Toshiba tv servisi rezilliği

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rawkid
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

rawkid

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,251
Reaksiyon puanı
1,317
Puanları
1,358
Merhabalar

Geçen günlerde de belirttiğim şu toshiba tv deki şebeke tarama sorununun çözümü için toshiba yetkililerini aradık. Bizi hemen en yakın servise yönlendirdiler. Az önce aradık.Ücret taleb ettiler. Garantisi olmasına rağmen 40 tl ücret istediler. Kendi sitesindeki Canlı destek hattından sordum sorumu. Aşağıdaki cevapları aldım. Şu toshiba ya bulaşmayın sakın. Servisi rezillikten başka bişey değil.

aBz4rO.png
[/URL][/IMG]

VyrZjn.png
[/URL][/IMG]

Ayrıca Toshiba merkezini aradığımızda servisin bizden ücret istedğini. bu garanti belgesinin ne işe yaradığını sorduk. Suratımıza kapattılar. Toshiba ya bulaşmayın. almayın. Rezillik ötesi.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Başka servisi aradık. Frekanslar için yazılım atıcaklarmış (tahmin ettiğim gibi) 5 dk lık işe 100 tl istediler. Bu nedir arkadaş.
 

re13el

Dekan
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
9,137
Reaksiyon puanı
114
Puanları
243
Servislerin böyle bir sorunu var evet. İzmir'deki Egebimtes firması da bana karşı saçma şekilde davrandı.
Türkiyedeyiz malesef. Ben servise bu şikayetimi internet ortamında da bildiririm dediğimde, istediğinizi yapın sizin gibi yapan çok dedi ordaki bi eleman.
 

Odessa

Profesör
Katılım
19 Haziran 2013
Mesajlar
3,760
Reaksiyon puanı
432
Puanları
263
Sikayetvar. com a da yazin. Gercekten üzüldüm. Artik satis sonrasi destek ile fark yaratildigini bazi firmalar hala cözebilmis degil.
 

rawkid

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,251
Reaksiyon puanı
1,317
Puanları
1,358
Sikayetvar. com a da yazin. Gercekten üzüldüm. Artik satis sonrasi destek ile fark yaratildigini bazi firmalar hala cözebilmis degil.

Sikayetvar.com u takmıyorlar hocam. Baktımda.. Keşke almaz olaydık.
 

rawkid

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,251
Reaksiyon puanı
1,317
Puanları
1,358
----------------------
Devam

Haftasonu servisi aradik bugun tv'yi kontrole geldiler. Ölü pixel ve kendi kendine acilip kapanma sorunuyla ilgili sikayetimi soyledim. Ölü pixel ile ilgili ilk 1 ay urun degisimi oldugunu soylediler. Bunu biliyordum sıkıntı yok. Garantiye girmesi icin 3 tane yan yana 5 farkli noktada ölü pixel olmasi lazimmis. Herneyse onu gectim.

Kendi kendine kapanma ve donma sorunuyla ilgili yazilim guncellemesi yapin dediler. Zaten en guncel yazilimda dedim. Kablosuz internetle degilde ethernet uzerinden guncelleme yapin dediler alakasini anlamadim ama tamam dedim gittiler.

Sonra hemen modemden ethernet kablosu cekip tekrar denedim yazilim guncel dedi( bekledigim gibi) internetten arastirma yaptim en guncel yazilimin yuklu oldugunu gordum. Biraz kufur ettim o ayri :)

Ondan sonra biraz daha arastirdim zaten kullanicisi yok adam akilli kullananlarda kapanmasindan sikayetci. Yani kusurlu urun elimizde kaldi. Servise gelen adam lg tv'lere de baktigini soyledi toshiba almayin aldirmayin diyor. Lg'lerde boyle sacma sapan sorunlar olmuyormus. Zaten ben bu tv'yi satmaya bakiyorumda.. Bir daha eve toshiba urun sokmam.

Devami gelebilir..
 

Duhan.Soysal

Profesör
Katılım
30 Temmuz 2014
Mesajlar
4,236
Reaksiyon puanı
184
Puanları
243
Tv de samsung tan vazgeçmem. Toshiba kötü aynen pc vardı bir aralar. Ahh bu servisler...
 
Üst