Trendyolla Başım belada/ Çözülemeyen HDD sorunu

Bu konuyu okuyanlar

gorkemkarakas

Öğrenci
Katılım
16 Haziran 2018
Mesajlar
71
Reaksiyon puanı
39
Puanları
18
Yaş
24
Merhabalar. Konu yanlış yerde ise çok özür dileyerek konuya girmek istiyorum.
Kasım ayının sonunda bankanın da trendyolla olan anlaşması üzerine verilecek bonuslarla ucuza geleceğini düşündüğüm bi hdd siparişim oldu. Bi kaç aydır aklımdaydı fırsat kolluyordum. Laptopum için bi hdd almak istedim. Trendyola 300 lira üstüne 40 lira indirim verince banka siteye girip ortalama puanlı bi satıcıdan hdd siparişimi verdim. Seagate lm35 serisi 1 TB ve 128 cahce modeli. Bi hafta sonra geldi. Laptopun alt kasasını açıp hddyi taktım. Bilgisayar hddyi gördü ve düzgün çalıştığını düşündüğüm için kullanmaya devam ettim. Veri kopyalarken hızı ortalama olduğu için çok üstüne düşmedim açıkcası. farming similatör serisini günde belki yarım saat ama uzun yıllardır oynuyorum. şu aralar ise watch dogs 2 oynuyordum. Bu oyunları da Windowsu rahatlatmak amacıyla hddye taşıdım. Oyunları açınca bi sıkıntı yok ama 20-25 dk sonra oyunlarda donma ve devam edememe sorunu yaşadım. Yani bi kasma veya drop söz konusu değil oyun donuyor Bilgisayar kitleniyor ve ancak görev yöneticisinden sonlandırarak çözebiliyordum. Sonra hdd ile kafamda soru işaretleri oluştu ve çeşitli programlar ile test ettim. Çok düzensiz bazen 120-130 alırken bazen 60ı geçemiyor. Hatta şöyle söyliyim Bilgisayar yeni açılınca normal ama bi kullanım süresi geçtikten sonra asla stabil çalışmıyor. Ürünü alalı bi hafta oldu diyerek iade gönderdim. ürünün iadesi reddedildi ve trendyoldan teknik servisten iadeye uygundur raporu almanız gerekiyor diye bi dönüş aldım. Bekledim kargodan dönüşünü. Kargo geldi ve sıfır ürün. Satıcı ürünün değişimini yapmış. Bu kez tabi kullanmadan önce çalışma saatine baktım gerçekten 0 ürün sonrasında testlerini yaptım yine aynı sıkıntılar. Araştırmaya başladım ve Seagatei Türkiyeye getiren firmaları arayıp teknik servis ile iletişime geçmeye çalıştım. Çünkü ürünün üstünde bi garanti belgesi ithalatçı firma vs kağıdı yoktu. Ben o sırada anladım işlerin ters gittiğini. Aradığım firmaların hepsi Seri numarasından sorguladığında kendilerine ait olmadıklarını söylediler. Sonrasında Seagatein sitesine girip garanti sorguladım o da ne? Ürünün garantisi yok aldığınız yerle iletişime geçiniz yazıyor. Trendyol'la iletişime geçip yukarda yazdığım her şeyi anlattım ve şuan ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlatıldı ve onlardan haber bekliyorum. Müşteri hizmetleri ısrarla ürünün garantisi yoksa zaten iade alırız kullanmadan bekleyin diyor. Bu işlemi de başlatalı iki hafta oldu. Bekliyorum öyle..
İşin bi de ikinci tarafı var. Ben direk satıcının numarasını bulup onları aradım satıcı ürün sağlam garantisi benim diyor ama ithalatçı firma değil. Yani adam artık teşhir ürünü mü satıyor yurt dışından kendisi ucuza getirip az kârla mı satıyor ne yapıyor bilmiyoum. Öylece bekliyorum. Sizce ne yapmalı bu işin sonunda ne çıkar. Yukardaki bahsettiğim her şeyin ekran görüntüsü vs var. Trendyolda da konuşma kayıtları duruyor. İş mahkemeye falan giderse 300 liralık şey için dava dava koşarım :) yoksa trendyol bu işi çözer mi?? Teşekkür ederim

