Tp-Link TD854W modem arayüzü sorunu

Bu konuyu okuyanlar

HeroGaki

Doçent
Katılım
10 Aralık 2012
Mesajlar
620
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Arkadaşlar modemimi yaklaşık 3 aydır sorunsuz kullanıyordum birkaç gün önce kesilmeler başladı internet her dakika başı kesilip geri geliyordu.Bu sabah hiç internet olmadığını gördüm modemin ışıkları habire yanıp sönüyor 192.168.1.1 yazıp modem arayüzüne girmeye çalışıyorum giremiyorum kullanıcı adı ve şifre isteyen ekran gelmiyor modemi defalarca kez arkasındaki tuştan resetledim yine etki etmedi , başka bir modemle çok rahat internete kesintisiz girebiliyorum hatta sorun yok.Yardımlarınızı bekliyorum eğer modem arayüzüne girebilirsem firmware yükleyeceğim modeme sorun öyle çözülüyormuş
 

Pilot Kalem

Asistan
Katılım
7 Haziran 2014
Mesajlar
182
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Modemin bozulmuş dostum. Yazılım yükleme şansın olmaz en iyisi yenisini almak.
 

Omerov

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2012
Mesajlar
1,046
Reaksiyon puanı
53
Puanları
48
Modemi restlerken işiklarinin hepsi aynı anda yanıp sonmesi gerek bu olursa dogru resetlenmiş demektir, sonradan modemin kendi default ip numarası ile arayüzüne gire bilmeniz gerek modemin arkasında etiket kısmında gorunur,
eğer 192.168.1.1 oldugu halde arayüze giremiyorsanız ping atmayı deneyin çaliştira ping ip numarasi -t yazın cmd ekranından takip edin ping aldıgı halde arayüze yine gremiyorsanız modeminiz tamamen gitmiş olabilir garantisi varsa garantiye gönderin (bu dediklerimi yaparken de caliştiğindan emin oldugunuz bir kablo ile modeminizi bilgisayara takın bazen kabloda da sıkıntı olabiliyor)
 

HeroGaki

Doçent
Katılım
10 Aralık 2012
Mesajlar
620
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Modemi restlerken işiklarinin hepsi aynı anda yanıp sonmesi gerek bu olursa dogru resetlenmiş demektir, sonradan modemin kendi default ip numarası ile arayüzüne gire bilmeniz gerek modemin arkasında etiket kısmında gorunur,
eğer 192.168.1.1 oldugu halde arayüze giremiyorsanız ping atmayı deneyin çaliştira ping ip numarasi -t yazın cmd ekranından takip edin ping aldıgı halde arayüze yine gremiyorsanız modeminiz tamamen gitmiş olabilir garantisi varsa garantiye gönderin (bu dediklerimi yaparken de caliştiğindan emin oldugunuz bir kablo ile modeminizi bilgisayara takın bazen kabloda da sıkıntı olabiliyor)
Hocam çalıştırdan nasıl ping atacağımı tam çözemedim biraz daha detyalı anlatabilirmisiniz ?
 

Omerov

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2012
Mesajlar
1,046
Reaksiyon puanı
53
Puanları
48
Hocam çalıştırdan nasıl ping atacağımı tam çözemedim biraz daha detyalı anlatabilirmisiniz ?
windows tusu ile R tusuna aynı anda tıklayıcna caliştir ekranı gelir sol altta soyle yazacaksınız diyelim ki modeminizin default ip si 192.168.1.1 ping 192.168.1.1 -t seklinde yada windows 7 kullanıyorsanız baslat menusune de yazabilirsiniz ping ip numarasi -t olarak
 

Pilot Kalem

Asistan
Katılım
7 Haziran 2014
Mesajlar
182
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Başlat seçeneğine tıkla. Programları ve dosyaları ara bölümüne CMD yaz enter yap. Karşına siyah bir pencere gelecek. Pencereye ping 192.168.1.1 yaz ve enter yap.
 

HeroGaki

Doçent
Katılım
10 Aralık 2012
Mesajlar
620
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
İkinize de çok teşekkür ederim hemen deniyorum...
 

HeroGaki

Doçent
Katılım
10 Aralık 2012
Mesajlar
620
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Denedim söylediğiniz şeyi hocam 4 giden 2 alınan %50 kayıp fln yazıyor.Ama sorun hala çözülmedi hala giremedim şu lanet modem arayüzüne
@TPLINKTURKEY bir yardımcı olursanız sevinirim...
 

TP-Link Türkiye

Temsilci
Temsilci
Katılım
26 Mart 2013
Mesajlar
464
Reaksiyon puanı
102
Puanları
43
Merhaba,

Kampanya dahilinde (TTNET) taahhütlü olarak almış olduğunuz (TD-W8101G,TD-W8901G,TD-854W,TD-864W, vb.) cihazlar ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız ile ilgili lütfen 0850 209 40 40 numaralı telefondan veya [email protected], [email protected] e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçebilirsiniz.

Saygılarımızla,
201.jpg
 
Üst