[TEST] Opel Insignia 2.0 Turbo Sport 4x4 !!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mr_rain
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mr_rain

Guru
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,961
Reaksiyon puanı
453
Puanları
7,263
Opel’in yeni oyuncusu Insignia, zengin donanımı ve geniş motor yelpazesiyle akılları çelecek potansiyel sağlıyor. Insignia’nın en etkileyici seçeneklerinden biri olan 2.0 lt’lik turbo beslemeli benzinli motora sahip Sport, 4 tekerlekten çekiş opsiyonu da sunuyor.

insignia2_134925451.jpg


Dört tekerlekten çekiş sistemi 2.0 turbo benzinli modelde isteğe bağlıyken 2.8 turbo benzinli seçeneğinde standart olarak sunuluyor.

insignia3_912516397.jpg


500 litrelik bagaj hacmi orta sınıf standartlarını karşılıyor. Bagaj kapağı kaldırıldığında yükleme ağzının biraz dar olduğu fark ediliyor.

insignia1_455025007.jpg


Insignia'nın can alıcı noktalarından biri göstergeleri. Beyaz ışıkla aydınlanan göstergeler Sport modunda kırmızıya dönüyor. Flexride donanımı sayesinde Sport ya da Tour sürüş tarzı seçilebiliyor. Config tuşuyla araçla ilgili her türlü bilgiyi kontrol etmek mümkün.
Değerlendirme
Artılar: Yol tutuş, motor, şanzıman, konfor, tasarım.
Eksiler: Opsiyonlarla yükselen fiyat, yakıt tüketimi, dar arka koltuklar.

otohaber yorumu
Insignia'nın sportif tasarımının hakkını 2.0 lt'lik turbo benzinli motor ve Active Select şanzıman kombinasyonu veriyor. Tam bir sürücü
otomobili olan Insignia konforunu ön koltuktakilere daha fazla yaşatıyor. Yaklaşık 7.500 TL karşılığında sunulan 4 tekerlekten çekiş sistemi Insignia'nın elektronik yardımcılarını neredeyse gereksiz kılıyor. Bu sayede sürüş keyfi daha da artıyor. Turbo destekli 220 HP'lik motorun ivmelenme isteği de oldukça başarılı. Insignia, zengin donanımıyla da göz dolduruyor.

[video=youtube;UR92zdLLz6w]http://www.youtube.com/watch?v=UR92zdLLz6w[/video]

KAYNAK​
 
Üst