Uzun uzun okumak istemeyenler için kısa hali

Trendyoldan Seagate marka hdd aldım bu arızalı çıkınca araştırmaya başladım ve garantisinin olmadığını ithalatçı firmalar tarafından getirilmediğini öğrendim. Trendyol ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlattı. Şuan o sürecin son bulmasını bekliyorum detaylar yukarda.
Teşekkür ederim
 

MustiRG07

Müdavim
Katılım
22 Ekim 2020
Mesajlar
1,732
Reaksiyon puanı
1,798
Puanları
113
Yaş
21
Merhabalar. Konu yanlış yerde ise çok özür dileyerek konuya girmek istiyorum.
Kasım ayının sonunda bankanın da trendyolla olan anlaşması üzerine verilecek bonuslarla ucuza geleceğini düşündüğüm bi hdd siparişim oldu. Bi kaç aydır aklımdaydı fırsat kolluyordum. Laptopum için bi hdd almak istedim. Trendyola 300 lira üstüne 40 lira indirim verince banka siteye girip ortalama puanlı bi satıcıdan hdd siparişimi verdim. Seagate lm35 serisi 1 TB ve 128 cahce modeli. Bi hafta sonra geldi. Laptopun alt kasasını açıp hddyi taktım. Bilgisayar hddyi gördü ve düzgün çalıştığını düşündüğüm için kullanmaya devam ettim. Veri kopyalarken hızı ortalama olduğu için çok üstüne düşmedim açıkcası. farming similatör serisini günde belki yarım saat ama uzun yıllardır oynuyorum. şu aralar ise watch dogs 2 oynuyordum. Bu oyunları da Windowsu rahatlatmak amacıyla hddye taşıdım. Oyunları açınca bi sıkıntı yok ama 20-25 dk sonra oyunlarda donma ve devam edememe sorunu yaşadım. Yani bi kasma veya drop söz konusu değil oyun donuyor Bilgisayar kitleniyor ve ancak görev yöneticisinden sonlandırarak çözebiliyordum. Sonra hdd ile kafamda soru işaretleri oluştu ve çeşitli programlar ile test ettim. Çok düzensiz bazen 120-130 alırken bazen 60ı geçemiyor. Hatta şöyle söyliyim Bilgisayar yeni açılınca normal ama bi kullanım süresi geçtikten sonra asla stabil çalışmıyor. Ürünü alalı bi hafta oldu diyerek iade gönderdim. ürünün iadesi reddedildi ve trendyoldan teknik servisten iadeye uygundur raporu almanız gerekiyor diye bi dönüş aldım. Bekledim kargodan dönüşünü. Kargo geldi ve sıfır ürün. Satıcı ürünün değişimini yapmış. Bu kez tabi kullanmadan önce çalışma saatine baktım gerçekten 0 ürün sonrasında testlerini yaptım yine aynı sıkıntılar. Araştırmaya başladım ve Seagatei Türkiyeye getiren firmaları arayıp teknik servis ile iletişime geçmeye çalıştım. Çünkü ürünün üstünde bi garanti belgesi ithalatçı firma vs kağıdı yoktu. Ben o sırada anladım işlerin ters gittiğini. Aradığım firmaların hepsi Seri numarasından sorguladığında kendilerine ait olmadıklarını söylediler. Sonrasında Seagatein sitesine girip garanti sorguladım o da ne? Ürünün garantisi yok aldığınız yerle iletişime geçiniz yazıyor. Trendyol'la iletişime geçip yukarda yazdığım her şeyi anlattım ve şuan ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlatıldı ve onlardan haber bekliyorum. Müşteri hizmetleri ısrarla ürünün garantisi yoksa zaten iade alırız kullanmadan bekleyin diyor. Bu işlemi de başlatalı iki hafta oldu. Bekliyorum öyle..
İşin bi de ikinci tarafı var. Ben direk satıcının numarasını bulup onları aradım satıcı ürün sağlam garantisi benim diyor ama ithalatçı firma değil. Yani adam artık teşhir ürünü mü satıyor yurt dışından kendisi ucuza getirip az kârla mı satıyor ne yapıyor bilmiyoum. Öylece bekliyorum. Sizce ne yapmalı bu işin sonunda ne çıkar. Yukardaki bahsettiğim her şeyin ekran görüntüsü vs var. Trendyolda da konuşma kayıtları duruyor. İş mahkemeye falan giderse 300 liralık şey için dava dava koşarım :) yoksa trendyol bu işi çözer mi?? Teşekkür ederim

