tt nette aylardır bölgesel arıza !!!

mustafa yavuz

Öğrenci
Katılım
24 Eylül 2019
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
29
TT NET abonesiyim Yaklaşık bir aydır evde internetim yok ttnet yetkilileri konu hakkın da bilgi vermekten acizler sorunun giderileceği tarihi sürekli erteliyorlar benim gibi bu şekilde problem yaşayan var mı konu ile ilgili nasıl bir yol izlemeliyim ?
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
358
Konum
Ankara
Sen bir ay boyunca hizmet alamıyorsan onun parasını alamazlar ayrıca iptal ettirebilirsin..
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,090
Reaksiyon puanı
6,551
Puanları
293
ttnet pişmanlıktır, taahhüt demek tuzaktır :) Eğer sözleşmede ttnet kendi altyapısı için harici etkenlerden dolayı arıza oluşursa sorumlu tutulamayacağını yazmış ve size imzalatmışsa (böyle saçma sapan sözleşme kuralları/maddeleri var mı sözleşmenizde ?) thh genelde sözleşmeye göre karar veriyor...

Aslında tüketici mahkemesine gitse konu altyapı ister farklı olsun ister aynı olsun tüketici lehine karar verilmeli bence çünkü burada mağdur olanlar tüketiciler ve şirketler sözleşmeye bir madde ile kendi zararlarını suçsuz tüketicilerden karşılamak istiyor.
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,516
Reaksiyon puanı
1,969
Puanları
358
TT NET abonesiyim Yaklaşık bir aydır evde internetim yok ttnet yetkilileri konu hakkın da bilgi vermekten acizler sorunun giderileceği tarihi sürekli erteliyorlar benim gibi bu şekilde problem yaşayan var mı konu ile ilgili nasıl bir yol izlemeliyim ?

Bu sorun neden kaynaklı tt nin mi sizin binadan kaynaklı mı? Eğer firmadan kaynaklı ise faturalandırmanı durdurmayı ve cezasız iptal hakkının olduğunu düşünüyorum. Mhz yetkili talebinde bulun yetkili haricindekiler standart cümleden başka dedikleri yok.
 

mustafa yavuz

Öğrenci
Katılım
24 Eylül 2019
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
29
Bu sorun neden kaynaklı tt nin mi sizin binadan kaynaklı mı? Eğer firmadan kaynaklı ise faturalandırmanı durdurmayı ve cezasız iptal hakkının olduğunu düşünüyorum. Mhz yetkili talebinde bulun yetkili haricindekiler standart cümleden başka dedikleri yok.
alt yapıdan kaynaklı olduğunu söylüyorlar modem yada bina hattında problem yok yani benden kaynaklanan bir durum yok ama ttnet bizden kaynaklanan bir sorun değil alt yapı sorunu diyor sözleşmede alt yapı ile ilgili sorunlarda ttnet herhangi bir sorumluluk kabul etmediğini belirmiş yani elim kolum bağladı sözleşmeyi iptal edemiyorum faturayı da merak ediyorum daha kesilmedi fatura
Mesaj otomatik birleştirildi:

ttnet pişmanlıktır, taahhüt demek tuzaktır :) Eğer sözleşmede ttnet kendi altyapısı için harici etkenlerden dolayı arıza oluşursa sorumlu tutulamayacağını yazmış ve size imzalatmışsa (böyle saçma sapan sözleşme kuralları/maddeleri var mı sözleşmenizde ?) thh genelde sözleşmeye göre karar veriyor...

Aslında tüketici mahkemesine gitse konu altyapı ister farklı olsun ister aynı olsun tüketici lehine karar verilmeli bence çünkü burada mağdur olanlar tüketiciler ve şirketler sözleşmeye bir madde ile kendi zararlarını suçsuz tüketicilerden karşılamak istiyor.
kesinlikle pişmanlıktır. bahsettiğiniz gibi saçma bir madde eklemiş ve ben de sözleşmede bunu kabul etmişim bugün tüketici mahkemesine gidecem ama esenlerde ikamet ettiğim için çok yoğun ve süreç gittikçe uzayacak diye korkuyorum başka firmalar da böyle bir sıkıntı olduğunda eğer mobil hattınız la internet sağlayıcınız aynı firma iste mobil hattınıza geçiçi çözüm sunmak adına ücretsiz internet yüklüyorlar ama ttnet bunu yapmaktan aciz
 
Son düzenleme:

MoMentS

Asistan
Katılım
21 Eylül 2019
Mesajlar
228
Reaksiyon puanı
127
Puanları
43
Yaş
30
Başka sağlayıcılarla görüş cayma bedelini onlar öder tabii 2 yıl gibi süreyle abone olunmak şartıyla.

Tavsiyem Superonline bağlatman.
 
Üst