Trendyol dan alınan arızalı ürün.

WhiteHawk

Profesör
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
2,024
Reaksiyon puanı
43
Puanları
228
Bir hafta kadar önce trendyol firması aracılığı ile bir çay makinesi aldım.Açarken bu konularda tecrübeli olduğumdan videoya aldım.Açma kapama düğmesi arızalı çıktı iade ettim.Firma bir gün sonra açıldığı için iade alamayacağını ancak servise gönderebileceğimizi söyledi.Makineyi açmadan arızalı olduğunu nasıl anlayacağız bu bir,ikincisi yeni bir makineyi neden servise göndereyim,sen gönder banada yenisini yolla.Yok olur mu?Bunlar işte böyle pandemi döneminde türeyen ve kazançlarına kazanç katan firmalar,yazıklar olsun.İnşaallah yakın zamanda iflas edersiniz.
 

wittroc

Dekan
Emektar
Katılım
15 Kasım 2020
Mesajlar
6,361
Çözümler
36
Reaksiyon puanı
11,235
Puanları
3,258
Yaş
22
Konum
Lindórinand.
Trendyol müşteri hizmetleri ile iletişime geçerseniz iade gerçekleşebilir.
 

hakancalis

Profesör
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
1,246
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
953
Puanları
293
Öncelikle başlığı değiştirmenizi isteyeceğim daha açıklayıcı bir başlık kullanabilirsiniz konuya gelince haklısınız isterseniz thh'ye başvurmayı deneyin ama bir şey çıkacağını sanmam
 

OzkanK.

Rektör
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
10,697
Reaksiyon puanı
13,064
Puanları
4,958
15 gün içinde koşulsuz şartsız iade hakkın olması gerekir. Oradaki satıcı aklı sıra uğraşmak istemeyip seni yetkili servise yönlendirmek istiyordur.

Trendyol müşteri hizmetlerini arayıp iade edip para iadesi almaya bak bence sonra başka satıcıdan alırsın aynı ürünü gene.
 

Crouse

Asistan
Katılım
13 Şubat 2021
Mesajlar
152
Reaksiyon puanı
110
Puanları
43
"Şikayet var" adında bir site var oraya firma hakkında yazı yaz. Tüketici mahkemesine git (İşe yarayanları çok az, özellikle yaşadığım yerde ama sen dene.) Bizimkilerde çamaşır makinesi almıştı, kırık geldi. Müşteri hizmetleri ile çok konuştular ama işe yaramadı. O siteye yazı yazdık, yine birşey değişmedi. En sonunda saya, söve hatalarını kabul ettirdik. Peşini bırakmayacaksın böylelerinin. İnternetten alışveriş yapmaktan korkuyor insan böyleleri yüzünden.
 

WhiteHawk

Profesör
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
2,024
Reaksiyon puanı
43
Puanları
228
Arkadaşlar ben direk trendyolla irtibata geçtim,işe hayır diyen onlar ve elektronik ürünü açarsak bir daha iade edemiyormuşuz,bir daha ürünü açmadan bir arızası var mı diye yazı tura atacağım.Ulan ürünün arızalı olup olmadığını açmadan nasıl anlayacağım?Dedim ya bunlar tok satıcı olmuşlar.Ben onları Allaha havale ediyorum.
 
S

SDN Anonim 608469

SDN Okuru
Arkadaşlar ben direk trendyolla irtibata geçtim,işe hayır diyen onlar ve elektronik ürünü açarsak bir daha iade edemiyormuşuz,bir daha ürünü açmadan bir arızası var mı diye yazı tura atacağım.Ulan ürünün arızalı olup olmadığını açmadan nasıl anlayacağım?Dedim ya bunlar tok satıcı olmuşlar.Ben onları Allaha havale ediyorum.
THH'ye başvurabilirsiniz.
 

WhiteHawk

Profesör
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
2,024
Reaksiyon puanı
43
Puanları
228
Servise götürdüm,yetkili servis değişmesi gerekli raporu verdi.Bu arada firmanın fatura yollamadığı yani ne normal nede e-fatura yollamadığı ortaya çıktı.Bu da başkasına sattıkları arızalı malı iade alıp bize kakaladıkları anlamına geliyor.Şimdi firmadan fatura istedik.Bakalım ne olacak,peşini bırakmıyorum.Gelişmeleri aktaracağım.Saygılar,
 
Üst