Uzun uzun okumak istemeyenler için kısa hali

Trendyoldan Seagate marka hdd aldım bu arızalı çıkınca araştırmaya başladım ve garantisinin olmadığını ithalatçı firmalar tarafından getirilmediğini öğrendim. Trendyol ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlattı. Şuan o sürecin son bulmasını bekliyorum detaylar yukarda.
Teşekkür ederim
Trendyoldan bilgi gelmez se açarsın davayı
 

SeNNuri2131

Öğrenci
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
83
Reaksiyon puanı
39
Puanları
18
Yaş
22
Merhabalar. Konu yanlış yerde ise çok özür dileyerek konuya girmek istiyorum.
Kasım ayının sonunda bankanın da trendyolla olan anlaşması üzerine verilecek bonuslarla ucuza geleceğini düşündüğüm bi hdd siparişim oldu. Bi kaç aydır aklımdaydı fırsat kolluyordum. Laptopum için bi hdd almak istedim. Trendyola 300 lira üstüne 40 lira indirim verince banka siteye girip ortalama puanlı bi satıcıdan hdd siparişimi verdim. Seagate lm35 serisi 1 TB ve 128 cahce modeli. Bi hafta sonra geldi. Laptopun alt kasasını açıp hddyi taktım. Bilgisayar hddyi gördü ve düzgün çalıştığını düşündüğüm için kullanmaya devam ettim. Veri kopyalarken hızı ortalama olduğu için çok üstüne düşmedim açıkcası. farming similatör serisini günde belki yarım saat ama uzun yıllardır oynuyorum. şu aralar ise watch dogs 2 oynuyordum. Bu oyunları da Windowsu rahatlatmak amacıyla hddye taşıdım. Oyunları açınca bi sıkıntı yok ama 20-25 dk sonra oyunlarda donma ve devam edememe sorunu yaşadım. Yani bi kasma veya drop söz konusu değil oyun donuyor Bilgisayar kitleniyor ve ancak görev yöneticisinden sonlandırarak çözebiliyordum. Sonra hdd ile kafamda soru işaretleri oluştu ve çeşitli programlar ile test ettim. Çok düzensiz bazen 120-130 alırken bazen 60ı geçemiyor. Hatta şöyle söyliyim Bilgisayar yeni açılınca normal ama bi kullanım süresi geçtikten sonra asla stabil çalışmıyor. Ürünü alalı bi hafta oldu diyerek iade gönderdim. ürünün iadesi reddedildi ve trendyoldan teknik servisten iadeye uygundur raporu almanız gerekiyor diye bi dönüş aldım. Bekledim kargodan dönüşünü. Kargo geldi ve sıfır ürün. Satıcı ürünün değişimini yapmış. Bu kez tabi kullanmadan önce çalışma saatine baktım gerçekten 0 ürün sonrasında testlerini yaptım yine aynı sıkıntılar. Araştırmaya başladım ve Seagatei Türkiyeye getiren firmaları arayıp teknik servis ile iletişime geçmeye çalıştım. Çünkü ürünün üstünde bi garanti belgesi ithalatçı firma vs kağıdı yoktu. Ben o sırada anladım işlerin ters gittiğini. Aradığım firmaların hepsi Seri numarasından sorguladığında kendilerine ait olmadıklarını söylediler. Sonrasında Seagatein sitesine girip garanti sorguladım o da ne? Ürünün garantisi yok aldığınız yerle iletişime geçiniz yazıyor. Trendyol'la iletişime geçip yukarda yazdığım her şeyi anlattım ve şuan ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlatıldı ve onlardan haber bekliyorum. Müşteri hizmetleri ısrarla ürünün garantisi yoksa zaten iade alırız kullanmadan bekleyin diyor. Bu işlemi de başlatalı iki hafta oldu. Bekliyorum öyle..
İşin bi de ikinci tarafı var. Ben direk satıcının numarasını bulup onları aradım satıcı ürün sağlam garantisi benim diyor ama ithalatçı firma değil. Yani adam artık teşhir ürünü mü satıyor yurt dışından kendisi ucuza getirip az kârla mı satıyor ne yapıyor bilmiyoum. Öylece bekliyorum. Sizce ne yapmalı bu işin sonunda ne çıkar. Yukardaki bahsettiğim her şeyin ekran görüntüsü vs var. Trendyolda da konuşma kayıtları duruyor. İş mahkemeye falan giderse 300 liralık şey için dava dava koşarım :) yoksa trendyol bu işi çözer mi?? Teşekkür ederim

