketlere geçebilirsiniz diyor, ama alt paketlere geçiş yok yazıyor."" Bakalım gidiyorum ttnete de diyecekler. Neti kapatırsam ne dediklerinini yazamam, napalım :(
 
Üst