23 Temmuz 2012 günü 4440375 müşteri hizmetlerini arayıp internetimin aniden gittiğini söyledim. Modemin üzerinde Adsl ışığı sabit yanıyor. İnternet ışığı ise hiç yanmıyor. Telefonda kontrol edip Arıza kaydını aldılar. Bir kaç gün sonra tekrar aradım. Ekip göndereceklerini söylediler.
13 Gündür Ekip gelmedi. 2 günde bir arayıp arıza kaydımı ve mağduriyetimi belirtiyorum.
Ekip şikayetimi alıyorlar. Hizmet alamadığım gün için para talep etmeyeceklerini söylüyorlar. Fakat hiç bir yetkili internetimi düzeltmiyor.
Şu linkte de şikayette bulundum.
Mağdurum, bu durumda neler yapabilirim???
13 Gündür Ekip gelmedi. 2 günde bir arayıp arıza kaydımı ve mağduriyetimi belirtiyorum.
Ekip şikayetimi alıyorlar. Hizmet alamadığım gün için para talep etmeyeceklerini söylüyorlar. Fakat hiç bir yetkili internetimi düzeltmiyor.
Şu linkte de şikayette bulundum.
Mağdurum, bu durumda neler yapabilirim???