Uzun uzun okumak istemeyenler için kısa hali

Trendyoldan Seagate marka hdd aldım bu arızalı çıkınca araştırmaya başladım ve garantisinin olmadığını ithalatçı firmalar tarafından getirilmediğini öğrendim. Trendyol ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlattı. Şuan o sürecin son bulmasını bekliyorum detaylar yukarda.
Teşekkür ederim
Bu kadar yazdin hi̇ç sikilmadin mi ben görüyom beni̇m eli̇m yoruluyor :d
 

Airbus

Müdavim
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,331
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
113
Merhabalar. Konu yanlış yerde ise çok özür dileyerek konuya girmek istiyorum.
Kasım ayının sonunda bankanın da trendyolla olan anlaşması üzerine verilecek bonuslarla ucuza geleceğini düşündüğüm bi hdd siparişim oldu. Bi kaç aydır aklımdaydı fırsat kolluyordum. Laptopum için bi hdd almak istedim. Trendyola 300 lira üstüne 40 lira indirim verince banka siteye girip ortalama puanlı bi satıcıdan hdd siparişimi verdim. Seagate lm35 serisi 1 TB ve 128 cahce modeli. Bi hafta sonra geldi. Laptopun alt kasasını açıp hddyi taktım. Bilgisayar hddyi gördü ve düzgün çalıştığını düşündüğüm için kullanmaya devam ettim. Veri kopyalarken hızı ortalama olduğu için çok üstüne düşmedim açıkcası. farming similatör serisini günde belki yarım saat ama uzun yıllardır oynuyorum. şu aralar ise watch dogs 2 oynuyordum. Bu oyunları da Windowsu rahatlatmak amacıyla hddye taşıdım. Oyunları açınca bi sıkıntı yok ama 20-25 dk sonra oyunlarda donma ve devam edememe sorunu yaşadım. Yani bi kasma veya drop söz konusu değil oyun donuyor Bilgisayar kitleniyor ve ancak görev yöneticisinden sonlandırarak çözebiliyordum. Sonra hdd ile kafamda soru işaretleri oluştu ve çeşitli programlar ile test ettim. Çok düzensiz bazen 120-130 alırken bazen 60ı geçemiyor. Hatta şöyle söyliyim Bilgisayar yeni açılınca normal ama bi kullanım süresi geçtikten sonra asla stabil çalışmıyor. Ürünü alalı bi hafta oldu diyerek iade gönderdim. ürünün iadesi reddedildi ve trendyoldan teknik servisten iadeye uygundur raporu almanız gerekiyor diye bi dönüş aldım. Bekledim kargodan dönüşünü. Kargo geldi ve sıfır ürün. Satıcı ürünün değişimini yapmış. Bu kez tabi kullanmadan önce çalışma saatine baktım gerçekten 0 ürün sonrasında testlerini yaptım yine aynı sıkıntılar. Araştırmaya başladım ve Seagatei Türkiyeye getiren firmaları arayıp teknik servis ile iletişime geçmeye çalıştım. Çünkü ürünün üstünde bi garanti belgesi ithalatçı firma vs kağıdı yoktu. Ben o sırada anladım işlerin ters gittiğini. Aradığım firmaların hepsi Seri numarasından sorguladığında kendilerine ait olmadıklarını söylediler. Sonrasında Seagatein sitesine girip garanti sorguladım o da ne? Ürünün garantisi yok aldığınız yerle iletişime geçiniz yazıyor. Trendyol'la iletişime geçip yukarda yazdığım her şeyi anlattım ve şuan ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlatıldı ve onlardan haber bekliyorum. Müşteri hizmetleri ısrarla ürünün garantisi yoksa zaten iade alırız kullanmadan bekleyin diyor. Bu işlemi de başlatalı iki hafta oldu. Bekliyorum öyle..
İşin bi de ikinci tarafı var. Ben direk satıcının numarasını bulup onları aradım satıcı ürün sağlam garantisi benim diyor ama ithalatçı firma değil. Yani adam artık teşhir ürünü mü satıyor yurt dışından kendisi ucuza getirip az kârla mı satıyor ne yapıyor bilmiyoum. Öylece bekliyorum. Sizce ne yapmalı bu işin sonunda ne çıkar. Yukardaki bahsettiğim her şeyin ekran görüntüsü vs var. Trendyolda da konuşma kayıtları duruyor. İş mahkemeye falan giderse 300 liralık şey için dava dava koşarım :) yoksa trendyol bu işi çözer mi?? Teşekkür ederim

