TikTok ve Instagram kullanıcıları Adobe ürünlerini nasıl değiştiriyor?

Bu konuyu okuyanlar

allura

Asistan
Cezalı
Katılım
4 Temmuz 2013
Mesajlar
419
Reaksiyon puanı
73
Puanları
28
  • Adobe Ürün Amiri Scott Belsky, TikTok ve Instagram gibi sosyal ağlardaki içerik üreticilerin Adobe'un kullanıcı tabanını ve ürün gamını nasıl genişlettiğini aktardı.
Adobe_CC-e1545219602616.jpeg


Sosyal ağ kullanıcılarının bir çoğunun kendini içerik üreticisi olarak konumlandırmaya başladığı günümüzde, video ve fotoğraf düzenleme araçlarının da kullanımı artıyor. Lightroom gibi mobil araçlarıyla öne çıkan Adobe, Photoshop ve Premiere'i de kendini bu yeni kullanıcı kitlesine göre şekillendirmeye devam ettiklerini belirtiyor.

Vergecast'e konuk olan Adobe Ürün Amiri Scott Belsky, sosyal ağ odağındaki bu yeni kullanıcı kitlesine karşı nasıl bir strateji izlediklerini paylaştı. Ortaya koydukları ürünlerin herkesin yaratıcı işler üretebilmesi için tasarlandığını belirten Belsky, profesyoneller için güçlü ancak herkes için erişebilir ürünler sunduklarını dile getirdi.
Yine de After Effects veya Premiere Pro gibi ürünlerin herkes için erişilebilir olmasını tercih etmediklerini belirten Belsky bu anlamda ürünleri geliştirirken profesyonellerini iş akışlarına saygı duyduklarını da sözlerine ekledi.

Ayrıca Belsky, After Effects gibi ürünler kullanarak video ve hareketli işler üretmek isteyen insanlara, bu imkanı yeni ürünler sunarak sağladıklarını ifade etti. Bu konuda Photoshop Camera ürününü örnek gösteren Belsky, hala test aşamasında olan ürünün Photoshop kullanacak yeteneği ya da bu yeteneği geliştirecek zamanı olmayan insanlar için üretildiğini belirtti.

https://webrazzi.com/profil/tugce/
 

Son mesajlar

Üst