Uzun uzun okumak istemeyenler için kısa hali

Trendyoldan Seagate marka hdd aldım bu arızalı çıkınca araştırmaya başladım ve garantisinin olmadığını ithalatçı firmalar tarafından getirilmediğini öğrendim. Trendyol ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlattı. Şuan o sürecin son bulmasını bekliyorum detaylar yukarda.
Teşekkür ederim
Öncelikle geçmiş olsun. Ben bu yüzden distrübitör garantili ifadesi yazmayan ya da soru cevapta bu bilgiyi vermeyen yerlerden alış veriş yapmam. Buralar belki senin de evinin yanında olan ve garantisi benim kardeşim, AhmetAliVeliMemet Elektronik gibi yerler. Çoğunlukla piyasadan 2. el HDD'leri toplayıp bunları bir güzel Resetleyip sonra satıyorlar. Sana da öyle bir şey gelmiş olabilir. Trendyolu bekle. Eğer trendyol olumsuz geri dönüş yaparsa elindeki belgelerle birlikte E-Devletten ya da yaşadığın ilçedeki kaymakamlıktan Tüketici Hakem Heyeti'ne başvur. Onlar gerekirse bilirkişi atarlar. Dilekçede para iadesi istiyorum da ürün değişimi istersen yine aynı kişiyle muhatap olursun. Geçmiş olsun.
 

?????????

Müdavim
Cezalı
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
2,486
Reaksiyon puanı
2,015
Puanları
113
Hdd sentinelde sağlık kaç?
 

KaTaRaN

Müdavim
Katılım
20 Aralık 2019
Mesajlar
2,850
Reaksiyon puanı
2,517
Puanları
113
Yaş
28
Kardeşim garantisi benim ama cihaz dükkan kapısından çıkınca benim garantim biter. Esnaf ağızı yapıyor. Sen iade et ürünü. Orjinalliğinden emin olmadığın ürünü alma bir de hdd değil ssd almaya bak pahalı olur biraz ama kafan daha rahat olur.
 

JawBone

Doçent
Katılım
17 Kasım 2020
Mesajlar
928
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
612
Puanları
93
Olay sonuçlandı mı?
Biraz geç oldu ama tüketici haklarına başvur zaten gözü korkar satıcının iadeyi kabul eder. Büyük markalar bile tüketici haklarıyla uğraşmamak için iade alıyor bunun gibi kusurlu ürün mevzularında.
 

gorkemkarakas

Öğrenci
Katılım
16 Haziran 2018
Mesajlar
71
Reaksiyon puanı
39
Puanları
18
Yaş
24
Teşekkürler ilginize. Ben olayı çözmekle boğuşurken forumla ilgilenmeyi unutmuşum. Kusura bakmayın. Trendyol mh ile ürünün orijinallik araştırması başlatıldı. İki üç hafta geçtikten sonra satıcı ürünün orjinal olduğunu kanıtlayamadı ve lehime karar çıktı. Satıcıya ürünü gönderdim eline varır varmaz param iade edildi. Totalde 1-2 ay sürdü. Ama değdi. Her ne kadar trendyol beni mağdur etmesede böyle bir ürünün kurumsal bir mağazadan almayı kulağıma küpe edindim. Çok teşekkür ederim
 

Son mesajlar

Üst